NARUTO TAG • 20 000 návštev • Hin & Saky





#1 Naruto alebo Naruto Shippuden?

H: Oboje je super. Klasický Naruto je podľa mňa skôr taký detský ešte (tým nemyslím, že je len pre deti,
ale že postavy sú tam v mladom veku), to však neznamená, že tam nie sú hlboké myšlienky
a podobne. Shippuden je pecka prostre ♥
S: Naruto je proste Naruto. Každá jedna časť mi dala do života či Shippuden alebo normálny Naruto. Čo sa ale týka častí, tak asi si skôr užívam Shippuden, ale to neznamané, že "mladý Naruto" pre mňa nič neznamená alebo že si to neužívam. Ja si poplačem od šťastia pri všetkom. :D A Shippuden je proste taký už vážnejší, postavy viac vyzreté.

#2 Obľúbené postavy?

H: Je ich veľmi veľa, napríklad Itachi, Kakashi, Minato, Jiraiya, Nagato, Obito, Rin, Hashirama
a samozrejme klasika - Naruto, Sakura, Hinata, Sasuke, Shikamaru, Neji a tak ďalej . V podstate
takmer všetky až na niekoľko výnimiek :D
S: Toto je veľmi ťažká otázka a nedá sa na ňu odpovedať len vymenovaním pár postáv. No také ultimate favorite sú asi Sasuke, Sakura, Naruto, Kakashi (.. samozrejme :D), Tsunade, Shikamaru, Sasori, Deidara, Jiraiya, ... a tak by som mohla veľmi dlho pokračovať ♥

#3 Neobľúbené postavy?

H: Stále nemám nejako v láske Orochimara a Kabuta, aj keď musím uznať, že vývoj ich postáva bol veľmi
zaujímavý, mali určité ciele a myšlienky a neskôr mi bolo Kabuta aj ľúto.
S: Nejako som neprišla na chuť Juugovi. Nie teda, že by som ho vyslovene nemala rada, ale vôbec ma jeho charakter nejako nezaujíma. Kedysi by som povedala Karin, ale tú som neznášala len z toho dôvodu, že sa mi liepňala po Sasukem a ako malému zamilovanému dieťaťu mi to veľmi vadilo :D :D :D .. stále prekrútim očami, keď ju vidím, ale nejako som ju už prestala nasilu nemať rada.

#4 Obľúbené páry?

H: Sasusaku, Naruhina, Shikatema, Minakushi...
S: Sasusaku, Naruhina, Shikatema.. a potom sa mi páči myšlienka Sarady a Boruta a milujem MILUJEM priateľstvo Naruta a Sakury a Tsunade a Jiraiyi (alebo ako sa to skloňuje :D)

#5 Sleduješ Boruta?

H: Momentálne nesledujem, teraz pozerám opäť shippuden, ale chystám sa potom na Boruta.
S: Myslím, že som pozrela do nejakej 50. časti, potom som nemala čas a znovu som sa k tomu nepozrela, ale videla som potom pár časti pomimo, čo som videla na yt (napr. časti so Sasusaku). Teraz sa snažím znovu prepozerať celého Naruta (asi po 5554265. krát, už viem normálne po japonsky niečo :D :D :D) a potom by som určite dopozerala aj Boruta.

#6 Obľúbené časti z Naruta?

H: Tak toto je naozaj veľmi ťažké, pretože je ich veľaaaa. Kedysi som si to vypisovala na papierik, ale
bohvie, kde sa ten už nachádza :D Ale tak napríklad časti, kde bojujú so Zabuzom a Haku (Hakuom?
:D), boj Naruta so Sasukem, keď Sasuke odchádza k Orochimarovi, Narutov tréning, boj proti Peinovi,
reunion teamu 7, stretnutia Naruta s rodičmi, legendárne Naruhina a Sasusaku momenty (v mange
685 <3), finálny fight Naruto vs Sasuke (tie ich myšlienky a spomienky tam, proste ♥) a kopec
ďalších ♥
S: Fúha. Boj team 7 vs Zabuza (klasika), chuninské skúšky v lese, filler v posledných častiach normálneho Naruta, keď sa snažia nájsť bombu v Konohe, celá prvá séria Shipuudenu, boj Naruto vs Pein (MILUJEM!!!), boj Hidan vs Shikamaru... je toho proste tak neskutočne veľa a ani si teraz na všetko nespomeniem.

