Stávka o lásku • 6. kapitola


Ahojte! Konečne je tu pokračovanie! Dúfam, že si ho užijete a že sa vyjadríte v komentároch alebo hviezdičkách. Možno sa Vám bude zdať trocha divné správanie niektorých osôb, no verte, že všetko sa môže vyvinúť ešte inak :D Užite si čítanie, vopred sa ospravedlňujem za chyby, no nikto nie je dokonalý :)

Sasuke bol ku mne milý a tvrdil, že pre tú košeľu ho predsa mama nezabije. V to som aj ja dúfala. "Čo dobrého piješ?" opýtal sa ma a pričuchol k môjmu mojitu. "Mojito. Nealkoholické..." povedala som, aby si nemyslel, že som nejaká alkoholička. "Došlo mi to... Nevyzeráš na alkoholičku.." zasmial sa. Bola s ním sranda. Konečne si tento večer aj trocha užijem. So Sasukem som kamarátka, len aby sa o tom Hinata nedozvedela, lebo by si zo mňa zasa uťahovala. A to dnes nepotrebujem.

U Ino a Saia
"No kuriatko, kde sme to skončili?" opýtal sa Sai blondínky. "Predsa pri našej dohode!" odpovedala blondínka, no aj ona už pomaly zabúdala, akú má vlastne úlohu. "Dobre, takže ty mi povedz, čo chceš a ja poviem tebe, čo chcem ja, platí?" opýtal sa čiernovlasý blondínky a podal jej ruku aby mohli svoju dohodu uzatvoriť. "Platí!" usmiala sa Ino a tiež podala ruku. "Takže..." začala nesmelo, "ja by som potrebovala...opiťSakuru.." povedala so strachom a takou rýchlosťou, že čiernovlasý mladík nemal šancu jej porozumieť. "Kuriatko, trocha pomalšie, uvoľni sa!" nabádal ju. "Dobre. Opiť Sakuru!" takmer zakričala. Čiernovlasý ostal stáť na mieste, ani sa nepohol. Táto blonďavá potvorka by chcela opiť Sakuru? Neverím! Za tým musí niečo byť!- zapremýšľal Sai. "Ok a dôvod, Ino?" opýtal sa. "Ino!" povedal trocha hlasnejšie pre prípad, že by menovaná bola nahluchlá. "Ach áno.. Dôvod? Na tom sme sa predsa nedohodli, nie?!" vyhýbala sa blondínka odpovedi. "To je jedno! Chcem to vedieť a ak mi to nepovieš, budem nútený urobiť niečo, čo sa ti páčiť nebude!" povedal trocha arogantne, chcel ju zastrašiť. "Čo? Čo spravíš? Len to nehovor Sakure, lebo Karin...." "Lebo Karin? Takže to všetko Karin? Že ma to nenapadlo skôr! Tá červenovlasá potvora musí do všetkého strkať en svoj rypák!" nazlostil sa Sai. "No...." "Aké no? Povieš mi, prečo ju chcete opiť?" opýtal sa čiernovlások, ktorého pohár trpezlivosti už dávno pretiekol. "Karin má plán. To je všetko, čo viem." "Neklam, určite vieš viac!" rozzúril sa Sai a pritlačil blondínku ku stene. "Sai!" vykríkla, pretože jej zdvihol obidve ruky nad hlavu aby sa nemohla brániť. "Áno? Ja stále čakám na odpoveď!" nedal sa menovaný. "Odpoveď nie je! Všetko čo viem je, že Karin sa chce pomstiť Sakure za to, že jej balí Sasukeho! Rozumieš? Ja ju mám iba opiť aby mohla uskutočniť svoj plán! Nič viac neviem!" takmer kričala blondínka, zatiaľ čo sa jej po tvári kotúľali slzy. Nemohla uveriť tomu, že jej vysnívaný chalan jej spravil toto. "To je všetko?" opýtal sa ešte stále neveriacky, no pohľad na uplakanú Ino mu vohnal trocha citu do srdca, aj keď len trocha. Pustil jej ruky a ona sa zosunula po stene až na zem. Prisadol si k nej a čakal, čo sa bude diať. "Už ma chápeš? Som len jej slúžka. JA nemám priateľov. JA nemám nikoho, okrem Karin!" šepkala pomedzi slzy. "Ako to myslíš? Nemáš iné kamarátky?" neveril. "Nemám!" odvrkla cez plač a vošla na WC, kde si odtrhla toaletný papier aby sa mohla vysmrkať a utrieť si slzy. Saia nechala čakať za dverami, nech si robí čo chce. Už vie, čo chcel vedieť, takže je to jedno, môže všetko povedať Sakure. Pozrela sa na svoj odraz v zrkadle. Nemohla tomu uveriť. Vyzerala horšie, ako si predstavovala, no už jej to bolo aj tak jedno, pretože všetko je stratené. Už nikdy nebude môcť byť so Saiom, keď sa to dozvie Karin, tak ju zabije, takže aspoň jej to trápenie uľahčí. Utierala si slzy rukou, no niekto ju zrazu zastavil. "Prečo?" opýtala sa a pozrela sa smerom, kde by mala dotyčná osoba stáť. Nič však nevidela, iba rozmazané obrysy, pretože jej oči sa opäť premenili na vodovodný kohútik. "Čo prečo?" opýtala sa jej tá osoba, no ona spoznala, že je to Sai. "Čo tu robíš? Veď toto sú dievčenské záchody.." opýtala sa. "Prišiel som za tebou." odpovedal a utrel jej stekajúcu slzu. "Prečo si sem prišiel?" opýtala sa, no bolo jej jasné, že buď sa jej prišiel vysmiať alebo ju zmlátiť za to, čo chcela spraviť Sakure. "Prišiel som ti pomôcť." "S čím?" nechápala. "So žiaľom. So smútkom a s tvojou úlohou." odpovedal, no blondína len pokrútila hlavou na nesúhlas. "Zabudni na to. Môj žiaľ? Odkedy teba zaujímajú city ostatných? A moje city? Pche!" odpovedala. "Odteraz." odpovedal a usmial sa. "Čo? Zabudni na všetko, dobre? Ja končím s celou dohodou a aj s tým hlúpym nápadom, ktorý si vymyslela Karin a ktorý ja zatiaľ ani nepoznám!" naštvala sa a konečne videla, pretože prestala plakať. "Naozaj?" opýtal sa neveriacky. "Áno. Odteraz sa s Karin nebavím! Je to iba potvora, ktorá ma hnusne využívala. Chcem nové kamarátky a nový život..." vysvetlila mu svoj plán. "Aha. Ale vieš o tom, že všetko, čo si urobila by chcelo trest?" opýtal sa jej lišiacky a v hlave sa mu rodila jedna perverzná myšlienka za druhou. "Viem. Tak ma potrestaj!" povedala a čakala , čo urobí. Očakávala facku alebo spŕšku nadávok na svoju adresu, no nič sa nedialo. "Tak ma už potrestáš?" opýtala sa ho. "Hneď to bude. Nie si nejaká nedočkavá?" opýtal sa jej a vzal si toaletný papier. "Čo? Na čo ti to je?" opýtala sa. "Hneď uvidíš! Zatvor oči!" prikázal jej. Ona len zatvorila oči a čakala, čo jej spraví. Moc dobré tušenie nemala, no vedela, že trest si zaslúži, tak nech ju teda potrestá ako chce.

