Problémy ?!

Ahojte! Konečne som sa dostala k počítaču, aby som Vás opäť o niečom informovala atď...


V prvom rade asi začnem tým, že z poviedky V mojom svete, ktorú píše Saky Vám asi dlhšie nepribudne kapitola. Dôvody sú jednoduché- Saky nemá teraz počítač a bude ho mať možno až o mesiac, možno o dva. Niektoré kapitoly sme si síce posielali, ale ja mám z tejto poviedky vo svojich mailoch len po 3. kapitolu, čiže bohužiaľ tu nemôžem z nej za Saky nič pridať. Rada by som jej požičala môj PC (teda, nie je môj, ale píšem na ňom), lenže ja mám počítač a nie notebook, čiže jej ho nemôžem previesť v autobuse. Keby sme pri sebe bývali bližšie Zamračený Lenže každá bývame niekde úplne inde, sme spolu iba v škole :/ Ale dohodla som sa s ňou, že ak teda bude chcieť, mohla by ku mne niekedy prísť a napísať Vám niečo tu :) Ak by mala teda čas :)
To by bolo teda všetko z "problému" číslo 1.
A máme tu problém číslo 2!
Škola je už v plnom prúde, testom a všelijakým odpovediam, skúšaniam sa bohužiaľľ nevyhnem :( Ako ste si iste všimli, bola som opäť trocha neaktívna tuto na blogu, ale to kvôli tej škole :/ Dnes som konečne prišla domov normálne a nie až večer :) Ešte chodím na ZŠ, ale už posledný rok, takže sa snažím chytať dobré známky stále a nielen pred polročným vysvedčením, ktoré bude teraz pre mňa veľmi dôležité. A samozrejme monitor Rozpačitý Budem sa snažiť aby som každý týždeň pridala nejaku tú kapitolku alebo nejaký článok, obiehať obieham Usmívající se Len ma štve, že teraz je toho strašne veľa :/ Inak, môžete sa tešiť aj na nejaké nové poviedky, MÁM MÚZU! Smějící se (konečne) Už len te čas si nájsť. Momentálne si začínam všetky nápady písať na papiere, lebo fakt zabúdam :/ A samozrejme mám v pláne nejaké jednorázovky :)
Ďakujem, že sem chodíte a že komentujete :) Každý Váš koment mi vykúzli úsmev na perách a povzbudí ma k tomu, aby som niečo vymyslela. Usmívající se Dúfam, že Vás tieto články neotravujú, ale občas potrebujem niečo oznámiť a občas zasa "vyrozprávať sa" :D
Vaša ukecaná Hin

Comments