V mojom svete • 5. kapitola


Ahojte!! :) Prinášam Vám novú kapitolu z poviedky V mojom svete. Pevne verím, že sa Vám bude páčiť. :3 Nezabudnite na hviezdičky a komentáre, ďakujem! :) :3



"Sakura! Počkaj!" Ružovláska práve chcela vojsť do triedy, keď na ňu zakričal Sasuke. "Ach, Sasuke. Ahoj. Deje sa niečo?" Sakura sa naňho usmiala, ale vzápätí mala na tvári ustarostený výraz. "Nie, nie.. Len som chcel vedieť, či by sme si nemohli vynahradiť ten džús dnes.." "Sasuke.. Je mi to ľúto, ale dnes nemôžem. Vieš, otec odišiel na služobnú cestu, tak som sľúbila Naomi, že prídem hneď zo školy a pomôžem jej. Dúfam, že ti to nevadí.." Sakure sa na tvári objavil smútok. Nechcela Sasukeho sklamať už po druhýkrát. "Nie, v poho.." Čiernovlások sa tváril, že je všetko v poriadku, ale bol z toho dosť smutný. "Ale, určite tam pôjdeme tento týždeň." Sakura sa usmiala a čakala kým sa aj Sasuke usmeje. "Ok, tak sme dohodnutí." Čiernovlások sa veľmi potešil. "Nechceš pomôcť s tými knihami?" spýtal sa ružovlásky ochotne. "Uhm, nie, ja to zvládnem." No práve nato sa Sakure všetky vytrepali z rúk." "Tak to vidím." Sasuke sa uškrnul a už aj sa zohol, aby jej pomohol to zozbierať. Ako to zbierali, do školy práve prichádzala Karin. Skoro ju šľak trafil, keď to videla. Zhlboka sa nadýchla a už aj si to zamierila za svojím chalanom a tou, podľa nej, poondiatou ružovláskou. "Sasaaaaaan!!!" Karin objala Sasukeho okolo pliec a ťahala ho hore, aby sa postavil. "Ahoj, Karin.." Čiernovláska skoro roztrhlo. Práve mu Karin narušila peknú chvíľku so Sakurou. "Čo to tu robíš? Poďme okamžite do vnútra!" Červenovláska ho už ťahala za ruku to triedy. Sasuke nestihol ani zareagovať, tak Sakure pohľadom naznačil, že ho to mrzí. Ružovláske nezostávalo nič iné, ako to pozbierať sama.

"Čo si tam s ňou robil?" Karin bola dosť naštvaná. Nemôže dovoliť, aby jej Sakura prebrala chalana. "Nič, iba som jej pomáhal pozbierať knihy.." "Ale Sasan! Ty si tu predsa ako kráľ, ja som samozrejme kráľovná, takže nemusíš nikomu pomáhať! Všetci sú pod našu úroveň!" Karin sa zasmiala, nechápala prečo to Sasuke spravil. Nikdy nič podobného nerobil. "Hmmm..." Karin sa nedostalo žiadnej odpovede. Trochu sa zamračila a otočila, pretože do triedy už vchádzal Asuma, ich učiteľ.

PO ŠKOLE
"Hinata, zajtra musím ísť niečo vybaviť, môžeš sa postarať potom o bar?" Neji práve vychádzal zo skladu. "Áno, môžem.." Hinata sa na Nejiho ani nepozrela, stále sa pozerala na dvere. "Deje sa niečo? Čakáš na niekoho?" spýtal sa Neji. "Čakám na Gaaru.. Volal mi, chce mi niečo povedať.." "Aha, ja musím ešte niekde teraz odskočiť, o chvíľu som späť." Do baru práve vošiel Gaara. Hinata sa postavila zo stoličky a už šla za ním. "Ahoj Gaara, tak čo si mi chcel povedať?" Modrovláska už umierala od zvedavosti. "No...." "No tak! Nenaťahuj ma tak!" Jej oči normálne horeli. "Nebuď taká nedočkavá!" Gaara sa ešte chvíľu odmlčal a potom povedal: "Zajtra nastupujem na novú školu. A hádaj akú!" Hinata pootvorila ústa a hodila sa Gaarovi okolo krku. "Aaaaaaaaa, ja som taká šťastná!!!!" "Hahaha, dobre Hinata, ukľudni sa.." Gaara sa začal smiať, ešte svoju kamošku nevidel takto vyvádzať. Stále ho objímala. "Uhm, Hinata? Už na teba kývajú zákazníci asi 3 minúty.. A vyzerajú, že sú dosť naš-" "Aaaaargh, Gaara!! To si mi nevedel povedať skôr?" Hinata nadula lícia a vybrala sa rýchlo k zákazníkom, aby náhodou neodišli.. Červenovlások sa nad tým musel zasmiať.