U Sasukeho a Sakury
"Takže, čo keby si povedala niečo o sebe?" opýtal sa čiernovlások a odpil si z mojita. "Čo ako by si chcel vedieť ?" opýtala sa. "No... Napríklad.. prečo si tu?" "To je dlhý príbeh..." pokrčila plecami v snahe odbočiť od tejto témy."Aha. Ale veď máme čas, takže môžeš rozprávať. Alebo je to niečo, o čom sa nechceš rozprávať? Niečo súkromné?" začal chápať čiernovlasý. "Máš pravdu, je to niečo o čom nechcem rozprávať, niečo pre mňa bolestné a niečo, na čo nikdy nezabudnem." odpovedala a dopila svoje mojito. "Aha, rozumiem. Ak nechceš, nebudeme sa o tom rozprávať, keď budeš chcieť, povieš mi to sama." Došľaka, potrebujem vedieť, čo sa jej také stalo! Trocha ma to aj zaujíma, ale... Žiaden záujem! Tu ide o stávku, takže to potrebujem vedieť!- premýšľal a zároveň si v duchu nadával Sasuke. "Možno ti to raz poviem, ale teraz určite nie. je tu príliš veľa ľudí." odpovedala ružovláska a obzrela sa okolo seba. Všetci sa bavili, zábava bola v plnom prúde. Ona však na zábavu náladu nemala. Spomienky na Ayame jej do srdca vohnali smútok. "Nezatancujeme si?" opýtal sa jej čiernovlások. "Teraz nie. Nemám nejako náladu, prepáč, možno o chvíľu." odmietla jeho ponuku, aj keď to bolo ťažké. Motalo sa okolo neho nespočetne veľa dievčat, ktoré ho pozývali do tanca, no on každú odmietol. Raz arogantne, raz slušne. "Prečo ich odmietaš?" opýtala sa Sakura, ktorá hľadela za odchádzajúcim dievčaťom. "Sú otravné!" znela odpoveď, ktorá ju trocha prekvapila. "Otravné? Ako to myslíš?" nechápala ružovláska. "Jednoducho- každých 5 minút je tu iná a stále je to o tom istom. Sasuke, nezatancuješ si so mnou? Sasuke-kun, pozývam ťa do tanca, vari ma neodmietneš a podobne. Je to otrava..." vysvetľoval mierne rozčúlený Uchiha. "Aha, teraz tomu chápem." "Hn.." odpovedal. "Počuj, ja idem na vzduch, trocha sa prejsť. Keby niečo, nájdeš ma vonku." oznámila ružovlasá, postavila sa a namierila si to von. Toto takto nesmiem nechať! Teraz je moja príležitosť aby som ju spoznal! -zamyslel sa čiernovlások a rozbehol sa za Sakurou. Jeho cestu mu však niekto zablokoval. "Sasuke-kun! Dokedy ma budeš odmietať? Lepšie dievča nenájdeš, si si toho vedomý?" zaškrečala tá osoba. "Čo chceš Karin? Si otravná! Nevidíš, že niekoho hľadám?" odbil ju. "Vážne? Veď všetci sme tu, prečo by si mal niekoho hľadať?" nedala sa Karin. "Všetci tu nie sme, takže daj zo mňa tie klepetá dole, ja idem hľadať Sakuru!" vysvetlil nahnevane, strhol ruky svoje prenasledovateľky dole a opäť si išiel za svojim cieľom. Ako je možné, že ide za Sakurou?! Veď tá sa musí niekde nalievať s Ino! Došľaka, čo to má znamenať?!- nechápala červenovlasá a tak začala nadávať každému, čo sa jej postavil do cesty. "AUUUUUUU!!! Prečo si mi stupil na nohu! Si slepý?! Potrebuješ okuliare?" zanadávala nejakému úbožiakovi, ktorý jej nechtiac stupil na jej nohu. "P -prepáč Karin..." ospravedlnil sa. "Suigetsu? Ty si Suigetsu, že?" opýtala sa a začala rozoznávať človeka, ktorý ju pred chvíľou takmer "smrteľne" zranil. "Áno, som Suigetsu, prečo?" opýtal sa menovaný a nadšením by bol najradšej vyskočil za to, že ho jeho láska oslovila. "Chceš si zatancovať Karin?" opýtal sa s nadšením. "S tebou?! To môžem tancovať s metlou, aj tá je krajšia ako ty!" odbila ho a namierila si to k WC.

