Stávka o lásku • 5. kapitola


Ahojte, takže máme tu pokračovanie. Táto poviedka je už prednastavená, takže v čase, keď pribudne už nebudem doma. Tento dielik je o niečo kratší a možno aj trocha nudný, no vôbec ma nič nenapadalo. :/ Dúfam, že sa vyjadríte v komentoch alebo hviezdičkách, som Vám za to nesmierne vďačná. Odspravedlňujem sa za chyby, príjemné čítanie :)


U Sakury
Už ma to nebaví... Pozrela som sa snáď na všetkých ľudí a ani jeden nemá na sebe škvrnu od džúsu... Čo ak sa tá osoba prezliekla? -premýšľala Saky. Moment! Tam niekto stojí!- zazrela niekoho a vydala sa tým smerom.
"Ehm... Ahoj..." pozdravila. Dotyčná osoba jej stále stála chrbtom. Zrazu sa otočila. "Ahoj, kráska!" pozdravil ju neznámy chalan. "Ahoj...?" pozdravila znova. "ty tu musíš byť nová. Ja som Sai." predstavil sa jej a podal jej ruku. "Áno, som Sakura.." povedala a tiež mu podala ruku. "Čo robí také kuriatko ako ty takto sama vonku?" opýtal sa. Hmmm... Takže o takýto kus som sa ja stavil... Ešte dnes bude u mňa v posteli...-pomyslel si Sai. Kuriatko? Čo si myslí, že som ja nejaká šľapka alebo čo?!-pomyslela si Sakura rozhorčene. Veď počkaj, ja ti dám kuriatka! zasmiala sa v duchu. "Ale, kohútik, túlam sa a nudím sa... Niekoho milého hľadám, kto by sa so mnou prešiel, porozprával..." povedala a nahodila smutný pohľad. Takže ona sa chce prejsť? Pokojne a priamo ku mne do postieľky, potom sa môžeme aj porozprávať. škeril sa v duchu Sai. "Ja som tu pre teba srdiečko!" povedal a pohladkaj ju po líci. Myslel si, je ju má v hrsti, ale Sakura mala tiež svoj plán, ktorý on dozaista nečakal!
"Tak kuriatko, o čom by si sa chcela rozprávať?" opýtal sa naoko so záujmom Sai. "Ale, ja sama neviem... Vieš, som tu nová, už som si našla aj nejakých tých kamarátov, ale všetci sú nudní, nikto zaujímavý tu nie je, tak som si myslela, že ty možno budeš." povzdychla si Sakura. "To si píš, že som zaujímavý! Máš pravdu, všetci čo sú tu nepoznajú zábavu, Chcelo by to tu oživiť nemyslíš?" odpovedal s úškrnom. Presne vedel, ako by sa to tu dalo oživiť. Myslel si, že Sakura bude strachopud a na jeho plán nepristane, potom by ju mohol niekde zatiahnuť, poriadne zbaliť, poprípade si s ňou užiť, čím by splnil stávku a potom ju odkopnúť. "To by teda chcelo, lenže ako?" opýtala sa so záujmom ružovláska. "No, neviem, skúsim popremýšľať, ty moje kurátenko, potom ti dám vedieť!" povedal a poberal sa na odchod. Musel predsa vymyslieť nejaký super plán, aby tú stávku vyhral. Nemohol predsa nechať vyhrať Sasukeho! Kto by vydržal chodiť s Karin až deň? A MESIAC? Nie! Táto výhra aj tá ženská bude jeho, nech sa deje čokoľvek!
Medzitým u Karin a Ino
"Karin, vidíš to čo ja?!" opýtala sa blondínka. "Čo by som mala vidieť? Tamto vidím môjho Sasíka a to mi stačí ku šťastiu!" odvrkla červenovláska. "Ech... Ja myslím Saia!" "Čo s ním?" "Pozri sa! Veď on balí SAKURU!" vyškrekla Ino. "No... A čo s tým ja?" opýtala sa Karin nezaujate. Momentálne mala na práci oveľa dôležitejšie veci ako očumovať Saia, musela predsa sledovať svojho Sasančeka a vymýšľať plán, ako sa pomstiť Sakure. "Vieš, ty si mi az sľúbila, že ma k Saiovi dostaneš... Že nás dáš dokopy!" pripomenula jej Ino. "Ino, ja svoj sľub dodržím, ale teraz je pre mňa dôležitý hlavne môj plán a môj Sasan!" odpovedala. "Ja len.." "Žiadne JA! Tu som pani ja, a aj rozhodujem KEDY sa ČO bude DIAŤ!" vyštekla Karin nahlas, až sa jej okoloidúci Shikamaru zľakol. "Karin, musíš tak hulákať? nie si tu sama..." podotkol. "Shikamaru, Shikamaru... To vieš, že musím! Ja mám vždy svoje dôvody a som taká krehká osôbka, že by si ma mal radšej objať nie po mne kričať..."povedala precitlivene Karin. Ju? a objať? To radšej objímem anakondu, aj tá je prítulnejšia....-.pomyslel si Shikamaru. "Och, Karin, prepáč... Nechcel som povedať niečo, čím by som ťa zranil... Veľmi ma to mrzí..." dodal s ľútosťou a citom Shikamaru, no radšej už išiel. Striaslo ho pri predstave, že tu má byť s Karin ešte aspoň sekundu, nie to, aby ju objímal.
