Nová rubrika • HIN'S WORLD


Ahojte! Po veľmi, naozaj veľmi dlhom čase sa Vám ozývam aj ja. Nie je to tak, že by som na blog zabudla alebo ma to prestalo baviť, ale keď som mala čas, nemala som nápady a zasa naopak :D Verím, že tento rok to tak nezanedbám a budem sa snažiť to tu aj so Saky vrátiť do "starých koľají":)Prejdem však k tomu, čo vám chcem povedať.

Ako ste si už mohli všimnúť, tento článok pridávam do novej rubriky. Táto rubrika má názov spontánnosti a dlho som uvažovala, či ju mám vytvoriť alebo nie. Občas ma proste chytí nejaká tá múza na novú poviedku, sadnem si a píšem, ale na druhý deň už ten nápad nemám a celé sa mi to zdá nanič a neviem, ako pokračovať. Preto som sa rozhodla založiť túto rubriku, kde budem práve takéto veci pridávať :) Už mám aj nejaké zásoby, dokonca aj básničky a snáď sa vám tento nápad bude páčiť :) Nebude to nijako dlhé a možno vám to padne ako príjemné čítanie, ktoré je nezáväzné a nemusíte vyčkávať na ďalšiu kapitolu :D Možno sa mi niečo s vašou pomocou podarí aj dokončiť, uvidíme, ako to pôjde:) Možno vám to príde nezrozumiteľné a ako hlúposť, ale ja sa na to celkom teším a verím, že sa Vám to nakoniec zapáči :)

Comments