U Ino a Saia
"Zavri oči!" prikázal tmavovlasý blondínke. Tá ich zavrela a čakal na svoj trest, ktorý zatiaľ neprichádzal. Namiesto toho pocítila mierny tlak na očiach, ako keby jej ich niekto omotával. "Čo to...?" nedokončila vetu, lebo bola prerušená. "Nič, vydrž ešte chvíľku,,Je to časť tvojho trestu." "Aha." Panebože, čo ma chce znásilniť? Alebo zabiť? Alebo mi vopchať hlavu do záchodu? A prečo mi to dáva na oči?!- kládla si v duchu Ino jednu otázku za druhou. "Hotovo.." zabrblal si čiernovlások. "Čo je hotové?" nechápala blondínka. "Ešte nič, to najlepšie ešte len príde!" umlčal ju čiernovlások a postavil sa pred ňu. Zrazu blondínka pocítila niečo na svojich perách. On ma bozkáva? Toto je ten trest? Tak v tom prípade je to pre mňa iba odmena!- tešila sa blondínka v duchu. O chvíľu sa stalo naozaj tak, ako si myslela blondínka. Dostala ten najlepší a najkrajší bozk, o akom kedy snívala. No najlepšie bolo to, že bol od chlapca, ktorého vždy chcela. No nič netrvá večne. Ich spoločnú chvíľku niekto prerušil. "INOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" zakričal niekto, kto im zničil túto prekrásnu chvíľku. Ich chvíľku. "Karin?" vyľakala sa Ino a odtiahla sa od Saia. Na očiach mala stále toaletný papier, takže ju spoznala iba podľa hlasu. Moc nadšene teda neznie... Je ako tornádo.- zamyslela sa blondínka, no takéto myšlienky ju hneď prešli. "Vysvetlíš mi, čo tu dopekla stváraš???!! Prečo neopíjaš Sakuru!!!!!!!!!!" opäť sa ozvalo tornádu, teda Karin. Toto bola situácia v ktorej bolo trocha dusno a neoplatilo sa teda klamať. Blondínka sa rozhodla, že všetko ukončí. Hneď teraz.

