Ako je to u mňa s písaním? Mám s tým skončiť?

Ahojte.. Po dlhom čase sa vám takto ozývam. :) Tento článok som pôvodne chcela vydať už skôr, ale nevedela som sa k tomu nejako dokopať. :D Inak, ako sa máte? Áno, áno, asi divná otázka, ale ja vôbec neviem ako začať. :D Takže.. Ako prvé by som chcela oznámiť, že poviedku V mojom svete ruším. Mám pocit, že to nikto nečíta a keby aj áno, tak sa vám to nepáči. A ani mne sa to nepáči a nemám chuť v nej pokračovať.. :/ Nemám žiadny nápad a nejako ma to k nej už netiahne. Ja viem, som hrozná, ale čo už. Myslím, že to niektorí pochopíte. :) Asi ju zatiaľ nechám otvorenú, keby som sa niekedy v budúcnosti k nej vrátila. :) Teraz mám v hlave toľko projektov, ale každý sa bojím zrealizovať, pretože cítim, že to s nimi dopadne presne tak, ako s touto poviedkou. Ja nie som veľmi originálna.. Pravdupovediac, nie som vôbec originálna. Každá jedna poviedka je niečim inšpirovaná, buď je napísana ako nejaká kópia filmu, seriálu alebo knihy. Nie, žeby som nemala nápady na niečo vlastné, ale vždy ma napadne iba kúsok, potom ďalší kúsok a ďalší a neviem to dať vôbec dokopy a myslím, že by som to nevedela ani napísať. Oproti Hin sa cítim zahanbená, pretože jej poviedky sú z jej hlavy, ona nemusí hľadať žiadnu inšpiráciu nikde. Toto jej veľmi závidim. :) Ja od nej poviedky milujem, podľa mňa píše úplne skvelo a niekedy sa dokonca musím pozastavovať nad tým, ako niečo také mohla vymyslieť a opísať, ja by som to nikdy nedokázala. Ja mám mozog už tak naprogramovaný, že VŽDY, keď pozerám nejaký film, tak si to v hlave premením na Sasukeho a Sakuru a rozmýšľam nad tým, že by to bola dobrá poviedka, pretože sa tie postavy na ne tak hodia! :D Tak sa pustím do toho, všetko napíšam, spravím si plány a nakoniec som z toho veľmi zklamaná. Nie, žeby sa mi to nepáčilo, ale z toho, že to nie je z mojej hlavy, nie sú to moje nápady.. A mňa to veľmi mrzí, ale ja proste nedokážem písať, tak ako by som si to predstavovala. Avšak ma písanie veľmi baví, aj keď to už nie sú moje nápady. Ja som Vám týmto chcela iba povedať, že u mňa sa nejakej originálnej tvorby asi nikdy nedočkáte, pretože na to proste nemám. Bola by som rada, keby ste sa do komentárov vyjadrili k tomuto, či má vôbec zmysel, aby som na tento blog pridávala nejaké poviedky, či vás to baví, aj keď je každá poviedka spravená podľa nejakého filmu. Mňa to baví, ale neviem ako Vás. Prosím vyjadrite sa, je to pre mňa dosť dôležité. Naposledy som pozerala a Twilight ságu a hádajte, čo sa stalo.. Áno, áno, rozmýšľam o napísaní jednorázovky na všetky dieli. :D Chceli by ste to? Čítali by ste to? Má teda zmysel, aby som sem niečo pridávala? Mám skončiť? Aj keby bolo pre mňa veľmi ťažké skončiť, tak to spravím, pretože nemám dôvod niečo sem pridávať, ak Vás to nebaví a nečítate to.. :/ Za každé vyjadrenie Vám ďakujem :)

Comments