V mojom svete • 7. kapitola


Ahojte!! Dlhšie tu už nebola poviedka, takže som sa rozhodla, že pridám V mojom svete. Dúfam, že sa Vám bude páčiť. :) Taktiež Vám všetkým prajem šťastný Nový rok, užite si ho naplno a nech sa Vám splnia všetky Vaše sny^^ Ja sa budem snažiť napísať toho čo najviac, práve tieto dni mám takú náladu na písanie, takže sa tešte. ;) Príjemné čitanie :3




Sakura sedela za stolom a nemo pozerala na jedlo. "Sakura, deje sa niečo?" Kizashi si odpíjal zo svojej kávy. "Sakura!" Ružovláska vôbec nevnímala, až Kizashi musel zvýšiť hlas, aby ho začala počúvať. "Hmm? A- ale nie, som v pohode.. Len som sa zamyslela.." Sakura chytila toast a k nemu si zobrala misku plnú jahôd, čučoriedok a ďalšieho ovocia. Spokojne si upíjala zo svojho shaku.
"A nad čím si sa zamyslela?" ďalej sa zaujímal jej otec.
"To je jedno, tati.. Hmm, už je toľko hodín?" ružovláska sa pozrela rýchlo na hodinky, aby nemusela otcovi nič vysvetľovať.
"Odveziem ťa, Sakura?" spýtal sa Shiro.
"Ehmm, dobre, budem rada.. Ďakujem." Sakura sa na neho usmiala a už si to namierila von k autu. Shiro si ešte upil z kávy a už išiel.

V ŠKOLE
"Ahoj, Saky.. Si v poriadku? Hinata mi to povedala.." Ino práve prišla do šatne.
"Ahoj, Ino.. Ja- ja.. no dosť ma to bolí, ale snažím sa cez to preniesť.. Budem robiť, akoby pre mňa už neexistoval.."
"A keď sa bude chcieť s tebou rozprávať?"
"Nemyslím si.. Ale keby chcel, tak aj tak by si stále hovoril to svoje.."
"Mrzí ma to.." plavovláska ju objala okolo ramien a pozrela sa na ňu so súcitom v tvári.

"Ahoj, Gaara! Tak ako? Si už v pohode?" spýtala sa Karin, keď chcel Gaara práve vojsť do triedy.
"Ahoj, áno.. Už je to v poriadku." Gaara klamal Karin, ale aj sám sebe. Vôbec to nebolo v pohode.
"To som rada.. Čo takto, keby sme si zajtra znovu skočili na džús?" Červenovlások sa zamyslel.
"Ok, môžeme." Gaara chvíľu váhal, ale potom vlastne usúdil, že včera to bolo s Karin fajn, vypočula ho, poradila mu a stála pri ňom.
"Tak poď už do triedy." Karin ho chytila za ruku a začala ťahať.
O chvíľu zazvonilo. Keď už všetci boli v triede, Karin sa otočila na Sasukeho a zaškerila sa. "Tak, nemáš začo, drahý."
"A čo si ako spravila? Nechápem." Čiernovlások asi vedel o čom hovorí, ale robil sa, že nevie.
"Nebol si so Sakurou? Heh, včera som vymyslela dokonalý plán, ktorý som aj uskutočnila. Už sa nemusíš báť, že ti ju Gaara preberie."
Sasuke iba sedel a pozeral sa na Karin. "Hmm.."
"Tvoja typická odpoveď! To mi ako ani nepoďakuješ?!"
"A za čo?"
"Za to, že som ich rozdelila!"
"Nooooo, tak ďakujem! Ale ja by som to zvládol sám, nepotrebujem tvoju pomoc."
"Naozaj? To hovoríš teraz, keď už som to spravila ja, že? Aj tak nechápem, čo na nej vidíš.. Tá ovca mi nesiaha ani po členky. Po čase zistíš, že so mnou by si sa mal lepšie. Ale mohlo by ti to byť aj jedno, pretože by som sa s tebou rozišla, tak či tak, takže.."
"A ja zase nechápem čo vidíš na Gaarovi."
"Na Gaarovi? Veď je úplne božský! My dvaja budeme tvoriť dokonalý pár tejto školy.. Zatiaľ čo ty sa znížiš na úroveň tej ovce. Vážne ti to stojí zato?" Čiernovlások jej neodpovedal, tak sa otočila a už ho nechala tak. Podľa Karin, sa tak iba zníži na úroveň týchto ovci a už nebude ´kráľ´.