Naomi bola v kuchyni a chystala obed. Ani si nevšimla, že Sakura práve prišla domov. "Hej!" Sakura zakričala za Naominým chrbátom, aby ju trošku vystrašila. Naomi schytila varechu a s bojovým postojom sa otočila proti Sakure. Ružovláska sa začala smiať. "Sakura!!!" Naomi si dala ruku na srdce. "Nesmieš ma takto strašiť!!!! Skoro som odpadla od strachu!" "Hahaha, prepáč.." Ružovláska sa stále smiala. Bolo naozaj komické vidieť Naomi v bojovom postoji. Na sekundu si na nej predstavila ninjovský oblek. Naomi nad tým kývla iba rukou a ďalej sa venovala jedlu. "Chceš s niečím pomôcť?" Sakura nakukla cez Naomine plece. "Nie, Saky, ďakujem.. Zatiaľ to zvládam sama, ale bola som u teba v izbe a máš tam dosť veľký neporiadok.. Čo takto, keby si si to šla trošku poupratovať?" Ružovláska sa zamračila, neznášala upratovanie izby. "No tak fajn.." Sakura sa začala šuchotať do izby. Keď otvorila izbu, tak zistila, že tam má naozaj veľký neporiadok. Povzdychla si a pustila sa do upratovania.

VEČER
"Sakura, poď sa navečerať!" Kričala Naomi zo schodov. Sakura sa pozrela na hodinky a dosť ju prekvapilo, že už bolo pol siedmej. Tak bola zažratá do upratovania, že stratila pojem o čase. Stále mala pocit, akoby len pred chvíľou obedovala. "Hneď idem!" Ružovláska uložila do skrine ešte posledné kusy oblečenia a už išla dole schodmi do jedálne. Shiro už sedel za stolom. "Čakáš už iba na mňa?" Sakura si posunula stoličku a sadla za stôl. "Vlastne áno, predsa začneme jesť spoločne, nie?" Shiro sa usmial. "Tak, nech sa páči." Naomi uložila na stôl obrovské taniere plného jedla. "Tak sa pustime do toho.. Dobrú chuť." Shiro si pretrel ruky a už si začal nakladať na tanier. Sakura sa nad tým uškrnula. Ešte ho nevidela takého hladného. "Dobrú chuť."

RÁNO
"Sakura, zaveziem ťa do školy?" Shiro si práve vložil do úst posledný kúsok toastu. "Nie, ďakujem. Prejdem sa." Ružovláska schádzala po schodoch a išla otvoriť dvere. "Sakura!" Z kuchyne vybehla Naomi. "Nezabudni si kávu.. Nech sa páči." Naomi podala Sakure hrnček čerstvej kávy. "Ďakujem.." Keď Sakura odišla, Naomi sa otočila na Shira a divno sa zatvárila. "Nechovala sa Sakura nejako divno?" "Aj mne sa zdalo.." "Myslím si, že sa stále trápi kvôli otcovi a tomu chalanovi.." Shiro vypleštil oči. "Chalanovi?!" "Áno Shiro.. Moja maličká sa zamilovala.." Naomi si chytila obe ruky a zasnene sa pozrela na strop. "Vieš si predstaviť čo sa stane, keď sa to pán Kizashi dozvie, Naomi?!" Jasné, že viem.. A preto sa to nesmie dozvedieť.. My jej pomôžeme to udržať v tajnosti.." "Tak to teda nie! Ja sa nebudem na takýchto zločinoch podieľať.." "Ale na akých zločinoch?! O čom to tu rozprávaš Shiro.. Láska predsa nie je zločin.. A nebol by to zločin, ani keby sa udialo niečo medzi nami.. Veď vieš ako to myslím, Shiro.." Naomi sa divne zatvárila a hneď nato poslala Shirovi vzdušnú pusu. "Preboha.. Chováš sa ako malé decko, Naomi.." Shiro nad tým iba mávol rukou a vybral sa do pracovne vybaviť ešte nejaké papiere. "Nevďačník jeden, ani lásku nevie oceniť!" zabrbrala si ešte pod nos.

