Zastavte čas!

Opäť taký informačný článok a tento krát sú to dôvody, prečo som bola neaktívna. Moja neaktivita ma veľmi mrzí. Mám kopec nápadov, no čas odmieta spomaliť a ja nestíham pomaly nič. Som rada, že som aspoň obiehať stihla :) Dôvodov bolo celkom dosť, hlavne čas a potom nejaké tie menšie zdravotné problémy, ale nechcem sa tu rozkecávať, takže idem priamo k veci. Prázdniny sa pomaly končia, ani som si to neuvedomila, ubehlo to veľmi rýchlo :) Dúfam, že ste si ch všetci patrične užili a strávili čo najlepšie. Čo sa týka poviedok, tak mám niečo aj napísané, chcela som si popísať z každej poviedky niečo dopredu, pretože na začiatku školského roka to bude ťažšie- spomenúť si na všetky staré učivá, samé testy atď.... Mám aj menší návrh, ktorý by som chcela uskutočniť po začiatku školského roka, no najskôr sa chcem ešte dohodnúť so Saky, takže sa nechajte prekvapiť :D Dúfam teda, že sa na mňa nehneváte a ak sa niekto aj hneváte, tak to chápem. Budem sa snažiť nájsť si viac času na zverejňovanie, no občas sa to vážne nedá :/ Chcem teda všetkým školopovinným zaželať, aby do nového školského roka vykročili tou správnou nohou a nech sa im darí :) Ale aj všetkým, ktorí už opustili školské lavice a teraz niekde pracujú, nech sa im darí :) Ešte raz ďakujem za pochopenie a prajem pekné posledné dni prázdnin :)

Comments