Ja, moja dcéra a môj šialený brat • 1. časť


Ahojte!! Takže, pridávam 1. časť, pevne verím, že sa Vám bude páčiť. Je to také trošku divné.. :D A tiež sa nezľaknite nového designu! :D Je mi to také blbé, že som už nastavila vianočný, lenže som spravila 2 layouty a s Hin sme sa nevedeli rozhodnúť, ktorý nastaviť, tak teraz tu bude tento a v decembri (možno, ešte neviem) by sa nastavil ten druhý. :) Takže, prajem príjemné čítanie a nezabudnite na komentáre a hviezdičky! :) <3



S mojím bratom sme sa vychovávali sami.. Rodičia sa v jednom kuse hádali a jačali na seba. Pamätám si, že keď som mala asi 6 rokov, mali sme pohodovú rodinnú večeru. Aspoň zo začiatku to tak vyzeralo. Lenže potom sa to nejako zvrhlo a otec s mamou sa znovu začali hádať a kričať po sebe hrozné veci. Môj brat mal vtedy 16 a jeho rozum mu vtedy ešte nejako pasoval. Usmial sa na mňa a hneď nato schoval pod stôl. Spravila som to isté. A odvtedy sme to robievali vždy. Každý deň sme pod ním boli. Až nato, že teraz už spolu nebývame. Od žije asi 30 km odtiaľto, ale kedykoľvek si príde ku mne domov. Dá sa povedať, že on nevyspel vôbec. Stále sa chová ako pomätený idiot. Samozrejme ho mám rada.. A ja som dospela až príliš skoro. Keď som mala 21, zistila som, že som otehotnela. Keď sa to dozvedel môj "priateľ", opustil ma a o Nanu sa vôbec nezaujíma. Už o ňom neviem vôbec nič. Keď som to však oznámila Narutovi, pamätám si, že povedal: "To je skvelé!!!" a hneď nato vyšiel z auta a rozutekal sa niekde preč. Ako v pohode. Aj keď sa chová úplne ako magor, mám ho veeeeeľmi rada, je to predsa môj brat a vždy pri mne stál. Síce tým jeho bláznivým spôsobom, ale bol tu. Moje meno ja Sakura Uzumaki. Teraz mám 26 rokov a mám tú najkrajšiu a najlepšiu dcéru na svete. Pracujem v jednom bare aj s mojou najlepšou priateľkou, ktorá je tu tiež vždy pri mne a poradí mi, keď som v koncoch. Ona je taktiež dosť bláznivá, ale za nič na svete by som ju nevymenila.


Ja som si konečne našla nejakú známosť a nechcem, aby sa to nejako pokazilo..

