December

AHOJTEEEE!!! Radšej ani nebudem počítať, ako dlho som nič nepridala, pretože by ma asi "vykotilo". Áno, bola to dlhá doba, no mala som aj dôvody. Neviem ani povedať, ako často som myslela na tento blog a na to, že by som niečo mala pridať. Takmer stále. Lenže, vždy to bolo tak, že buď som nemala čas kvôli škole a blížiacemu sa polročnému vysvedčeniu- ktoré je pre mňa veľmi dôležité, keďže som deviatačka, alebo kvôli tomu, že som aj mala čas, no sedela som za počítačom a mazala každú vetu. Mnohokrát som musela zmazať všetko, čo som napísala, pretože som s tým nebola spokojná absolútne, nič mi nedávalo zmysel. Možno som mohla aspoň napísať: Ahojte, prepáčte, nemám múzu atď., ale ani to mi nedávalo zmysel, keďže nápady som mala, ale akonáhle som sadla za počítač, tak sa mi vyslovene rozplynuli v hlave. Nevedela som to napísať a zase mi to pripadalo o ničom. A potom, keď by som to aj vedela napísať, tak zasa nebolo času. Tuším, že sa to volá zákon schválnosti...
Teraz, keď je tu konečne december si uvedomujem, že sa blížia sviatky a teda aj tie vytúžene- a podľa mňa aj zaslúžené- prázdniny. Čas, kedy bude dom rozvoniavať škoricou a na každom kroku ma bude čakať nejaký ten medovník. Čas, kedy budem mať konečne dosť času na to, aby som sa venovala tomu, čo ma baví a to je teda aj tento blog. Neviete si predstaviť, ako sa teším, keď mám chvíľku času na to, aby som niečo "zlepila" dokopy a nazvala to poviedkou. V tomto mesiaci- hlavne cez sviatky vás plánujem obohatiť či už jedorazovkami a aj pokračovaniami mojich "rozpísanoností" ale aj niečim novým. To sa ale nechajte prekvapiť :D Možno v ďalšom informačnom článku :)
Preto to zhrniem: SOM TU, BUDEM SA UKAZOVAŤ HLAVNE CEZ VÍKENDY A SVIATKY A CHYSTÁM PRE VÁS AJ NIEČO NOVÉ! A to najdôležitejšie: OSPRAVEDLŇUJEM SA, ale ako ste si už hore prečítali, tak som sa veru nenudila a ni nelehnila :/ :D Dúfam, že sa nehneváte, no ak áno, tak to pochopím (síce ma to bude mrzieť). Prajem príjemný nasledujúci týždeň
Vaša konečnesavracajúca HIN

Comments