Výročie • 1. rok • Hin & Saky




Saky o Hin

Ako človek, ktorý je s Hin každý pracovný deň už 9 rokov, môžem so srdcom na dlani povedať, že.. Je to blázon! (:D) Ale nie, teraz úprimne.. Hin je veľmi pracovitá, bystrá, priateľská, vždy sa snaží pomôcť každému.. Takých ľudí existuje naozaj málo. A ja som veľmi rada, že mám jedného takého v svojom živote, že je to moja kamarátka. Teraz si už ani neviem predstaviť, že by sme sa nepoznali.. A nie len preto, že mi pomáha pri písomkách, to vôbec nie! (:D), ja ju mám rada ako človeka, s ktorým si rozumiem, s ktorým sa môžem porozprávať a nemusím sa báť, že by ma súdil alebo by niekomu povedal moje tajomstvá. Keď napríklad píšeme nejaký test, tak celý náš ročník volá iba na ňu- Hej, ako je tá desina, ako je tá dvanástka, čo si napísala do trojky, etc. Ona sa snaží každému pomôcť, aj keď jej pri tom nezostane veľa času pre seba. Je úprimná, je zábavná. Dobre, dobre.. niekedy má síce ten svoj čierny humor (:D veď kto nemá?), ale ja sa pri nej vždy nasmejem, až mi niekedy idú slzy do očí. Napríklad, keď vymýšľala poviedka Bláznivá.. To som priam plakala, čo som sa tak smiala- ale to sa dočítate nižšie. Taktiež by si zaslúžila zlatú medailu v súťaži Odbočovanie od témy! (:D) To je niečo hrozné s ňou! (:D)..Takže, Hin! Ty moja bone, máááám ťa veľmi rada, neskutočne! Si skvelá.

Hin o Saky

Musím sa priznať, že na tento môj výkec som sa veľmi tešila! (:D)
Saky je osoba, s ktorou sa poznám už od prvej triedy ZŠ. Za tie roky, čo sa s ňou poznám každá z nás toho zažila dosť. Spočiatku sme sa ani tak veľmi nebavili, pozdravili sme sa, opýtali ako sa máš etc., ako normálne spolužiačky. Postupne sme sa začali kamarátiť viac a niektoré veci nás spojili ešte viac. Dnes si neviem predstaviť, že by som ju každé ráno len pozdravila, opýtala sa ako sa máš a čo bolo na úlohu... Dnes s ňou blbnem hneď od rána (alebo ako to povedať :D), snažím sa ju rozosmiať a ona mi to opláca tým, že sa smeje a potom mi chce niečo povedať a skončí to pritom, že ma chytí za ruky a hovorí:
Saky: Počúvaj...
Hin: Počúvam!
Saky: počúvaj..!
Hin: Počúvam **smeje sa** čo?
Saky: počúvaj.. No, proste... Že.. Počúvaj. Proste, mám nápad, že...
A vtom Hin zmení tému- ako vždy- a Saky sa môže zblázniť z toho, že Hin si ide jazyk zodrať, pretože sa jej snaží povedať všetko možné aj nemožné, o svojich nápadoch, io tom čomu nerozumie len nie o tom, o čom by Saky chcela rozprávať. Vtedy Hin začne:
Hin: Takže...
Saky: Proste mám nápad, počúvaj...
Hin: Údajne som každý deň v kostole :D
Saky **smeje sa** Neodbočuj od témy! :D
Hin: Som ticho...
Saky: Takže, počúvaj... Proste... Nie, inak! Počúvaj :D
Medzitým na nás zízajú naše kamarátky ako na psychopatov, pretože náš rozhovor sa skladá len zo slov počúvaj, údajne, inak, takže a proste. Ale sme to zrejme len my dve, ktoré sa chápu a vedia, čo tá druhá tými slovami myslí.
A to je to, čo mám na Saky rada. Vie ma rozosmiať, zasmiať sa so mnou, pochopiť a vypočuť ma, vždy je tu, keď ju potrebujem a aj keď občas ničomu nechápe a tvári sa, že nič také nebolo povedané (musela som to sem napísať, lebo na tomto sa tiež spolu smejeme), neviem ani opísať slovami, ako ju mám rada. Je bláznivá, veselá, úprimná a je to super kamarátka. SAKY! ĎAKUJEM TI!
Niekomu toto všetko môže prísť ako jeden nezmyselný článok, ale keby ste vedeli, čím si musela Saky prejsť, tak by ste to chápali. Možno som nepovedala všetko, čo som chcela, ale to by som nebola ja, zábudlivá a vtipná (údajne) Hin.