Sakura odomkýna dvere, vytiahne kľúč a otočí sa. Kiba si ju pomaly pritiahne k sebe a obaja sa začnú vášnivo bozkávať. Keď sa od seba odpoja, vchádzajú dnu. Sakura zavrie dvere a keď sa znova otočí, zbadá Naruta s nejakou šialenou maskou na tvári. "Preboha!!!" vykríkne ružovláska a zakryje si ústa.
"Preboha!" zopakuje Naruto a ten sa zase chytí za hlavu. Masku si dáva dole a zatvári sa vyľakane. "Sakura, ahoj!"
"Čo to-"
"Išiel som šlohnúť kábel a nechcel som, aby ma niekto spoznal," Naruto na dôkaz zdvihne ruku aj s bielym káblom. Potom k nám pristúpi bližšie a podáva Kibovi ruku. "Čau, ja som Sakurin brácho, Naruto Uzumaki, teší ma!"
"Mňa tiež teší.." Na Kibovi je očividne vidieť, že je nie je s týmto všetkým spokojný. Naruto nahne hlavu a na sekundu sa zatvári premýšľavo a hneď na to prekvapene. "Počkať to si ty? Ten- ten fuzatý, fúzatý," Blondiak si nemôže spomenúť, akože sa to len volá. Pozrie sa na Sakuru a tá mu všelijako možne naznačuje, aby okamžite zmĺkol. "ten, čo sa ti páči, no.. fúzatý Kiba, samozrejme! To ma fakt teší!" Naruto zdvihne ruku a s Kibom si ťapnú dlaňou. Hneď nato sa Naruto zatvári dosť divno.
"Ja už pôjdem." Kiba sa už chce otočiť, ale Sakura ho zastaví.
"Nie, prosím ťa, nechoď.. Ja sa s ním porozprávam." Sakura sa otočí na Naruta a hneď ho aj ťahá kúsok ďalej.
"Čo to robíš?! Okamžite vypadni!" šepká mu ružovláska.
"Čo?" Naruto sa zatvári nechápavo.
"Pozri, toto je pre mňa veľmi dôležité, mám teraz rande a chcela som ho bozkávať na gauči, mala som to perfektne vymyslené a ty mi to teraz kazíš!"
"Potrebujem si zobrať veci."
"Fajn, tak si ich zober a už choď preč."
"Tak dobre, už idem.." Naruto sa poberá do garáže.
"Ospravedlňujem sa ti, to je celý môj brat, proste sem vtrhne kedy sa mu zachce a môj dom má za skladisko svojich vecí.." blondiak práve vychádza z dverí a zo sebou ťahá bicie. "A tu je so súpravou svojich vecí.." Ružovláska si priloží ruku na čelo. Toto horšie už asi nemôže byť.
"Vieš čo, ja pôjdem. Zajtra." Oznamuje jej Kiba.
"Tak fajn.. Prepáč.." Sakura si povzdychne a už iba sleduje ako za sebou zatvára vchodové dvere. "Ďakujem.. Ja-ja ti zavolám!" potom sa pozrie na Naruta a ten sa zatvári znechutene. "Tomu hovorím skvelý prvý dojem."
"Tvoj frajer je totálne slabý." zasmeje sa blondiačik.

Je ešte len skoro ráno a ružovláska je v posteli. Naraz sa prebudí na nejaké šeptanie. Otvorí oči a blízko svojej tváre uvidí svoju dcéru usmievať sa ako slniečko na hnoji. "Čo dnes budeme robiť, mami?" pýta sa malé ružovlasé dievčatko. Sakura zamrnčí a zatvorí oči. Potom sa prevalí na druhú stranu.
"Vážne, čo dnes budeme robiť?" Sakura znovu pohotovo otvorí oči a uvidí ako na druhej strane, pri jej posteli čupí jej brat.
"Naruto!" vzdychne Sakura. "Koľko je hodín?"
"5 a 10." Hovorí Nana.
"5 a 10." Zopakuje Naruto.
Sakura si znovu povzdychne, potom načiahne rukou po svojej dcére a jemne jej zatlačí dlaňou na tvár. "Choď ešte spinkať." Nana sa zachichoce.
"Nemôžem som natešený!" zachichoce sa aj Naruto.

"Ako dlho sa zdržíš, aby som kalibroval svoje očakávanie?" pýta sa Sai svojho najlepšieho kamoša. Práve teraz sedia za stolom v bare U Kakashiho, kde pracuje Sakura.
"Som tu iba na víkend."
"Fajn. V pohode, je lepšie, keď to viem."
"Čo je zač ten Kiba?" zaujíma sa blondiak.
"O Kibovi mi ani nezačínaj." Na Saiovi sa dalo spoznať jeho znechutenie.
"Ťapli sme si, bolo to dosť hrozné.." Naruto sa pozrie stranou a vidí ako k nim prichádza Sakura.
"Ahoj Sakura, dnes vyzeráš prekrásne." Zalichotí jej Sai.
"Už ti povedal, prečo sem prišiel?" spýta sa Saia. Potom sa znovu otočí na svojho brata. "Vážne, Naruto, prečo si prišiel? Vždy máš dôvod, čo je?"
"Pýtaš sa ma stále dokola!"
"Prepáčte, že idem neskoro!" Do baru práve vchádza Hinata a pokladá si tašku aj s kabátom na stoličku.
"Čau, Hinata!" vyhŕknu všetci nahlas.
Keď si všimne Naruta, zatvári sa prekvapene a okamžite sa k nemu vrhá. "Ahoj Naruto!" a už ho objíma. "Nazdar, ach ty blázon, kedy si dorazil?"
"Očividne nie za v času," blondiak sa otočí na Sakuru a z jej pásu jej dáva dole ľadvinku. "prečo si mi nepovedala o tomto?" zdvihne jej ju pred oči.
"Naruto!" okríkne ho ružovláska.
"Ja viem, je to príšerné!" zatvári sa kyslo modrovláska.
"Čo to robíš, to je moja ľadvinka!" Sakura sa tvári dotknuto.
"Vyzeráš ako korejská golfistka." Ružovláska sa otáča a pokladá tácku s pohármi bokom.
"Mne sa ľadvinky páčia." poznamená čiernovlások.
"Vidíš, Sai pochopil!" ružovláska naduje líca.
"Priamo ich milujem." pridá ešte.
"Si divný."
"To chápem."