#7 Najobľúbenejšie jutsu?

H: Kagebunshin je fakt pecka, to by som chcela v reálnom živote :D Ale inak napríklad Kamui, Rasen-
shuriken, Hiraishin no Jutsu a kopec ďalších, ani mi nenapadnú.
S: Moje úplne najviac obľúbené jutsu je Sozo Saisei. Potom Kuchiyose no Jutsu, Kirin, Chidori...

#8 Ako dlho poznáš Naruta?

H: Je to neuveriteľné, ale je to 6 rokov, čo ma k nemu Saky priviedla ♥ Pre niekoho to možno bude
málo, nakoľko to pozerá od útleho veku, ku mne sa to však tak skoro bohužiaľ nedonieslo. Stále však
platí pravidlo, že lepšie neskôr ako nikdy ♥
S: Myslím, že viac ako 14 rokov.

#9 Kto by ťa z Legendárnych Sanninov trénoval?

H: Pravdepodone Jiraiya :D Už len pre to, že som totálny retard a asi by sme si dosť rozumeli, aj keď
neviem, či by som s ním chcela chodiť na tie jeho "pozorovania".
S: Tsunade. Milujem všetko, čo sa týka jej charakteru. Je pre mňa inšpiráciou.

#10 V ktorej vesnici by si žila?

H: Asi Konoha alebo Vodopádová.
S: Určite v Konohe. Proste si to viem predstaviť :D Ale veľmi sa mi tiež páči Vlnková zem.

#11 Keby môžeš vrátiť do života 1 postavu, kto by to bol?

H: Veľmi ťažká otázka. Hneď mi napadol Itachi alebo Neji, ale potom som si uvedomila, že možno keby sa vrátil Minato tak Uchihovia by na to boli inak. Keby som vrátila Rin, Obito by to bol na tom inak a možno by aj on dokázal zmeniť život Uchihov.
S: Tak to je ťažké. Ale asi by som vybrala Jiraiyu.

#12 Ktorý by bol tvoj element?

H: Podľa viacerých testov vietor :D
S: Asi voda. Ale rada by som mala aj blesk.

#13 Tvoj bijuu by bol ... ?

H: Shukaku, Kurama, Son Goku alebo Gyuki. Zrovna všetci asi :D
S: Kurama!!! ♥

#14 Tvoj klan?

H: Jednu dobu sme sa so Saky zabávali tak, že sme si robili na nete testy na klany :D Vyšlo mi viackrát
Senju, Uzumaki, Inuzuka a dokonca aj Hyuuga a Uchiha, takže som z toho celkom zmätená :D
S: Poďla testov buď Senju alebo Uchiha a ja som viac než spokojná s výsledkami :D

#15 Taijutsu, Ninjutsu alebo Genjutsu?

H: Tiež zaujímavá otázka, chcela by som dobre vedieť všetko :D Ale asi ninjutsu.
S: Ninjutsu... ale aj Genjutsu.

#16 Chcela by si byť radšej Hokage alebo Sensei nejakého tímu?

H: Asi skôr sensei.
S: Rozhodne Sensei.

#17 Obľúbenci z Akatsuki?

H: Itachi, Konan, Sasori, Deidara (kaaatsu), Tobi :D.
S: Deidara, Sasori.. Aj Itachi a Hidan. + milujem Tobiho, keď bol ešte taký vtipný a smiešny :D

#18 Tvoje Kuchiyose no Jutsu?