Začiatky

Hovorí sa, že začiatky bývajú ťažké a v mojom prípade to nebolo inak. Nemala som ani potuchy a ani len sa mi že by som nejaký ten blog mala. (:D) Ako som už spomínala, priviedla ma k tomu Saky a všetko sa to začalo 25.2. 2014 o 18:46 SMS- kou od nej:
Saky: Ahoj, este stale pises tie poviedky?
Hin: Jake myslils? Tie do toho modreho zosita? o tej Tani?
Saky: To je ejdno proste pises este tie poviedky? :D
Hin: Sem tam hej, preco?
Saky: Pretoze som dostala napad B) Chces aby o tvojich supis poviedkach vedelo viac ludi a mohli si ich citat?
Hin: Oh, mozno aj hej, ale ci su supis tak to neviem. Chces zalozit blog ci co? Mohli by sme napisat spolocnu povidku
Saky: Hahah zajtra v skole ti poviem viac :) a ano, su supis <3
Už vtedy som tušila, o čo jej ide. (:D) A nemýlila som sa, pretože hneď na druhý deň mi začala rozprávať o Narutovi a ja som si z toho robila nesmiernu srandu. (:D) Keď mi vysvetľovala kto býva v Konohe, hneď som si to premenovala po svojom- žiadna Konoha, ale Konina, žiadna Suna ale Sumo a ani Hinata ale Hanita. Už ani neviem, čo všetko som vtedy natárala, ale priznám sa, že ma to veľmi zaujalo a chcela som do toho hneď ísť- myslím do sledovania Naruta, pretože som si stále nebola istá tým, aké to bude písať poviedky, či to vôbec bude niekto čítať a že či budem mať nejaké nápady. Všetko však zmenila SMS, v ktorej mi Saky napísala, že už blog založila, ale keď zistím ako sa volá, tak ju asi zabijem. (:D) Neviem prečo, no predstavovala som si názov stories-by-tere alebo niečo podobné, no zistila som, že sa blog volá stories-by-hin, čo sa mi páčilo ešte viac, aj keď som si z toho opäť robila srandu, ale to by som nebola ja. (:D) Vôbec som nevedela, ako sa na blogu orientovať- dokonca ani len pridať článok som nevedela, no našťastie ma Saky všetko naučila, vysvetlila aj ja som to výnimočne pochopila. (:D) Mojou prvou poviedkou bola jednorázovka Všetko zlé je na niečo dobré, ktorú som spolu so Saky vymyslela na našom "poviedkovom" mieste. Tú ešte zverejnila Saky a ja som sa potom trocha osmelila a skúšala som pridávať článok, no vždy som niečo spravila blbo a Saky to musela opravovať. (:D) Som jej veľmi vďačná za je trpezlivosť.

Miesto činu

Nie, nie, nie, nikoho sme nezavraždili.. (:D) Idem hovoriť o mieste, kde spoločne vymýšľame poviedky. Jeden krát do týždňa ideme s Hin spolu po škole von. Chodili by sme aj častejšie, ale ona býva v druhej dedine, takže je to trošku zložitejšie. V utorok, keď ide na nácvik, ideme spolu von, kým sa jej to nezačne. Chodíme vždy na to isté miesto, na miesto činu. Tak sme to nazvali. Tu sa zrodila väčšina našich nápadov. Je to také menšie ihrisko. Buď ideme hore na preliezačku, alebo si sadneme na takú podlhovastú húpačku alebo si sadneme na lavičku.. (Ono sa to rýmovalo! :D) Ideme sem vždy s tým cieľom, že vymyslíme niečo nové, ale keďže je Hin majsterka v odbočovaní od témy, tak nič nevymyslíme. (:D) Napríklad, začneme, že.. Mám nápad! Takže bolo by to tak, že.. bla bla bla, potom skončíme pri Harry Potterovi, odtiaľ to pokračuje k rozprávaniu sa v anglickom jazyku a nakoniec skončíme pri toaletnom papieri.. (:D) Tak to nejako to je VŽDY. Potom nakoniec sa na tom smejeme, že sme zase odbočili od témy. Potom sa zase vrátime k poviedkám a ono sa to celé zopakuje. AVŠAK! Dva krát sa nám podarilo neodísť od témy. Prvý krát to bolo, keď sme vymýšlali úplne prvú jednorázovku- Všetko zlé je na niečo dobré. A po druhý krát, keď mi Hin rozprávala, čo všetko chce dať do poviedky- Bláznivá. Verte mi, boli sme tam asi 3 hodiny, možno viac. Hovorila mi to, čo ju v tej chvíli napadlo a ja som tam mohla iba revať od smiechu. Naozaj, oči celé zaslzené a neskutočne ma bolelo brucho z toho smiania. Povedala mi asi 20 kapitol, takže tí, čo radi čítajú také vtipné poviedky, Bláznivá je pre vás to pravé! Naozaj sa máte na čo tešiť! Bude to naozaj brutálne, to vás upozorňujem! (:D)