Keď skončila hodina, tak Sakura chcela vyšla z učebne. Sasuke sa s ňou chcel porozprávať, tak za ňou išiel. "Sakura?"
"Ach, Sasuke! Chcela som sa ťa spýtať, že či to teda zajtra platí."
"Ehm, áno.. Teda ak môžeš.."
Sakura sa usmiala. "Áno, môžem a aj keby sa mi niečo do toho prihodilo, nezruším to, už ťa nesklamem."
"Hh, no tak sa teším."
"Ja tiež." Obidvaja stáli pri sebe dosť blízko. Bolo to zvláštne. Sakura ako keby začala k Sasukemu cítiť niečo viac ako kamarátstvo.
Keď sa ho chcela dotknúť, tak k nim prišiel Gaara. "Tak, vidím, že si si už našla náhradu." Obidvaja sa na neho nechápavo pozreli. Sasuke napol svaly, myslel, že mu jednu tu a teraz hneď vrazí.
"Čože?" ružovláska od Sasukeho trochu ustúpila a pozrela sa na Gaaru, na ktorom bolo vidno, že je dosť naštvaný a sklamaný zároveň.
"Chceš mi povedať, že spolu nechodíte?"
"Vôbec ťa nechápem.." Sakure sa do očí nahrnuli slzy a rozbehla sa do triedy. Červenovlások tam ešte stál a pozeral sa niekde do blba. Sasuke sa už chystal, že mu jednu naozaj vrazí, ale potom to nechal tak a radšej sa rozbehol za Sakurou. S Gaarom si to vybaví neskôr.

"Sakura, si v poriadku? O čom to vlastne rozprával?"
"Som, ja- ja.. to je jedno.."
"Ale-"
"Sasuke, naozaj som v poriadku, nerieš to.."
Sasuke sa chystal ešte niečo povedať, ale práve nato zazvonilo. Do triedy naklusal ich učiteľ a Gaara tiež. Ten sa pozrel najskôr na Sasukeho a potom na Sakuru. Nezniesol predstavu, že by s ním Sakura chodila. Ale už s tým nemohol nič narobiť. Dopadlo to tak, ako to dopadlo.. Aj keď vlastne vôbec nevie, ako sa to mohlo stať..

"Hinata!" Modrovláska sa už chystala zo školy domov, keď na ňu zakričal blondiak.
"Áno?" otočila a zazrela Naruta.
"Vieš.. Chcel som sa ťa spýtať, či by si zajtra nezašla do baru.."
"Zajtra? Hmm, no dobre.. Môžem." Naruto skoro vyskočil z kože. Tak veľmi sa tešil, konečne bude mať vhodnú príležitosť povedať jej, čo k nej cíti.
"Tak zavolám Ino.."
"Ino? Prečo Ino?" blondiačik nechápal. Prečo chce volať Ino?
"No predsa tam pôjde s nami, nie?"
"Eeeehh.. hmm.. no..áno.. máš pravdu." zamrmlal. "Sakra!" pomyslel si.
Hinata už vyťahovala mobil, ale plavovláska práve vychádzala zo školy, takže ho hneď aj zasunula späť. "Ino!" zakričala na ňu modrovláska. "Máš zajtra čas?"
"Hmm, áno, prečo?"
"Pôjdeš s nami do baru?"
"Hmm, dobre.. Hneď po škole?"
"Áno."
Plavovláska sa otočila na Naruta, ktorý sa neskutočne mračil. Hneď pochopila, čo je zle. "Hin.. hmm.. ja som si spomenula, že zajtra nemôžem.."
"Čože? A prečo?"
"No vieš.. ehmm... noo.."
"Ty nič nemáš! Len sa chceš tomu vyhnúť!"
"Nie.. musím.. no.." Ino nevedela, čo vymyslieť.
"Neklam Ino!!!!!!!!!!!!" Hinata sa s úsmevom pozerala na Ino. Vedela, že si vymýšľa, plavovláska nevie dobre klamať. "Zajtra tam s nami pekne pôjdeš.. Však Naruto? Ona by nás chcela oklamať, pche!" Hinata drgla do Naruta, ktorý sa stále neprestával mračiť. "Deje sa niečo, Naruto?" spýtala sa Hinata, keď si už aj ona všimla jeho výraz.
"Nie.." zamrmlal.
"Tak fajn, zajtra všetci po škole pôjdeme do baru!" Modrovláska natiahla ruky, aby ich objala. Plavovláska sa neochotne priblížila k Narutovi, myslela, že ju zavraždí.

