Stávka o lásku • 4. kapitola


Ahojte, konečne pridávam pokračovanie. Malo pribudnúť už včera, ale akosi nám vypadol internet. :( Čo sa týka tej slúbenej recenzie, už na nej pracujem ;) A mám v pláne aj nejakú jednorázovku, takže sa môžete tešiť. Za chyby sa ospravedlňujem a dúfam, že sa Vám bude dielik aspoň trocha páčiť a zanecháte nejaký ten komentár alebo hviezdičku :)

"Naruto?" prerušila jeho myšlienkové pochody modrovláska. "Hmmm...?" opýtal sa. "No, Saky mala menšiu nehodu, takže by sme jej mali ísť pomôcť..." vysvetlila. "Je v poriadku? Kde je? Opila sa? Nie je v nemocnici?" opýtal sa trocha vystrašene. "Nie, je v poriadku po fyzickej... teda telesnej stránke... ale... zažila niečo nečakané a myslím, že je to niečo ako "citový výbuch"." spresnila Hinata. "Aha... Tak toto bude chcieť veľa veľa jedla, vreckoviek a podpory!" začal chápať Naruto. "No, ona sa s tým vyrovná, zasa také zlé to nebude... Nič mi nepovedala, iba že niekoho obliala a..." "Tak to asi nebude na citový výbuch!" zasmial sa Naruto. Nedokázal si totiž predstaviť plačúcu Sakuru. Veď vyzerá na silnú povahu! No opak môže byť niekedy pravdou.
Hinata sa zdvihla z lavičky a rozbehla sa. Naruto nezaostával a o chvíľu ju dobehol. "Tak, čo si mi to chcel povedať?" opýtala sa Hinata. "No, teraz na to nie je čas..."povedal. "Dobre... Najskôr by sme mali nájsť Sakuru... lenže kde?" opýtala sa Hinata. Sama nevedela, kde by ju mali hľadať, ako by to teda mohol vedieť Naruto? "No... Bude to ťažké, ale...Keď tak jej zavoláme,"povedal. Už prešli najmenej pol kilometra. Hinata už vyťahovala mobil z kabelky, keď ju Naruto zastavil. "Myslím, že ju vidím..."povedal. A naozaj. Na lavičke sedel niekto, kto ju pripomínal. Teda, bola to ona, ale vyzerala inak... Menšie, smutnejšie a inakšie.
"Čo sa stalo Saky?" prihovorila sa jej Hinata. "Nič veľkolepého... Len som niekoho obliala a niekto potom zahulákal so mikrofónu, že sme zaľúbenci a aby sme si svoje..ehm... veci vybavovali v súkromí." objasnila. "A preto si takáto smutná?" opýtal sa Naruto. "No.... ja ani nie som smutná, skôr nahnevaná!" vysvetlila. "Som tu tak krátko a už toľko trapasov som zažila..." "Az toho si robíš ťažkú hlavu?!" opýtala sa modrovlasá. "Ani nie, len ma to štve!" vykríkla. "Aha, tak sa na to vykašli.." poradil jej Naruto. "Dobre... Mrzí ma, že som vám dvom pokazila večer pre takú blbosť, ale nevedela som, čo robiť... taký trapas..." "Nevadí. A chceš sa vrátiť späť?" chcela vedieť Hinata. "Neviem, či je to vhodné... Ale mala by som sa tej osobe asi poriadne ospravedlniť.." zapremýšľala Saky. "Tak sa teda vrátime a keď budeš chcieť, tak pôjdeme domov... Teda, pôjdete... a ja vás odprevadím..." navrhol blondiak. "Dobre, tak poďme!" povedala Sakura, zdvihla sa z lavičky a na tvári sa jej objavil opäť šibalský úsmev.
"Naruto, Hinata, chcete ísť spolu? Nechám vás, aby ste sa hm.... porozprávali?" opýtala sa akože anjelsky no v hlave už videla, ako sa tí dvaja opäť budú červenať. "Ehm... M- môžeš ísť s nami, ak chceš.. Nám to nevadí... teda, mne nie a čo tebe, Naruto?" odpovedala celá červená Hinata. Jej by ani nevadilo, keby bola s Narutom sama... "Môžeš ísť s nami, nám neprekážaš, však zlat.. Teda Hinata?" "Mne to nevadí, ale už poďme, lebo sa tam nedostaneme ani za pol roka!" povedala modrovlasá a potom sa všetci vydali naspäť.