"Saky!" Ino sa s úsmevom rozbehla za Sakurou, avšak úsmev sa jej rázom zmenil na ustarostený výraz. "Deje sa niečo?" "Nie.." "Ale ja vidím, že ti niečo je.. Stalo sa niečo s otcom?" "Nie, ten odišiel na služobnú cestu.." "Tak potom, čo je?" Sakura sa obzrela, či nie je náhodou niekto v blízkosti a potom sa na Ino usmiala. "Vieš.. Stretla som jedného chalana a.." "Aaaa!!! Takže si sa zamilovala!" plavovláska jej skočila do reči. "Ino! Nenechala si ma dorozprávať.. Ja- ja neviem, či som za zamilovala, ale keď som v jeho blízkosti, tak sa cítim veľmi dobre.." "Ach, Saky, Saky.. Tomu sa hovorí láska!" "Myslíš?" Sakura pochybovala. Predtým lásku ešte nezažila, pretože sa stále sťahovali z miesta na miesto.. "Samozrejme! A teraz poď, musíme už ísť.. Kakashi nás zožerie zaživa, ak prídeme neskoro!" Sakura sa nad Ininou poznámkou zasmiala, ale hneď ako zbadala na školských hodinách, že za dve minúty zvoní.. jej úsmev sa rázom zmenil a už aj sa s Ino rozbehli do triedy.

Mali šťastie. Do triedy prišli niekoľko sekúnd pred Kakashim. "Dobre mládež, ukľudníme sa.." Kakashi položil na katedru triednu knihu s klasifikačným záznamov a postavil sa pred tabuľu. "Takže.. znovu Vám pribudne do triedy nový spolužiak.. Práve teraz je ešte v zborovni, ale o chv-" Kakashi to ani nedopovedal, pretože niekto zaklopal na dvere. "Tak, už je asi tu.." Do triedy vošiel červenovlasý chalan. Sakura nemohla uveriť vlastným očiam.. "Gaara?! Ako je možné, že je to Gaara?!" lietalo jej v hlave. Dievčatá si hneď začali šuškať. "Bože, aký je pekný!" "Och, je nádherný!" Hinata sa na Gaaru usmiala a tým, že sa pozrel na modrovlásku, hneď vedľa nej uvidel ružovlásku. "Čože?! Ona chodí sem?" Gaara bol dosť prekvapený, ale pritom bol naozaj šťastný. Ich pohľady sa stretli a Sakuru prešiel mráz po celom tele. Jej tep za jej zrýchlil a už nedokázala ani poriadne dýchať. Preto radšej uhla pohľadom, aj keď nerada. Gaara sa nad tým uškrnul. Takto mu dala iba najavo, že sa jej páči, ako aj ona jemu. "Karin?" Tenten sa nahla ku Karin, aby ju počula. "Čo chceš?!" "Čo naňho hovoríš?" Karin si preplietla prsty a priložila si ich k ústam. Chvíľu sa na Gaaru pozerala a potom sa otočila na Tenten. "Toho chalana dostanem!" Hnedovláska zažmurkala očami a hneď nato sa otočila za Sasukem. Vydýchla si, keď videla, že ich nevníma. "Karin, ale veď.. Čo Sasu-" "Mlč, Tenten! Musím vymyslieť nejaký plán.." Tenten sa od Karin odtiahla a poriadne si sadla na stoličku. Vedela, že do jej plánov zamixuje aj ju..

PO ŠKOLE
Sakura práve vychádzala zo školy, keď ju Ino zastavila. "Sakura.. Ja som si to všimla.." "Čo si si všimla?" Ružovláska nechápala, o čom to hovorí. "Tie vaše pohľady.. Ako ste sa jeden na druhého stále pozerali a nespustili ste seba skoro celý deň oči.." Sakura zostala ako obarená.. To vážne bolo tak vidno? Vôbec nevedela, čo povedať. "Tvoje mlčanie.. to hovorí za všetko." Ino sa uškrnula a chytila Sakuru okolo pliec. "A vieš, kto to vôbec je? Teda myslím, že vieš, koho to je kamarát?" Ružovláska sa pozrela na Ino s pohľadom alá ´kto to je´? "Je to najlepší kamarát Hinaty." Sakura na nu vypleštila oči. Netušila, že sa s Hinatou pozná. "To naozaj?" "Hej..Myslím si, že ak budeš chcieť, tak ti Hinata nejako môže pomô-" Ino to nestihla ani dopovedať, pretože sa objavil Gaara a zamieril si to rovno k ružovláske. "Ahoj Sakura, ahoj Ino.." Gaara sa nich usmial. "Ahoj Gaara.. Tak ja Vás nechám, nech sa porozprávate.." Plavovláska na Sakuru ešte žmurkla a odišla. "Ahoj Gaara." Sakura sa znovu rozbúchalo srdce o stošesť. "My máme na seba nejaké šťastie." "Tak to áno.." Sakura sa zasmiala spoločne s Gaarom. Dalo by sa to aj povedať, že je to osud. "Prejdeme sa?" navrhol červenovlások.