Keď Sakura prišla domov, tak chcela ísť rovno do svojej izby, pretože jej otec bol doma.
"Sakura, kde je pozdrav?" Keď už bola hore na schodoch, z pracovne vyšiel Kizashi. Ružovláska sa na päte otočila a zišla dole.
"Ahoj, tati." Prišla ku otcovi a pobozkala ho na líce.
"Ako bolo v škole?"
"Fajn.."
"A no.. ehm.. čo ten chalan?"
"Aký chalan?" Ružovláska nechápala, koho má na mysli.
"No predsa ten.. červenovlasý.. Dúfam, že sa nestretávate."
"Nie. A ak je to všetko, tak už môžem ísť." Sakura sa otočila a chcela ísť do izby.
"Počkaj! Čo to zas s tebou je?"
"Čo by malo byť? Iba už mám dosť tvojho starania. Ako ťa vôbec mohlo napadnúť, že sa s ním stretávam? A keby už išlo o to, tak je to moja vec, nemôžeš mi zakazovať s kým sa môžem baviť a s kým nie!"
"Tak pozor mladá dáma! Ešte nie si plnoletá, takže môžem! Ten chalan sa mi vôbec nepáči, dúfam, že nechodí do školy tam kde ty!"
Sakura bola chvíľu ticho, nevedela, či mu má povedať, že tam chodí. Rozmýšľala, ale potom tú myšlienku okamžite vyvrátila, pretože keby mu to povedala, ešte by ju preložil na inú alebo by sa znovu sťahovali. "Nie, môžeš byť pokojný.."
"Hmm.."
"Tak, ak môžem, tak idem do izby." Povedala ružovláska s priškrteným hlasom. Keď už bola v izbe, tak sa zatvorila a ľahla na posteľ. Ruky si položila na tvár a začala znovu premýšľať.

Na druhý deň ráno sa Sakure veľmi ťažko vstávalo. Vôbec nevedela, čo to s ňou je.. Ako prvé sa išla osprchovať, potom si vyčistila zuby a prezliekla sa. Potom zišla dole a videla, že za stolom už sedí otec aj Shiro.
"Dobré ráno, Sakura." ozval sa Kizashi.
"Dobré ráno..................... Shiro."
"Dobré, Sakura." odzdravil späť.
Kizashi zdvihol hlavu a pozrel sa na Shira. Ten iba pokrčil ramenami.
"Nemám chuť na jedlo, Shiro, odvezieš ma, prosím?"
"Á- áno."
"Dobre, tak poď-"
"Sakura, ja ťa zaveziem." Kizashi vstal a už si bral kľúče od auta.
"Nie, Shiro ma zavezie. Tak sa budeš môcť venovať svojej práci."
"Sakura, ja ťa odveziem! A už nechcem počuť ani slovo! Nasadaj!"
Ružovláska sa zhlboka nadýchla a vyšla pred dom. Kizashi jej otvoril dvere na aute a ona sa posadila. Celou cestou do školy mu neodpovedela, źe ho samozrejme dosť naštvalo. "Nezabudni si tašku." pripomenul jej. Sakura si ju zobrala a bez slova odišla. Kizashi si povzdychol a vrátil sa späť domov.
Keď už bol späť, Shiro ešte raňajkoval. "On môže stále jesť, ale aj tak bude ako palička.. Presne ako Sakura.." pomyslel si.