Neskôr, sú už Sakura aj Hinata za pultom. "Zastaví sa tu Kiba." začne ružovláska.
"Nechápem, že si s ním ešte nespala.."
"Nedokážem to brať na ľahkú váhu." Sakura berie ďalší pohár do ruky a začína ho leštiť.
"Hovorím vážne, veď od narodenia Nany si nemala nikoho a tej už je koľko, sedem, osem?" rozmýšľa modrovláska.
"Má päť!"
"Iba päť? Veď na jej narodeninách som bola tisíc-krát!" začuduje sa Hinata a upije si trochu z piva.
"Vieš, čo, Hinata? Tak, aby si vedela, zajtra máme desiate rande a budeme mať aj sex!"
"Tomu teda neverím."
"Než sa narodila Nana, som mala nespočetne mužov."
"To by som nepovedala."
"Vážne! Tak pozri," Sakura odložila pohár a spravila jednu otočku a hneď potom si upravila šaty. "toto telo bolo naozaj, veľmi žiadané."
"Vážne?" uškrnie sa Hinata.
"No tak sa smej! Ale tento sa mi naozaj páči." Hneď nato sa obe otočili ku dverám, pretože počuli ako sa otvorili. Do baru práve vchádza Kiba.
"Je tu Kiba!" pošepká Sakure modrovláska. Tá sa nervózne otočí, upraví sa a potom sa otočí zase naspäť. Kiba je už pri nej a Hinata odchádza.
Ružovláska sa na neho usmeje a on jej úsmev opätuje späť. "Ahoj."
"Ahoj." Obidvaja sa prehnú cez pult a chytia sa za ruky. "Ako sa máš?" zaujíma sa Kiba.
"Dobre a ty?" Sakura sa usmieva, ale keď zbadá, že sa k nim približuje Naruto, úsmev jej zmizne.
"Zdar, potrebujem kľúče od auta."
"Prečo, kam chceš ísť?" zaujíma sa ružovláska.
"Chcem vyzdvihnúť Nanu zo školy, pretože milujem ju aj teba a moje srdce vám dôveruje."
Sakura prižmúri oči a vyťahuje kľúče zo svojej ľadvinky. Potom mu ich podáva. "Ďakujem."
"Kiba, ako?" blondiak zdvihne ruku.
"Čau." ozdraví ho Kiba, tiež zdvihne ruku a obidvaja si ťapnú. Naruto sa znovu zatvári divno. Potom odchádza.
"O čo mu ide?" spýta sa šeptom Sakury.
"Musíš ho ignorovať."