TAG

#01 • Ako dlho bloguješ?
H: Blogujem 1 rok.
S: Neviem presne, ale sú to asi také 3- 4 roky.
#02 • Koľko si mal/a blogov?
H: Toto je môj prvý blog.
S: Tento blog je štvrtý.
#03 • Čo ťa priviedlo k blogovaniu?
H: Vedela by som skôr odpovedať na otázku KTO ma priviedol k blogovaniu, pretože o nejakom blogu sa mi predtým ani nesnívalo. :D Áno, bola to Saky a ja ani neviem, ako by som sa jej za túto príjemnú zmenu v mojom živote poďakovala. :)
S: Asi to bola moja záľuba k písaniu, predtým o celebritách. :D Ale teraz k poviedkam. :) Ono to bolo vlastne tak, že ja som asi pol roka navšetvovala blogy o Sasusaku a napadlo ma, že by som aj ja niečo také skúsila.
#04 • Čo ťa inšpiruje k písaniu?
H: Inšpiráciu nachádzam väčšinou vo svojich snoch alebo keď vidím nejaký film, čítam knihu a páči sa mi skutok respektíve vlastnosť nejakej postavy. Potom si tú vlastnosť zoberiem a pripojím k tomu môj sen a je to. :) Niekedy ma len tak kopne múza a idem tvoriť, väčšinou však vymyslím iba začiatok alebo koniec a potom neviem, ako to mám všetko spraviť. :D
S: Ja nachádzam inšpiráciu skoro vo všetkom- vo filmoch, v knihách, ale hlavne v pesničkách.
#05 • Ako si sa dozvedel/a o Narutovi?
H: O Narutovi som sa dozvedela opäť od Saky, za čo jej veľmi ďakujem. :) Dnes by som povedala, že si ani neviem predstaviť, žeby som nevedela kto a čo je Naruto. :)
S: O Narutovi som sa dozvedela od môjho brata. Ja som mohla mať tak 9 rokov, keď som sa o tom dozvedela. On o tom stále rozprával, etc. a ja som sa mu iba smiala, že je ako malé dieťa, niečo také pozerať a to je odo mňa starší! :D No vidíte a kde teraz som? Spolu s Hin máme vlastný blog o Narutovi. ;)
#06 • Vyber zopár tvojich obľúbených postáv z Naruta.
H: Naruto, Hinata, Sakura, Sasuke, Itachi, Kakashi, Minato, Jiraiya, Deidara... Je ich celkom dosť. :D
S: Sasuke, Sakura, Itachi, Deidara, Sasori, Jiraiya, Hinata, Rin, Kakashi, Gaara a Tsunade- je ich dosť. :D
#07 • Ktorá postava ti je najviac podobná?
H: Naruto.
S: Hmm, tak ja si myslím, že mám z každej postavy niečo. Sakura- zaujímam sa o medicínu, Sasuke- som dosť uzatvorená a nerada rozprávam o svojich súkromných problémoch a taktiež milujem paradajky!!! :3, Hinata- som naozaj hanblivá a tichá, čo sa týka na verejnosti, ale medzi priateľmi a rodinou som dosť bláznivá, možno ako Naruto. ;)
#08 • Páry z Naruta, ktoré "shipuješ"?
H: Naruhina, Sasusaku, Saiino
S: Sasusaku, Naruhina, Saiino, Shikatema.
#09 • Obľúbená kniha?
H: Knihy mám veľmi rada a čítam pomerne dosť. Mám veľmi rada autorku Jacqueline Wilsonovú a jej knihy, ktorých je veľmi veľa. :D Tiež sa chystám na Harryho Pottera. Myslím, že mojou oblúbenou knihou však zostávajú Dva roky práznin od Julesa Verna.
S: Päťdesiat odtieňov- trilógia.
#10 • Obľúbený film?
H: Filmy moc nepozerám, ale čo si vždy pozriem veľmi rada je Harry Potter a taktiež film Biely Bim, Čierne Ucho, ktorý je síce starší a videla som ho len raz, no dohnal ma k slzám.
