Tisíce slov


Ahojte! :) Prinášam Vám môj prvý výtvor do tejto rubriky a je to básnička, ktorú som napísala cca pred rokom a pol. Nie je to nič špeciálne, keďže v tejto oblasti písania moc nevynikám (niežeby som v nejakej inej nejako extra vynikala:D), ale snáď sa tu nájde niekto, koho to zaujme :) Prajem príjemné (a krátke) čítanie :)



Tisíce slov,
ktoré sú sformulované vo vetách.
Tisíce slov,
ktoré mi z úst preč odnáša vietor do diaľav niekam.
Tisíce slov o tom,
aké to je byť sám.
Tisíce slov o tom,
aké je ťažké nepodľahnúť temnotám.
Zlo. temnota. A nakoniec svetlo.
Slová moje už neznejú prázdne,
ale venujem ich tejto ružovláske krásnej.
Áno, tisíce slov o tom,
ako vyslobodila ma z temna,
o tom,
ako mi šepká slová tento anjel svetla.
Jej smaragdy sa až ku nebesám trbliecu
a možno aj vám do života trocha svetla prinesú.

A stále to budú len tisíce slov o tom, ako nepodľahnúť temnotám...

Comments