"Prečo si pre mňa prišiel?" pýta sa Nana, keď už obaja sedia asi 10 minú v aute.
"Ste s mamou strašne podozrievavé. Ako keby som za vami nemohol prísť len tak, vždy v tom musíte vidieť nejaký dôvod." Naruto zastavuje, povzdychne si a otáča sa za Nanou k zadným sedadlám. "Tak počúvaj, ide o toto.. Ide o moju ex-priateľku, ktorá sa mi už asi rok neozvala a teraz hovorím o jedinej žene, čo som kedy miloval, o jedinej, ktorú nazývam pani Naruto Uzumakiová.. No a ona mi z ničoho nič poslala šialený e-mail, kde bolo napísané Zavolaj a tak som pochopiteľne nastúpil do auta a išiel sem."
"A prečo si jej nezavolal?"
"Si strašne naivná. Je ti už päť rokov, ale si fakt naivná.." potom sa Naruto otočí naspäť dopredu. "Pozri! Ver tomu alebo nie, ale my hovoríme o Akire a zrazu stojíme pred jej domom!" tvári sa blondiak akože prekvapene. "Čo povieš tomu, keď chvíľu zostaneme pod týmto stromom o pozrieme sa, čo robí.." hneď nato si dá pred oči ďalekohľad. "Normálne, pekne sa pozrieme.." potom rukou zoberie ešte taký maličký, ružový ďalekohľad a podá ho dozadu Nane. Tá si ho priloží tiež pri oči. Po pár sekundách ju Naruto uvidí v okne. "Bože môj, tá je krásna! V bielej jej to vždy seklo," lenže, keď sa Naruto pozrie lepšie, zistí, že má na sebe svadobné šaty. "Počkať, čože?! Čo sa to tu deje?! Prečo má na sebe toto?! Preboha!!!!!!!!" Blondiak začne hysterčiť. "Sakra! Do ..., mňa asi ..., mám toho toľko na jazyku, prečo máš tak málo rokov?! Doooooo pištale, doooo pištale, mňa asi porazí, doooooooooooooo píšťale!!!!!!!!"

"Ja som to tušila! Vedela som, že niečo chystáš! Naruto, kedy chceš ísť na tú svadbu?" tvári sa víťazoslávne Sakura, keď už sú doma. Je tu s nimi aj Sai.
"Vydáva sa Akira." Sklopí blondiak zrak do zeme a zatvári sa ako odkopnuté šteňa, vyhodené na ulici.
"Pani Naruto Uzumakiová?" Toto Sakura nečakala. Je jej brata veľmi ľúto. "Páni, čo s tým urobíš?"
Naruto preglgne. "No, asi to vezmem zo strechy. Potom sa spustím po stene budovy a potom možno ventilačnou šachtou, preplazlím sa na lakťoch. Potom by som mohol zoskočiť do rozvodnej skrine, hodiť tam pár dymových bômb a potom Akiru uniesť, vyviesť ju zadným vchodom, požičať si auto a potom s ňou utiecť do Mexika.. Lenže to musím ešte domyslieť.."
"Ja mám zajtra dôležité rande!" Sakura vstane zo stoličky a začne krútiť hlavou na nesúhlas. "Mňa z toho vynechaj! Do žiadneho tvojho bláznivého nápadu s tebou nejdem! Zabudni nato!"
"Prosím.."
"Nie."
"Prosím!!"
"Nie."
"Prosííííííííííím!!!!!!"
"NIE!!!!"

"Dobre, teraz ma počúvajte. Na tú svadbu vtrhneme mojim spôsobom, čo znamená, že vy dvaja," Sakura ukáže na Saia a Naruta, "budete pripravení a nikoho nezavrú.. Sai, ty budeš nevesta a ja ženích."
"Nechápem, prečo ja nemôžem byť ženích,"
"Už poď sem!"
"Ideme nato!" Sai sa zdvihne zo stoličky a ide k Sakure.
"Tak fajn, Naruto, predveď, čo povieš."
Blondiak sa zhlboka nadýchne. "Nie! Nerob to!" potom sa zastaví. "Tak počkať, teraz v tom mám guláš, Sai, ty si pastor alebo ženích?"
"Práveže ženícha mám robiť ja, pretože ťa milujem." Otočí sa Sai na Sakuru. Tá sa zatvári nechápavo.
"Sai! Jediná pusa a na viac som bola tučná!"
"Bola si sexy."
"Pusť to z hlavy. Zabudni nato." Ružovláska sa znovu otočí na Naruta. "Takže, teraz sa sústreď, hej? Ukecať ľudí k tomu, aby urobili blbosť je tvoja špecialita, takže to zvládneš."
Blondiak sa znovu zhlboka nadýchne a pokračuje: "Pozri, to som ja. Ten, ktorému si pred dvoma rokmi dala kopačky.. a mala si k tomu dôvod.. Ja som sa nezmenil a asi sa už nikdy nezmením a nebudem komunikovať ani počúvať, tak ako by si si to priala a-"
"Pššt. Musím ťa prerušiť.. Nič z toho, čo si povedal, nemá šancu uspieť. Musíš jej ukázať svoje najlepšie ja, chápeš? Tých svojich maximálne tak päť percent alebo skôr dve až tri percentá , čo vybalíš len pri špeciálnych momentoch. Ty jej musíš ukázať svoju zraniteľnosť, jasné? Otvorené srdce a svoju zrelosť." ružovláska pristúpi k Narutovi bližšie. "Vieš, čoho sa každá žena bojí? Že nájde toho pravého, ktorý ju bude mať rád takú aká je a, že, keď si ho konečne začne púšťať k telu, že ju opustí." potom sa zase Sakura otočí, príde ku Saiovi, chytí ho za ramená a hovorí: "Akira, každý si zaslúži lásku, tu právu lásku.. Tak mi povedz, že ma nemiluješ! Pozri sa mi do očí a povedz, že ma nemiluješ!"
Sai zatvorí očí a začne sa k Sakure nakláňať. "Milujem ťa."
Sakura sa odtiahne a povzdychne si. "Tak fajn, znovu od začiatku.."