U Sakury
Ayame. Opäť na teba myslím. Je to už dlhšia doba, no moje myšlienky na teba nikdy nezmiznú. Budeš mi chýbať. Tie chvíľky, ktoré sme spolu strávili, srandy a hlúposti, ktoré sme ako mladšie vyvádzali. Všetko je preč. Stačia sekundy na to, aby zmizol ľudský život. Len sekundy. Aký je pekný večer. Presne taký, keď sme sa konečne trocha skamarátili a stali sa z nás normálne sestry. Všetko bolo inak, spoločne sme sa pozerali na hviezdy a hoci ja som mala len 11 rokov a ty 9, už sme rozmýšľali nad vecami, ako je nespravodlivosť vo svete. Vtedy sme si každá vybrali jednu hviezdu a pomenovali ju podľa seba. Ešte aj dnes si pamätám, ako sme jedna druhej vyrobili niečo ako pamätný list alebo certifikát, že vlastníme hviezdu. Bola s tebou sranda, nikdy na teba nezabudnem. Budeš navždy v mojom srdci...-premýšľala ružovláska, zatiaľ čo pomaly kráčala.Bol naozaj krásny večer, ako stvorený pre romantikov a pre páry. Sadla si na lavičku a opäť sa zamyslela. Pred jej očami sa jej javili obrázky. Boli to spomienky na chvíle s Ayame, útržky ich konverzácií... Fotku svojej sestry ale aj nejaké veci, ktoré mali spoločné, staré listy, hračky, fotky atď. mala odložené v šuflíku nočného stolíka. Zatvorila oči a čakal, že opäť sa jej vybaví tvár jej sestry, no namiesto toho sa jej zjavila tvár Sasukeho. Rýchlo svoje smaragdy otvorila a zavrhla túto predstavu. Veď je nereálne, no nie?- pomyslela si s úsmevom na tvári, aj keď trocha smutným a zdvihla sa, že pôjde naspäť. niekto ju však zastavil "Čo to má znamenať?!" otočila sa na človeka, ktorý pevne držal jej ruku. "Maličká, ty nevieš, čo znamená, keď sa mačiatko ako ty potuluje o takomto čase samo vonku?" opýtal sa jej niekto. Tú osobu, teda toho chalana/muža/pána nepoznala. ten hlas jej bol cudzí a nič nevidela, takže ani nemohla identifikovať, kto to je. " Čo by to malo znamenať?!" odvrkla Sakura aj keď veľmi dobre vedela, čo asi bude nasledovať. "Že buď nevie zaspinkať, o čo sa ja veľmi rád postarám, alebo je trocha skazené. Asi ti nemusím vysvetľovať ako, pravda?" zasmial sa. "Koľko budeš chcieť?" dodal. Sakure došlo, o čom to ten "ujko" hovorí, no uvedomila si, že ju nemá kto zachrániť a nemá jej kto pomôcť. Brániť by sa bolo asi zbytočné...- zapremýšľala, no v tom dostala nápad, ako by sa mohla tomuto vyhnúť. Teda, trocha bolestivý nápad, no ju to bolieť nebude.

Comments