"Takže, kde sme to skončili?" opýtala sa Ino, keď videla, že Shikamaru sa má k odchodu. "No... neviem, ale určite pri mojom Sasančekovi a možno pri... Saiovi?" povedala. Pri mene "Sasanček" by sa málom roztopila a pri mene Sai radšej odvrátila hlavu nabok.... Nechápala, čo na ňom Ino vidí... "No... ešte by sme mali doriešiť môj plán..." dodala po chvíli a už nad ním premýšľala. To sa však skoro zbláznila potom, čo videla. Toto teda nečakala.
U Sakury
Takže... Už by bol najvyšší čas, aby som našla toho, koho som obliala... Tamten... Sai, ten to nebol... Som zvedavá na ten jeho plán, nech je to čokoľvek. Zjavne mu ide iba o to, ako ma dostať do postele, ale ja nepatrím k tým babám, ktoré by boli také naivné a hlúpe... každopádne, dám mu to pocítiť...-premýšľala Sakura.
"Počkaj!" schmatol ju niekto za ruku. Hlas jej bol povedomý, no nevedela prísť na to, odkiaľ ho pozná. Otočila sa a uvidela za sebou osobu, ktorá mala na sebe fľak. Prešla pohľadom pomaly až k tvári dotyčnej osoby a uvidela niekoho, koho zrovna obliať nechcela. teda, niežeby niekoho obliať chcela, ale s týmto človekom mala už nejaký ten trapas spoločný a o ďalší rozhodne nestála.
"Ehm... Ahoj Sasuke." pozdravila. "Ahoj." povedal sucho. "takže, to ty si ten šťastlivec, ktorého som obliala a spadla na neho?" opýtala sa ironicky Sakura. "Áno... Dalo by sa to tak povedať.." odpovedal. "Tak... To sa ti ospravedlňujem... Veľmi ma to mrzí, vôbec neviem, ak k tomu došlo a ja som potom ušla ako nejaká hlupaňa, vážne mi to prepáč.." ospravedlnila sa a usmiala sa na neho. "No... chápem ťa a odpúšťam ti... Veď sa toho toľko nestalo... A aj ja som už zažil pred tebou menší trapas... Ten s tým spodným prádlom, ak sa ešte pamätáš..." povedal. "Pamätám sa na to dosť jasne, aj keď ty si ten trapas zažil viac-menej nevedomky.." pousmiala sa. "No... čo narobíme." povedal si viac pre seba Sasuke, ale Sakura to počula tiež. "Mohli by sme na to jednoducho zabudnúť a stať sa normálnymi priateľmi, nemyslíš?" opýtala sa. "No, celkom dobrý návrh." povedal. V duchu sa mu už rysovala splnená stávka a výhra. Už videl Saia, ako sa drží s Karin za ruky a musí mu nosiť každý deň rajčinny, rajčinový džús. Zasmial sa. "Je ti niečo smiešne?" podpichla ho Sakura. "Nie, len som si na niečo spomenul." povedal a jeho kútiky opäť nabrali smer dohora. "Aha... Takže, priatelia?" opýtala sa ružovláska a podala mu ruku. "Priatelia!" potvrdil Sasuke a zatriasol si s rukou svojej novej kamarátky. Toto bol len začiatok jeho stávky. Táto baba bude jeho a Sai bude ešte prosiť, aby sa stávka zrušila! Lenže, stávka je stávka, nikto z nej už nevycúva!
U Karin a Ino
"Ino! Ino! Ino! Ja snáď zošaliem, ja sa zbláznim!!!!!!!!!" zahúkala červenovláska. "Čo sa zasa deje?" opýtala sa blondínka, no pritom veľmi dobre videla a vedela, čo sa deje. "ONA! SAKURA! Sa DOTÝKA SASANČEKA! Môjho Sasančeka!" vyštekla jej Kaein priamo do tváre. "Ja vidím.. A Aspoň konečne vieš, ako som sa ja cítila, keď bola s mojím Saiom!" povedala pokojne blondínka. "Dobre, dobre... Už viem, ale to neznamená, že to nechám len tak!" znova zaškriekala Karin. "Ja viem.. Máš svoj plán.." povedala otrávene Ino. "To je náš plán! Náš plán, ako donútiť ružovku, aby dala packy preč od môjho Sasančeka!" prežívala Karin. "Veď hovorím, tvoj plán... Čo to pomôže mne?!" opýtala sa Ino. "No, to je len jedna časť plánu!" zaklamala Karin. "A tá druhá?" opýtala sa Ino. Nič už od Karin nečakala. "No, to bude....",zapremýšľala Karin, "to bude s tebou a a Saiom! Uvidíš! Budete spolu!" presviedčala ju aj naďalej. Tak to chcem vidieť!- pomyslela si Ino, no radšej už nič nehovorila. Nestálo jej to za to, aby Karin naštvala. "Dobre, takže pokračujem v mojom pláne! Teda, našom... Ďalší bod, opiť Sakuru!" povedala Karin. "Ale toto, drahá Ino, bude tvoja úloha! Pozri, tam ide!" povedala červenovláska a potisla svoju kamarátku smerom k prichádzajúcej Sakure. Sama sa totiž vydala konať svoju časť plánu.