Na druhý deň, keď už je Sakura nachystaná do práce, vstúpi do obývačky, kde sa práve Naruto hrá s Nanou. "Čo tá ľadvinka?" zdvihne blondiak jedno obočie.
Sakura si vzdychne, odopína si ju a odkladá preč. "Papa, zlato moje!" pošle ešte pusu svojej dcére.
"Papa, mami!" odpláca jej Nana. Naruto vstáva a sprevádza Sakuru až ku dverám.
"Takže, idem do toho. O štvrtej si v bare dáme drink a o šiestej spolu budeme mať sex. Doma budem okolo ôsmej a o osem pätnásť-" šepká Sakura, lenže potom si Naruto odkašle a tým ju prerušil. "Tak fajn ja idem, opatrovateľka je tu hneď a ty môžeš ísť ničiť Akire život."

"Je to večer s veľkým V." Hinata a Sakura sú práve v bare. Sakura je dosť nervózna.
"Neviem, prečo mám nervy.. Už je to dávno, čo som mala byť sexy.. Neviem, čo mám robiť s telom." ružovláska sa chytá za hlavu a snaží sa zhlboka dýchať.
"Buď bez obáv, ty to zvládneš." povzbudzuje ju modrovláska.
"Nechápem, prečo to tak riešim. Záleží mi na tom, aby Nana poznala, čo je to fungujúci vzťah. Aby zažila niečo lepšie, než ja a Naruto.."

"Čo si zobrať tie gumovacie fixky, keby sa ti to nepodarilo?" Nana a najatá opatrovateľka práve sedia za stolom. Naruto chodí po dome sem a tam. "Obloha je modrá, ako tá naša." Ukazuje Nane tá pani, aby ten obrázok vyfarbila aspoň trochu realisticky.
"Ale mne sa páči zelená."
"Nie, Nana, obloha je modrá."
Naruto to už nemôže vydržať, tak k ním príde. "Prepáčte, nemôžem mlčať. Po prvé, obloha je zelená, keď sa blíži tornádo a za druhé ste senzorka cez farby? Nerobím to rád, ale musím Vás vyhodiť, máte padáka!" Pani iba vyvalí oči, zdvihne sa a rýchlim krokom odchádza. Naruto si znova povzdychne. Je naozaj veľmi nervózny. "Takže, poď, Nana.. Pôjdeš so mnou.."