S: Fuuuha, tak tích je veľa- Need for speed, Päťdesiat odtieňov sivej, Jurský park, Harry Potter, V zajatí démonov, Divergencia,..
#11 • Obľúbený seriál?
H: Simpsonocvi a ako mladšia som milovala seriál Rebeli.
S: Ben a Kate, Rebeli.
#12 • Obľúbený herec a herečka?
H: Ja moc hercov a herečky ani neriešim. :D Takže nemám.
S: Jamie Dornan a Dakota Johnson.
#13 • Čo ťa dokáže rozplakať?
H: Keď niekto trpí- napríklad má vážnu chorobu, smrť blízkeho človeka... Nerada o tom hovorím, pretože tie prípady poznám...
S: Veľa vecí.. Ale v poslednej dobe si poplačem, keď zapnem Naruto- wikiu a vidím Sasusaku. :* Naozaj, vždy mi pri tom slzy tečú a to nepreháňam.
#14 • Obľúbené španielske slovo?
H: Mitón [rukavice bez prstov]. :D Všetci hovoria amor, Hin ide na originalitu. :D
S: Nie, nie, nie je to amor. Je to calcetines [ponožky]. :D
#15 • Zelená alebo šedá?
H: Toto je dosť ťažká otázka, pretože spolu s modrou sú to moje 3 najobľúbenejšie farby. Ale asi šedá.
S: Šedá.
#16 • Obľúbený horor?
H: Nemám.
S: V zajatí démonov.
#17 • Dátum narodenia?
H: 27.4.
S: 27.4.
#18 • Obľúbené ženské meno?
H: Tatiana.
S: Kristiana, Ana, Mia.
#19 • Obľúbené mužské meno?
H: Pavol.
S: Christian, Dan.
#20 • Tvoje duchovné zviera?
H: Keltský horoskop tvrdí, že býk. :D
S: Jednorožec! :D
#21 • Čo nenávidíš?
H: Nespravodlivosť, namyslenosť, podceňovanie, šikanovanie, ohováranie... Taktiež neznášam, keď som hladná, je plná chladnička a nemám čo jesť! :D Alebo keď mi niekto klame do očí, tvrdí, akú má hroznú pravdu, no ja poznám pravú pravdu! :D
S: Znovu veľa, veľa vecí ;) Ale tak, vyberiem si napríklad takú, keď mi Hin ide posielať novú časť poviedky na e-mail a ona nie, aby mi to poslala do tej správy, kde mi posiela všetky časti napr. Stávka o lásku, ALE NIE, ona mi musí vždy poslať novú správu a potom tu mám 5000 správ! :D Mám rada vo svojej schránke poriadok. :D
#22 • Napíš jednu vec, ktorú vždy robíš, keď si v škole.
H: Smejem sa. :D
S: No.. hehe :D Vždy cez hodinu, keď sa nudím, samozrejme, tak zavolám na Hin, že jej chcem niečo povedať, ona sa otočí a ja jej VŽDY poviem, že už neviem :D Keď ja nemôžem zato, že ja mám potrebu sa stále rozprávať, ale neviem o čom.. :D A toto jej spravím asi desať krát za hodinu. :D
#23 • Hráš na nejaký hudobný nástroj?
H:Hrám na gitaru. :)
S: Viem trošku na klavír.. Ale, počíta sa aj hranie ľudom na nervy? ^^
#24 • Obľúbený nápoj?
H: Mätový čaj, vinea.
S: Čaj.
#25 • Ktorá činnosť ti ide naozaj dobre?
H: Jedenie, ale nie (aj to). :D Ale asi veci spojené s hudbou- hra na gitare, spev. :) A behanie.
S: Hmm, asi streľba zo vzduchovky a ostatných zbraní.

Poďakovanie


Ak ste došli až sem, tak si to nesmierne vážime. Ďakujeme za každý deň. Sme rady, že náš blog navštevujete, neviete si ani predstaviť ako a sme vďačné za každý jeden komentár alebo hviezdičku, čo ste u nás zanechali. :3 Dúfame, že tento blog bude fungovať ešte veľmi dlho. :)

Takže, ešte jedno veľké ĎAKUJEME! <3

Comments