"A-ahoj Sakura.." zakoktala sa Ino. "Ino! Tak, už som tu...." odzdravila ju Sakura. "No..." zmohla sa Ino na "odpoveď". "takže, čo podnikneme?" opýtala sa Sakura. "Neviem, navrhni niečo." povedala blondínka. "Už viem! S jedným chalanom- určite ho poznáš, volá sa Sai- som sa dohodla, že niečo podnikneme, ale teraz ho tu nevidím." povedala Saky. Sai.... Panebože, toto je moja šanca! Teraz to nesmiem vzdať za žiadnu cenu! -pomyslela si Ino a usmiala sa. "Tak dobre.. ja súhlasím. Myslím, že ho vidím!" povedala a ukázala smerom k menšiemu baru. "Dobre, to nám celkom vyhovuje, aj tak už mi vysmädlo." odvetila Sakura a pomalým krokom sa vydala k baru. Ino ju nasledovala. Toto mi hrá neskutočne do kariet! Nielenže ju môžem hneď opiť, ale budem aj so svojou láskou! To mám dnes ale šťastie! -škerila sa v duchu blondínka.
"Čaute dámy!" pozdravil ich Sai a ukázal rukou na 2 voľné stoličky vedľa seba. Z každej strany bola voľná jedna, čo mu celkom vyhovovalo. "Čo to bude?" opýtal sa barman. "Tak, ja si dám jedno mojito nealko, čo si dáš ty Saky?" opýtala sa Ino. "Asi to isté." povedala Sakura a usmiala sa. Hmmm... začína to pri mojitu, síce nealkoholickom, ale predsa... Možno mi Sai pomôže... -premýšľala Ino. "Sai, mohol by si na chvíľku?" opýtala sa Ino. "Pre teba vždy, kuriatko!" odpovedal Sai. On ma nazval kuriatkom -jasala v duchu Ino. "Sakura, nebude ti to vadiť? My sme hneď späť." "Nie, je to v pohode, počkám vás tu." povedala Sakura odpila si z mojita, ktoré pred ňu práve položil barman.
U Ino a Saia
"Tak, kuriatko, čo by si chcela?" opýtal sa jej Sai líškavo. Musel uznať, že táto blondínka až tak zle nevyzerala, no tá ružovka bola o čosi krajšia. "No, pomoc by so potrebovala..." povedala Ino a položila svoje ruky na jeho ramená. "Ale zadarmo to nebude, to predsa vieš, no nie?!" opýtal sa Sai. "To je mi jasné, ale čo také by si chcel?" opýtala sa. "No... Musím popremýšľať. A čo by si bola ochotná ponúknuť?" opýtal sa Sai. "Čo si zažiadaš!" povedala Ino. Momentálne si užívala každý moment s týmto chalanom, takže keby jej povedal, že chce let na Mars, tak to ani nepostrehne.
U Sakury (z pohľadu Sakury)
"Je tu voľné?" opýtal sa ma nejaký človek. "No, momentálne áno." povedala som a zasmiala som sa. Našťastie to bolo z druhej strany, ako sedel Sai, takže som sa nemusela obávať. Zdvihla som hlavu k tomu človeku a ostala som šokovaná. "Sasuke?" opýtala som sa. Nemohla som uveriť vlastným očiam. Pozrela som sa na jeho čiernu košeľu, na ktorej sa rysoval celkom "slušný" fľak. "Sakura?" napodobnil ma. Obidvaja sme sa naraz zasmiali. "Ešte raz, prepáč, veľmi ma to mrzí..."poovedala som a ospravedlňujúco sa na neho usmiala. Len tak sme sa rozprávali ako normálni kamaráti. Sasuke bol ku mne milý a tvrdil, že pre tú košeľu ho predsa mama nezabije. V to som aj ja dúfala. "Čo dobrého piješ?" opýtal sa ma a pričuchol k môjmu mojitu. "Mojito. Nealkoholické..." povedala som, aby si nemyslel, že som nejaká alkoholička. "Došlo mi to... Nevyzeráš na alkoholičku.." zasmial sa. Bola s ním sranda. Konečne si tento večer aj trocha užijem. So Sasukem som kamarátka, len aby sa o tom Hinata nedozvedela, lebo by si zo mňa zasa uťahovala. A to dnes nepotrebujem.

Comments