Sakura a Kiba sedia v bare za stolom. "Čo keby sme vypadli?" navrhuje Kiba.
"Ano, určite, poďme." Ružovláska sa práve pohráva s mobilom a nevedomky vytočí Narutove číslo. Sakura? "Bože môj, naraz je tu príšerné teplo.." hovorí ružovláska a pri tom sa začne ovievať. Čože? Ach, Sakura.. Sedíš na mobile! "Myslím, že si dám dole sveter." nato Sakura zdvihne ruky, aby si ho vyzliekla. Lenže sveter sa jej zachytil o tričko, takže teraz sedí pred Kibom a je jej vidieť celá podprsenka. "Bože.. Čo-čo sa to deje? Asi sa mi to nejako zavadilo," začne mykať so svetrom ešte viac. Čože?! Naruto sedí spolu s Nanou v aute, mieria na tú svadbu a on všetko počuje. "Sú mi vidieť prsia?" ružovláska sa dvíha a začne sa tam potácať.
"Mám ti pomôcť-"
"Takto to byť nemalo!" Sakura nevie, čo má robiť.
Naraz prichádza Hinata a zakrýva ju dvoma servítkami. S pokojným úsmevom jej pomáha dať dole sveter. "Ja som na teba taká pyšná! Teraz už myslím určite iba na sex!" chváli ju modrovláska a zároveň vlečie dozadu, aby sa tam mohla Sakura upraviť. Kiba tam zostáva sám, iba so Sakuriným mobilom. Naraz jemu zazvoní mobil a on ho dvíha. "Ahoj, to som ja. Dúfam, že tá konferencia dopadla dobre, zajtra pre teba prídem na letisko... Tak fajn, zlatko... Uvidíme sa zajtra... Pa." Naruto sa zatvári nechápavo, ale hneď mu všetko dojde. Okamžite brzdí a otáča auto smerom späť. Otočí sa na Nanu a hovorí: "Musíme ísť naspäť, mama nás potrebuje.."

Keď už Sakura konečne prišla upravená späť za Kibom, obaja sa zhodli na tom, aby už išli k nej domov. Tešila sa, aj keď sa predtým dosť strápnila, ale to už teraz neriešila. Mala dokonalý plán. Už chceli výjsť z baru, keď dvere práve otvoril blondiak. "Sakura, stoj! Nemôže sa dočkať, až pre ňu príde na letisko! Ona je na konferencií a on pre ňu zajtra pôjde na letisko!"
Ružovláska sa tvári nechápavo. "Čože?"
"Ty to nechápeš? On pre ňu zajtra pôjde na letisko, pretože ju miluje.. Tú čo je na konferencií!"
Sakura sa pozrie na Kibu a ten sa tvári dosť nervózne.
"Povedz jej, že máš ženu alebo teda aspoň priateľku!" prikazuje mu Naruto.
"Nie je to oficiálne moja priateľka!" Oborí sa na blondiaka. Potom sa pozrie na Sakuru a vzdychne si. "Mrzí ma to." Ospravedlňuje sa jej.
"Ja to nechápem. Ty chodíš s niekým iným? Ale chodíš so mnou!"
"Nebral som to tak vážne."
Sakure sa nahrnú do očí slzy.
"Tak teraz vážne vypadni a moju sestru nechaj na pokoji!" Naruto už teraz kričí.
Kiba sa ešte raz pozrie na Sakuru. "Prepáč." A odchádza.
Ružovláske je do plaču. "Ďakujem."
"To je v pohode. Prepáč."
"Počkaj, ty si kvôli tomu zmeškal svadbu?!"
"Je za pätnásť minút, ale to je jedno."

Pred obrovskou budovou práve zaparkuje čierne auto. Nie je v ňom nikto iný ako Naruto, Sakura, Hinata, Sai a Nana. Blondiak s ružovláskou pohotovo vystupujú a hrnú sa do budovy. Okamžite nájdu Akiru. Ona tam stojí v strede chodby v svadobných šatoch.
"Akira! Akira!" kričí Naruto a beží k nej tak rýchlo ako sa len dá. Sakura za ním.
"Naruto?" Čuduje sa Akira. "Čo tu robíš?"
"Prosím ťa, nevydávaj sa, Akira. Ja- ja ťa milujem! Ja- Ja-" Blondiak sa otáča na Sakuru. "Neviem, čo mám povedať." Tá iba prevráti očami.
"Viete, je mi to ľúto, ale už nemám čas. Mala by som ísť-" Akira sa už chystala otočiť, keď ju Sakura zastavila.
"Akira, pozri. Môj brat ťa miluje až za hrob! A má to najväčšie srdce z ľudí, ktorých poznám. Naraz príde a prevráti ti život hore nohami, veľa vecí rozbije a ty platíš za všetko jedlo a nikdy, nikdy nezvoní na zvonček pri dverách, ale nato sa za neho nehnevám. Hnevám sa iba vtedy, keď odchádza.. Takže, ak chceš za muža toho nudného a bohatého chlapa s plešinou a celý život sa už nezasmiať, tak prosím! Vydaj sa za neho. Ale ja na tvojom mieste, by som vsadila na Naruta Uzumakiho."
Akira sa snaží niečo povedať, ale naraz za nimi príde ten chlap. "A tu ju mám! Všade som ťa hľadal." Podáva ruku Sakure aj Narutovi. "Teší ma, ja som Kiro. Ďakujeme, že ste prišli."
Akira ho chytá za plece a hovorí: "Vzali sme sa už pred hodinou. To je môj manžel."
Narutovi a Sakure viazne dych. Blondiak vôbec nevie, čo povedať. Cíti sa hrozne a sklamane sám zo seba.
"Presne tak.. Práve preto sme sem dnes za vami prišli.. Gratulujeme." Usmeje sa ružovláska aj keď ju to nesmierne mrzí.
"Gratulujeme." povie nakoniec blondiačik.

