Ako to bude ďalej?

Ahojte! Ako ste si už mohli všimnúť, v poslednom čase sa to tu trošku zanedbáva. Pred prázdninami som si dala taký záväzok, že budem písať poviedky a písať, písať.. ale nič z toho. :/ Napísala som len pol kapitoly, pretože vôbec nemám inšpiráciu a aj tá chuť do písania sa vytratila. V stredu sa začína škola a ja neviem ako to budeme ja aj Hin zvládať, pretože obe ideme na pomerne veľmi ťažké školy. Možno, že keď sa začne školský rok, tak ma to znovu pochytí a budem vydávať tak ako predtým, ale nie som si moc istá. Za Hin neviem, cez prázdniny sme si písali len pár krát, dokonca sme sa ani nestretli, čo ma veľmi mrzí. :/ Ale tak, určite sa budeme obe veľmi snažiť a pridávať nové časti čo najskoršie. Zatiaľ by som len chcela upozorniť, že každý týždeň, ako ste doteraz boli zvyknutí, to asi nebude. Myslím, že tak raz za mesiac. Pre mňa je škola veľmi dôležitá, aj pre Hin, takže je na prvom mieste. Potom je blog. To určite chápete. :) Tak, na záver by som rada zaležala každému úspešný začiatok školského roka a keď do školy nechodíte, tak prajem veľa šťastia v práci. :) :D Užívajte ešte posledné dva dni ako to len ide! :3

Comments