Vysťahovaná?!

Ahojte! Konečne po dlhom čase pridávam nejaký článok. Je to vlastne článok o tom, prečo som bola neaktívna. Vylievam si tam trocha nervy a zlosť, takže kto nechcete, tak to ani nečítajte... Nie, neodsťahovala som sa a ani ma nikto nevysťahoval (našťastie :D) To by ma museli vysťahovať rodičia, pretože nebývame v paneláku ale v rodinnom dome... Konečne som mala čas na to, aby som niečo pridala. Bolo tuším 7.9. 2014, čiže nedeľa a ja som chcela pridať nejaké tie pokračovania a aj niečo prednastaviť, pretože sa nám pomaly začínala škola, čiže času by som už nemala toľko ako cez prázdniny. Ako vždy, zapla som si internet, išla som sa prihlásiť na blog... Všetko som zadala a zrazu mi vyskočila tabuľka, že blog neexistuje! WHAT?! No nič, skúsila som to ešte aspoň 5 krát a zasa nič! Mala som už nervy, takže som si povedala, že to nechám radšej tak, možno sa niečo deje a ja nie som jediná, ktorej "blog neexistuje"... Potom som to skúšala až v stredu a zasa toto. Saky už bola preč, takže som sa nemala s kým už poradiť. Skúšala som to každý deň ako strelená, mala som nervy v kýbli... Konečne som mala čas a čo sa nedozviem?! Že tento blog neexistuje!!! Také nervy som mala! A to patrím k ľudom, ktorí sa aj vedia ovládať (ale odtiaľ potiaľ :D). Potom som to opäť skúsila v piatok a celý čas som si hovorila, že dokedy ma to proste neprihlási, dovtedy to budem skúšať a basta! (mierne som tvrdohlavá). V sobotu som mala celý deň niečo na robote, bola som vystupovať a potom zasa nejaké to upratovanie, veď to asi všetci poznáme a večer som nejako ochorela. Vážne super, pretože to len ja môžem ochorieť keď máme v pondelok voľno... Celý zvyšok soboty som preležala a aj väčšinu nedele, potom som však musela ísť poslať spolužiakovi nejaké poznámky, takže som sa priplazila k počítaču a zistila som že Aki-chan mi poradila, že ak chodím na internet cez Chrome, mám skúsiť cez niečo iné. Som jej nesmierne vďačná, ďakujem :) Musela som sa však ešte odplaziť naspäť do postele :/ V utorok som už išla do školy, prišla som až večer a dneska s obrovskou nádejou som najskôr zapla Chrome (nevzdala som to :D) a opäť sa prihlásila a div sa svete, FUNGUJE TOOOOOO!!!!! ďakujeeeeeeeeeeeeeeeeeem! Musím povedať, že mi dosť chýbalo to zverejňovanie a ten príjemný pocit, keď som si u môjho výtvoru našla nejaký komentár alebo hviezdičku. Som strašne rada, že už to funguje a že ste na tento blog chodili aj tak :) EŠTE RAZ ĎAKUJEM AKI-CHAN :) A aj Vám, že sem chodíte :)

Comments