Oslava je v plnom prúde. Hinata sa tam opíja s nejakými bohatlíkmi, Nana tancuje na parkete so Saiom. Naruto stojí pri vchode do miestnosti a na tvári má falošný úsmev. Pohľadom nájde Sakuru, ktorá sedí sama pri stole. Príde za ňou a sadne si. Hneď nato sa usmeje a schováva sa pod stôl. To ružovláske niečo pripomína. Zasmeje sa a už aj sa hrnie tiež pod stôl.
"Snaha bola.. Skúsila som ísť s kožou na trh a výsledok.." vzdychne si ružovláska. "S Akirou je mi to príšerne ľúto."
"Pozri na nás. Obaja sme dopadli rovnako hrozne."
Sakura sa usmeje.
"Spomenieš si nato, ako sme vtedy pri večierku skočili do bazéna?"
"Len ja, Naruto! Ty si ma tam strčil!"
"Bolo to skvelé!"
"To nebolo! Ja som bola oblečená a vôbec som to nečakala! Zhltla som litre vody!"
"Bolo to vážne skvelé!.. Vieš, prečo robím také kraviny?"
"Pretože si idiot."
"Presne tak!"
Sakura sa znovu zasmeje.
"Pretože je to sranda!"
"Ale tiež ma to trochu straší, Naruto."
"To je predsa účel."
"Naruto.. Nebojím sa o teba, ty budeš v pohode.."
"A prečo by si nemohla byť aj ty?.. V živote si urobila iba jednu chybu a bolo to to najlepšie, čo ťa kedy mohlo stretnúť. Máš dcéru!"
Práve vtedy niekto zdvihne obrus. Je to Nana. "Čo tu robíte?"
"Poď za nami! Je tu rodinná schôdza rodiny Uzumaki.
Nana vlezie pod stôl a schúli sa Sakure v náručí.
"Čo keby som sa prisťahoval a pomohol ti s výchovou Nany?" navrhne Naruto.
"Čože? Nie, Naruto.. Čo potom tvoj život? A.. prácu vlastne nemáš.."
"Teraz bývam v jednom hoteli a nenávidím to tam.. Som tvoj veľký brat, je mojou povinnosťou stáť pri tebe a pomáhať ti."
Znovu niekto odkryje obrus a je to Sai a Hinata. Teraz sú tu už úplne všetci. Všetci sa začnú smiať.

Neskôr už odchádzajú. Idú záhradou, okolo obrovského bazéna. Oslava ale stále pokračuje.
"Hinata, kde si zaparkovala to auto?" pýta sa Naruto.
"Ako si to mám pamätať!" odpovedá trošku pripito modrovláska.

"Naruto? Práve ma niečo napadlo." Sakura príde za svojim bratom a hodí ho do bazéna. Všetci sa znovu začnú smiať a Sakura tam okamžite skáče tiež. Hneď na to aj Sai a Hinata a nakoniec skáče Nana. Všetci sú v bazéne, oblečení a smejú sa. Sú ako rodina a majú sa neskutočne a šialene radi. Tento deň bol pre Naruta a Sakuru naozaj náročný, ale teraz sú obaja šťastný a ružovláska je naozaj rada, že sa k nej Naruto nasťahuje a bude s ňou a jej dcérou.

Comments