Sasuke si práve vyberal knihy zo svojej skrinky, keď za ním prišla Karin. "Ahoj, Sasan.. Tak ako?" Červenovláska sa oprela o vedľajšiu skrinky, založila ruky na prsiach a pozrela sa na Sasukeho.
"Ako to myslíš?"
"Čo ako myslím? Iba sa ťa pýtam, ako sa máš.."
"No, práve celkom dobre."
"Aha.. takže ti to vychádza so Sakurou?"
"Neviem.. Ale čo ty? Gaaru si si okolo prstu asi moc nenamotala, keď za ňou stále chodí, čo?"
"Neboj sa Sasan.. Dlho už nebude.."
"Hmm.." Čiernovlások zabuchol skrinku. Karin iba pretočila očami a odišla. Naozaj neznášala tie jeho ´odpovede´. Sasuke tam ešte pár sekúnd stál, ale potom aj on išiel. Keď už vychádzal, tak narazil do Sakury, ktorá práve prichádzala. Tá by samozrejme spadla na zem, keby ju Sasuke nezachytil. Ružovláska sa chytila za hlavu a potom sa začala smiať. Čiernovlások ju postavil na rovné nohy. "Si v poriadku? Mrzí ma to." Ona sa neprestávala smiať. Spomenula si totižto na všetky príhody, kde skončila skoro na zemi.
"Nie.. Bože.. Ja som nešikovná.." hovorila a pri tom sa smiala. Sasuke sa tiež musel zasmiať, pretože pohľad na Sakuru, ktorá mu niečo hovorí, ale nie je jej rozumieť ho pobavil. Ružovláska sa už pomaly prestávala smiať a vtedy si Sasuke uvedomil, že ju ešte stále drží za pás. Obidvaja sa zapozerali do očí toho druhého. Po pár sekundách prišiel do školy aj Gaara. A keďže má skrinku tam kde aj oni, tak si to zamieril tam. Lenže keď ich uvidel, tak sa mu v tele rozbúrila všetka krv.
"Stále mi chceš zapierať, že s ním nechodíš?" spýtal sa. Keď si ho obidvaja všimli, tak sa od seba trochu odtiahli.
Ružovláska sa zhlboka nadýchla a chytila Sasukeho za ruku. "Nie, nebudem to zapierať. Sasuke a ja spolu chodíme." Čiernovlások iba vyvalil oči a pozrel sa na Sakuru. Nevedel, čo si má myslieť. Samozrejme bol neskutočne šťastný, že to povedala, ale zároveň si uvedomoval, že to povedala iba preto, aby ho naštvala alebo pre nejaký taký dôvod. Rozhodne to tak nebolo.
"Tak fajn.. Pustíte ma do šatne?" Gaara sa tváril, že mu to je jedno, ale v skutočnosti mal sto chutí, roztrieskať všetko naokolo. Sakura potiahla Sasukeho na stranu, kde stála ona, aby mohol tade Gaara prejsť. Hneď nato čiernovlások potiahol zase Sakuru na bok, ďalej od skriniek.
"Sasuke.. ja.. ospravedlňujem sa ti, že som ťa použila pre svoje dôvody.."
"Nie, to je v pohode."
Ružovláska si povzdychla. Toto všetko bolo na ňu až príliś komplikované.
"Vieš, Sakura.. Ja k tebe naozaj niečo cítim. Niečo silné.."
"S-sasuke.. Ja.. ja.. ja stále niečo cítim ku Gaarovi a-"
"Ja viem.. Ale budem sa snažiť to zmeniť."
Sakura sa mu pozrela do očí. Nechcela, aby kvôli nej trpel.
"Nepozeraj sa tak na mňa.. A poď už, lebo prídeme neskoro na hodinu." Čiernovlások ju chytil za ruku a usmial sa na ňu. Ona mu úsmev opätovala. Naraz niečo pocítila. Pocítila cit. Ale aký? To ani sama nevie.

PO ŠKOLE
Gaara bol práve v šatni, keď tam prišla za ním Karin. "Tak, ideme?"
"Kde?" Červenovlások nechápal. Kde chce ísť?
"Predsa do baru! Včera si mi sľúbil, že tam pôjdeme.."
"Ahaa.. No.. dobre, poďme." Gaara na to úplne zabudol. Dnes má úplne príšerný deň. Stále sa nemôže preniesť cez to, čo sa stalo.

Keď Sakura so Sasukem prišli do baru, Hinata, Ino aj Naruto tam už boli. "Aha! Sakura prišla aj so Sasukem." ukázala na ne Ino. Naruto sa na nich pozrel a znova posmutnel. Oni sa majú, keď môžu byť sami..
"Myslíte si, že sa už netrápi kvôli Gaarovi?" spýtala sa Hinata.
"Nieviem.. Ale dnes sa so Sasukem nejako k sebe mali.. Myslíte si, že spolu chodia?"
"Čože??!! Sasuke a Gaara????"
Plavovláska zatvorila oči a treskla Naruta po hlave. "Ty idiot! Ja hovorím o Sakure a o Sasukem!"
Blondiačik sa bolestivo chytil za hlavu. "Aha.. tak nabudúce sa vyjadri jasnejšie.."
"Ja ťa zabijem!"
"Hej vy dvaja! Upokojte sa!" skúšala sa ich stíšiť Hinata, pretože si všimla, že po nich nejako zákazníci začala pozerať.

