Oznam + nové poviedky

Ahojte ľudia! :) Ako prvé by som Vám chcela oznámiť, že nabudúci týždeň tu nebudem. (9.9.-16.9), pretože budem odcestovaná. S obiehaním to neviem ako bude, pretože si myslím, že Hin nebude mať veľa času, keďže už začal nový šk. rok. Neviem, ešte sa s ňou dohodnem. Chcela som len upozorniť, že by tá aktivita bola menšia. Po druhé by som Vám chcela povedať, že som konečne vymyslela námet na nejakú novú poviedku. Príde mi to také blbé, že Hin tu píše väčšinu poviedok, až na V mojom svete. Síce na začiatku to bolo tak, že ja som tu mala byť iba ako výpomoc- vytvárať layouty, pomôcť Hin vytvárať námety na poviedky, naučiť ju ako sa s blog.cz narába. Avšak, neskôr ma napadla poviedka V mojom svete a dohodli sme sa, že ju budeme písať spoločne. Lenže Hin mala veľa práce s inými poviedkami a chcela som jej to uľahčiť, tak som si ju zobrala na starosť ja.. Priznávam sa, že som sa mohla akokoľvek snažiť, nič originálne som nemohla vymyslieť. Každý večer som mala kopec "nápadov", ale potom som si spomenula, že také som už čítala u iných autorov, iba som si to poupravila. Až včera ma niečo napadlo. Musím to avšak nejako doladiť, spýtať sa Hin či je to fajn nápad alebo zlý. Potom som si vspomenula na dve novely. Keď som bola menšia, tak som ich pozrela naozaj veľa. A nie, neboli to tie turecké blbosti, čo chodia teraz. :D Typické mexické a tie dve sa mi naozaj veľmi zapáčili. Takže ma napadlo, že by som niečo podobné spravila. Neviem, ešte sa musím rozhodnúť a samozrejme sa musím dohodnúť s Hin. Tá jedna.. dá sa povedať, že by bola naozaj divná. :D Ak by som sa ju rozhodla spraviť, tak Sakura by v nej bola zlatokopka. :D A v tej druhej by som musela vybrať troch mužov, ktorí by boli bratia a tri ženy, z ktorých by som spravila sestry. A netuším, podľa koho by som dala priezviská. :D Uvidíme, uvidíme.. A ešte, prajem Vám všetkým pekný a úspešný školský rok. :)

Comments