Pevná vôla, ale hlavne silné nervy

Má vôbec zmysel ešte niečo pridávať na tento blog? Ja verím, že áno. Dlho som sa tu ja a ani Hin neukázali. Už sa mi
nechce ani ospravedlňovať, lebo nič by to nezmenilo a práve TO by nemalo zmysel. Len chcem povedať, že ma neskutočne mrzí, že sa to tu zanedbáva a snažím sa, aby sa to, čo najskôr dalo všetko do poriadku. Silou mocou som sa cez tieto prázdniny snažila dokopať k tomu, aby som, čo i len pár slov napísala (myslím poviedku), ale so všetkým, čo napíšem, nie som spokojná. Ale nevzdávam sa. Bude ešte možno pár dní trvať, kým dokončím novú kapitolu z poviedky Nepotrebujem peknú poéziu, ale dúfam, že ju stihnem ešte zverejniť do konca týchto krátkych prázdnin. Taktiež by som chcela ešte dokončiť jednorázovku Posledný tanec, už mám všetko vymyslené, zostáva len všetko zlepiť dokopy. Dnes sa ešte pokúsim zapracovať na novom designe. Tento článok píšem preto, aby ste si nemysleli, že sme skončili, ale aj preto, aby ma donútilo niečo sadnúť si za ten počítač a písať niečo, keďže som to sľúbila. Tak Vám zatiaľ prajem pekné prázdniny :)

Comments