"Aký si dáš shake?" spýtal sa Sasuke.
"Hmm, vyber mi niečo ty."
"Ok, ale ak ti nebude chutiť, moja vina to nebude." uškrnul sa čiernovlások.
"Ok." zasmiala sa.
O chvíľu sa Sasuke vrátil s dvomi shakeami v ruke. "Nech sa páči." Podal jej ho.
"Ďakujem." Sakura si zobrala slámku a napila sa. "Aaaaa, ten je môj naobľúbenejší!! Jahoda a banán, však?"
"Hej, tak som to uhádol." Obidvaja sa začali smiať.
"Už som ti povedal, že ti to veľmi sluší, keď sa smeješ?"
"Sasuke... Hh, ďakujem." Ružovláska sa celá rozžiarila. Nevedela, čo sa to s ňou deje. Avšak, úsmev jej hneď zmizol, keď do baru prišiel Gaara spoločne s Karin.

"Idem niečo objednať. Čo si dáš?" spýtal sa Gaara červenovlásky.
"Hmm, kivový shake."
"Dobre, zatiaľ obsaď nejaký stôl."
Karin sa začala rozhliadať po nejakom stole. Ako zvyčajne, tu bolo dosť ľudí. Keď už konečne našla voľný stôl, Gaara sa vrátil aj zo shakemi.
"Nech sa páči."
"Aaa! Pozri kto je tu!" Karin sa otočila na Sakuru a Sasukeho.
"Hmmm." Gaara bol dosť naštvaný. Príšerne žiarlil.
"Vidieť, že sa dobre zabávajú."
"A nechodila si ty náhodou so Sasukem?"
"Áno, chodila.. Ale to je už minulosť. Teraz sa mi páči niekto iný.."
"Vážne? A kto?"
"Vieš, Gaara.. Vlastne.. Si to ty. Hneď, ako si k nám prišiel na školu, si sa mi zapáčil."
"Vážne?"
"Áno.. Ale viem, že o mňa teraz nemáš záujem. Ale budem sa zo všetkých síl snažiť, aby si to isté začal cítiť aj ty ku mne." Karin sa na Gaaru usmiala a on jej úsmev opätoval späť. Červenovláska ho chytila za ruku a zapozerala sa mu do očí. Nesmela dopustiť, aby sa začal pozerať na Sakuru.

"Sakura? Počúvaš ma?" Ružovláska vôbec nevnímala, stále pozorovala Gaaru a Karin. "Sakura!"
"Oh, prepáč.. O čom si to hovoril?"
Čiernovlások si povzdychol. "Či nechceš ísť niekde inde.."
"Vlastne.. Áno.. chcela by som.."
"Tak poď." Sasuke sa postavil a chytil ružovlásku za ruku.
"A kde?"
"Uvidíš." Keď obaja odišli, tak to začalo v Gaarovi vrieť ešte viac. Tak veľmi by chcel byť so Sakurou..

Sasuke zaviedol Sakuru na jedno prekrásne miesto. Bolo tu jazero, veľa stromov, kvetov, proste očarujúce. "Kde to sme?" spýtala sa ružovláska.
"Na jednom zvláštnom mieste.." Čiernovlások ju zaviedol až na lavičku. Bol z nej krásny výhľad na jazero. "Veríš mi?" spýtal sa Sasuke a ružovláska sa divno uškrnula.
"Čože? Áno, ale pre-"
"Tak zatvor oči."
"Sasuke, ale načo ti to bu-"
"Iba ich zatvor, prosím." Sakura si povzdychla a úsmevom ich zatvorila.
"Tak.. predstav si to najkrajšie, najromantickejšie miesto na svete.." Ružovláska otvorila oči a znovu sa uškrnula.
"No tak."

"No dobre.." Zatvorila ich späť a Sasuke mohol pokračovať: "Predstav si, že si na tom najkrajšom a najromantickejšom mieste. Vidíš zapadajúce Slnko, prekrásna vôňa kvetov, počuješ nádherný spev vtákov... A teraz už chýba iba jedno." Čiernovlások sa začal nakláňať k Sakure. Tá mala oči stále zatvorené a snívala. Naraz pocítila na svojich perách ďalšie pery. Jej prvý bozk. V bruchu cítila, ako jej tam lietajú motýle. Bol to pre ňu prekrásny moment. Sasuke ju jemne držal za tvár. Potom sa odtiahol a ružovláska otvorila oči. Usmiala sa, vôbec nevedela, čo povedať. Nechcela, aby sa tento okamih skončil. Avšak, teraz sa jej city už úplne zamiešali. Naraz sa Sasuke postavil a natiahol k nej ruku. "Ideme?" Sakura s úsmevom prikývla a vložila ruku do jeho ruky. Preplietli si prsty a odišli. Sakura sa ešte otočila. Videla seba aj Sasukeho na lavičke. Spolu. Tento moment bol najkrajší z jej života.

Comments