H: Pes alebo ovca :D
S: Katsuyu.

#19 Koho by si chcela mať za Senseia?

H: Tiež ťažká otázka. Kakashi je prostre top, ale zaujímal by ma aj tréning so zelenou šelmou (:D). Pokiaľ by to mohla byť hociktorá z postáv, tak asi aj Shikamaru, keďže je to úžasný stratég a Naruto, nakoľko by som si s ním určite skvelo rozumela. Znie to hrozne cliché, ale myslím si, že Naruto je mi z postáv najbližšie - či už správaním alebo charakterom. Saky o tom vie svoje :D
S: Kakashi alebo Tsunade. Bez debaty.

#20 Čo pre teba znamená Naruto ako seriál/anime?

H: Naozaj veľa. Niekedy, keď pred niekým (hlavne pred ľuďmi v mojom veku) poviem, že sledujem
Naruta, tak sa len chytia za hlavu, že prečo pozerám rozprávky. Tí ľudia však nevedia, o čom to vôbec
je a ani čo to znamená pre mňa. Doteraz som Saky veľmi vďačná, že ma s Narutom oboznámila.
Myslím si, že vďaka Narutovi som si lepšie uvedomila niektoré veci, prišla na nové myšlienky, naučila
sa byť viac vytrvalá a najmä som začala písať. Dá sa povedať, že Naruto sa stal súčasťou môjho života.
Jednu dobu na strednej škole ma trápilo viac vecí, z ktorých niektoré by som dnes mohla pokladať aj
za úplné blbosti. Mala som také tie "opúšťacie" stavy, kedy mi bolo ľúto veľmi veľa vecí a nevedela
som, čo s tým robiť. Vtedy som si uvedomila, že mi chýba celé to obdobie pravidelného písania,
čítania poviedok, pozerania Naruta a čas strávený so Saky, kedy sme bezstarostne vysedávali na
húpačke a vymýšľali nové poviedky. Tak som začala znova a uvedomila som si, že je to niečo, čo mám
fakt rada, čo mi chýbalo a čo ma vie vždy potešiť a priviesť na iné myšlienky. Bohužiaľ postupne som
opäť nejako od toho písania upustila, lebo som mala toho veľa. Viackrát som sa chcela na blog vrátiť,
prísť s niečím novým a dokončiť rozpísané. Stále som to však nejako odkladala až to zašlo tak ďaleko,
že už sú to viac ako dva roky, ale opäť nad tým premýšľam a opäť neviem čo spraviť.
Aby som to zhrnula, Naruto sa mi stále spája s niečím, čo ma vždy pozitívne naladí a pripomenie mi,
aká som bola a aká naozaj som. Píšem to dosť krkolomne, ale nikdy neviem vyjadriť slovami to, čo
naozaj cítim a myslím, takže by som na tom zrejme mohla zapracovať :D
S: Ani to nedokážem opísať slovami. Naruto sa mi spája s najkrajšími momentami z môjho života. Je to proste moja najväčšia srdcovka a navždy aj ňou zostane. Nemám rada, priam nenávidím, keď sa mi ľudia za to smejú, že to pozerám, alebo prekrútia očami, že či mám 6 rokov. Veľmi ma štve, že si myslia, že to je len detská rozprávka. Pretože to rozhodne nie je. Naruto mi dal toľko do života. Ani neviem, ako to mám vysvetliť. Úplne mi zmenil pohľad na svet. Vďaka nemu som taktiež začala aj písať poviedky, čo ma naozaj napĺňa. Vďaka nemu som zažila s Hin krásne dni, roky, na ktoré spomínam len a len s tým najväčším úsmevom. Kľudne by som mohla písať ďalej, ale myslím, že veľa z vás ma chápe. ♥




Nesmierne ďakujeme za 20.000 návštev!
Ani si neviete predstaviť, čo pre nás tento blog znamená.
Ďakujeme za vás! ♥

Comments