Čo sa dialo a čo sa bude diať?


Ahojte! Myslím, že len málokoho zaujmú informačné články, no tento je pre mňa veľmi dôležitý a preto by ma potešilo, keby ste si našli chvíľku času a prečítali si ho :)
Prešli 2 mesiace od vydania posledného článku, čo je veľmi dlhá doba. Možno ste sa už aj pýtali, že čo sa deje, prečo sa na tomto blogu nič nedeje atď. Klamala by som, ak poviem, že sa mi nechcelo, práve naopak, vždy sa teším na vydávanie nových príspevkov, aj keď je pravda, že za 2 mesiace tu nič nepribudlo :( Vždy som mala veľkú chuť pustiť sa do písania a našťastie som na to mala aj veľa času, čo bohužiaľ teraz už nemám... Každý deň si líham do postele úplne unavená s nádejou, že nám zajtra nehodia písomku z predmetu, na ktorý som sa vôbec neučila pretože som presedela veľa času nad iným predmetom. Na strednú som sa veľmi tešila, aj keď to znamenalo, že už nebudem Saky každý deň vidieť sedieť za mnou v lavici a nebudem ju otravovať svojimi hlúposťami, na ktoré si už hádam zvykla ako na normálnu vec :D Na škole sa mi síce veľmi páči, no je toho veľmi veľa. Rátala som s tým, no dúfala som, že si nájdem aspoň chvíľku času na napísanie nejakej hlúposti, ktorá by sa Vám mohla páčiť :D No času nazvyš bohužiaľ nemám a škola patrí k mojim prioritám, čo dúfam pochopíte:) Pokrokom je, že tento článok píšem desiatimi prstami, takže pani profesorka by na mňa mohla byť hrdá, ale jednotku za to asi nedostanem :( :D Keď to zhrniem, tak sa Vám chcem vlastne ospravedlniť a dúfam, že ma pochopíte :) :/
Dlho som rozmýšľala nad tým, ako to urobiť tak, aby tu aspoň raz za čas nejaký ten článok pribudol bez toho, aby som nebola naučená na xxx písomiek a predmetov, ktoré ma čakajú a jediné, čo mi ostáva je prednastavovať. Vôbec neviem, ako stíhať obiehanie, pretože za tieto 2 mesiace sa toho nakopilo celkom dosť, no ja to hádam nejako zvládnem. Verím, že mňa aj Saky pochopíte :) Išla by som hneď teraz obehnúť, ale bohužiaľ ma čakajú ešte 2 dôležité predmety, na ktoré sa musím učiť, takže to vidím na večer respektíve budúci týždeň :D Ak ste si to prečítali až sem, tak by som sa Vám chcela veľmi poďakovať :) ďakujem za vašu trpezlivosť a dúfam, že to pochopíte :)

PS1: Saky, ak si čítaš tento článok, nezabi ma prosím za jeho úpravu, ale vieš, ža som na to ľavá a naviac teraz ani nemám čas... Ako inak :(

PS2: Dúfam, že sa to dalo čítať, nedokážem dobre zachytiť všetky myšlienky, ktoré by som Vám chcela povedať, no snáď to pochopíte :D :)

Ďakujem Vám ešte raz a prajem Vám pekný nasledovný týždeň :)

HIN

Comments