"Vieš Sakura.. ja- ja ti musím niečo povedať.." Sakura sa otočila na Gaaru a obaja sa zastavili. "No.. ako to povedať.." Gaara sa jemne začervenal. "Veľmi sa mi páčiš a myslím si, že aj ty ku mne niečo cítiš.." Ružovláska sa zhlboka nadýchla. Chcela ísť niečo povedať, ale jej pohľad Gaarovi úplne stačil. Jemne ju dvoma prstami chytil za bradu a začal sa k nej nakláňať. Ich pery delilo od seba iba niekoľko centimetrov, keď sa silno rozpršalo. Obidvaja sa od seba odtiahli a začali sa smiať. Ten dášť je pre nich ako peklo. Ale vďaka nemu sa spoznali ešte predtým. "Tak, asi by si mala ísť.. Nechceš byť predsa chorá." "Asi máš pravdu..Zajtra v škole sa uvidíme." "Dáš mi ešte tvoje číslo?" Sakura mu dala svoje číslo a on jej dal zas to svoje. "Budeš mi chýbať." "Aj ty mne." Ružovláska chytila Gaaru za ruku, usmiala sa naňho tým najkrajším úsmevom a odišla. Ako sa od seba začali vzďaľovať, začali cítiť pocit, že bez seba nemôžu žiť. Sakura sa ešte otočila za ním, ale Gaara tam už nestál. Trošku ju to zamrzelo, ale potom sa znova otočila a začala ísť rýchlym krokom, aby naozaj neochorela.

Ružovláska prišla domov úplne premočená a tentoraz nemala také šťastie, že nikto nebol doma ako prvýkrát. Naomi sa veľmi zhrozila, keď ju uvidela. "Saky! Bože môj, vieš, ako som si robila starosti?! Pozri sa, aká si mokrá! Čo by nato povedal tvoj otec?" Naomi podišla k Sakure a dala jej dole tašku. "Choď sa rýchlo prezliecť." Ružovláska iba prikývla a už bežala do svojej izby, aby si vzala suché oblečenie. Hneď ako sa prezliekla, tak sa zvalila na posteľ. Stále nemohla uveriť, čo sa stalo. Cítila sa ako v siedmom nebi.


Asi o päť minút prestalo pršať a na nebi sa objavilo slnko. Gaara vyliezol spod strechy jednej menšej reštaurácie. Čakal tam, pretože domov to mal celkom ďaleko a nechcel ešte viac premoknúť. Práve prechádzal cez park a na tvári mu nemohol zmiznúť úsmev. Zrazu započul svoje meno. "Gaaara!!" otočil sa a za ním práve prichádzala Karin. "Ahoj, Gaara.. Ja som sa ti chcela predstaviť, dnes si k nám prišiel na školu.. Ja som Karin." Červenovláska mu podala ruku s úsmevom na tvári. Kto by ju skutočne nepoznal, tak by si myslel, že je taká milá a sládka ako med. "Ahoj, ja som Gaara." "Ale to ja predsa viem!" Karin sa zasmiala a stále sa neprestávala usmievať. "Neprejdeme sa trošku? Môžeme sa viac spoznať.." navrhla. "Prepáč, Karin.. Ale nemôžem.. Moja mama si už bude robiť starosti, pretože som jej povedal, že sa budem ponáhľať.." Gaara jej to skutočne sľúbil, ale so Sakurou by už takú možnosť nemal a preto pri nej spravil výnimku. "Aha..Tak sa uvidíme zajtra v škole." Gaara sa na ňu tiež usmial a odišiel. Karin sa s nadutým výrazom otočila a zarazila sa. Len pár metrov od nej stál Sasuke a blížil sa k nej. "Karin, čo si tu s ním robila?!" "Sasiiii, čo tu robíš?" Karin sa snažila zmeniť tému, ale bolo to márne. "Odpovedz mi na otázku!" Karin nevedela, čo mu povie. Rýchlo si našla výhovorku. "Iba som sa ho pýtala, koľko je hodín.." "Máš predsa mobil, nie?!" "Je vybitý." Čiernovlások rozmýšľal či naozaj hovorí pravdu. "Ale Sasan.. Hádam nežiarliš? Snáď si nemyslíš, že by som si začala niečo s takým obyčajný chalanom.." Karin dúfala, že jej to zožerie. "Nie.." "To tak vidíš.. Už musím, bye!" Červenovláska vlepila Sasukemu ešte pusu a odišla. Ten sa ešte stále pozeral vpred a dúfal, že mu Karin hovorila pravdu.

Comments