Medzitým na párty
"Karriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!" zakričala Ino na práve okoloidúcu červenovlásku. "Ježííš, Ino! Musíš tak kričať? Čo chceš, aby som ohluchla?!" "Prepáč Karin, ale mám pre teba nejaké novinky, keby si chcela!" povedala. Na to sa červenovláska pomalým krokom vybrala k blondínke. Vykračovala si ako páv aby na seba upútala pozornosť. "No hovor, nemám na teba celý deň!" okríkla Ino Karin. "No, takže, zakedy si prišla, udialo sa zopár vecí!" začala Ino a pritom mala na tvári úškrn. "Takže, prisťahovala sa sem nejaká ružovka, ktorá zjavne chcela upútať na seba pozornosť. Dneska sem prišla ako najväčšia, premávala sa tu, potom si išla pre džús, bola taká nešikovná, že sa strepala a poliala džúsom.." "Ježíš, tu bude nejaké nemehlo toto! Určite nepatrí do mojej elity, je to určite len nejaká úbohá pobehlica!" prerušila ju Karin. "Karin, neprerušuj ma! Teraz prichádza to najlepšie! ONA poliala džúsom SASUKEHO!" takmer vykríkla Ino. "Čože?" vyhŕkla na ňu Karin. "MÔJHO SASANČEKA?!" zahúkala. "Čo si to tá špina dovolila? Môjho Sasíka! Hlupaňa! Za toto mi ešte zaplatí, potvora jedna!" "Karin, upokoj sa, nemusia nás všetci počuť!" vynadala jej blondínka. "Jasné! Povedz mi, dočerta, ako mám byť pokojná?! Príde si sem nejaká špina, poleje mi môjho drahého a zdrhne! To kde žijeme?! Ona je skade? Z maštale? Už teraz ju nenávidím!" "KARIN! Upokoj sa, radšej si vymysli nejaký plán, ako sa pomstíš! Nemyslíš?!" opýtala sa jej Ino. "jasné... nad tým som premýšľala..." povedala Karin. "Určite to bude nejaké nemehlo, ktoré si bude hľadať nových kamarátov, o polnoci sa ožere ako prasa a potom ja budem môcť uskutočniť svoj plán!" pomädlila si ruky červenovlasá a nezabudla sa zasmiať ako blázon. "Aký? Prosím, Karin, povedz mi..." prosila Ino. "Vydrž a všetko sa včas dozvieš! Je tu príliš veľa zvedavých ľudí!" povedala a zvýšila hlas. Mala tým na mysli Tenten, ktorá práve prechádzala okolo. "Karin, ak si myslíš, že ma zaujímajú tvoje hlúposti, tak si na omyle! Môžeš sa aj na hlavu postaviť, nikoho tu nezaujmeš..." povedala jej pravdu do očí hnedovláska. "Tenten, na tvojom mieste by som držala jazyk za zubami! Pozri sa na seba! Kto by si dnes obliekol to, čo máš na sebe ty?" rypla si do hnedovlásky, ktorá mala na sebe zelené letné šaty. "V prvom rade by som sa pozrela na seba, Karin! Tie fialové šaty ti akosi nesadli, no nie? Nemajú nejaký veľký výstrih? Alebo chceš zaujať aspoň niečím?!" vrátila jej Tenten. "ty zmija! Vieš ty vôbec, s kým máš tú česť?!" opýtala sa rozkokošene Karin. "Ty si mi teda pekné kvietko! Kto by to na teba bol povedal?!" zakročila Ino. "Ino, ja už nie som tá malá, z ktorej si každý mohol robiť slúžku! Aj ja mám právo na vyjadrenie svojho názoru a nechcem byť zlá, ale občas iná cesta nie je. Teda, aké požčaj také vráť." povedala Tenten a rozhodla sa tú bláznivú červenovlásku radšej ignorovať. O ďalšie nepríjemnosti predsa nestála a tak sa pobrala preč.
"No, Ino moja, kde sme to skončili?" opýtala sa Karin. "Pri tvojom pláne, ale myslím, že by sme to mali radšej prebrať v súkromí... Sama si videla, čo sa pred chvíľkou dialo." navrhla Ino. "Dobre teda... Ale aj tak... radšej by som o tom nehovorila, je to prísne tajné... Iba ti poviem, čo budeš ty robiť a to je všetko. Jasné?" "Jasné! Mimochodom, myslím, že tá ružovka sa vracia. Tam vidím toho idiota Naruta s Hinatou a aj tú ružovku." povedala blondínka. "Kde, kde?" nevidela Karin. "Tam!" povedala Ino a ukázala prstom na stolík s jedlom. "Že mi to nenapadlo. Je predsa jasné, že ten blonďavý hlúpy nenažranec sa išiel najskôr najesť..." zafilozofovala Karin. "Takže, ide sa na môj plán, bod číslo 1: spoznať tú ružovku+ základné informácie o nej." "Dobre, ale najskôr by sme potrebovali, aby sa od nej vzdialili tí dvaja. Zjavne sú kamaráti a budú chcieť byť najskôr s ňou, ale určite nie celý večer." zapojila sa Ino. "Jasné, čoskoro ju opustia a my môžeme začať!" zaradovala sa Karin. "Takže, plán sa začína!" povedala Ino a napodobnila svoju kamarátku. Ani jedna však netušila, že tá "ružovka" nie je taká hlúpa, ako sa oni 2 nazdávali.
U Hinaty, Naruta a Sakury
"Tak Sakura, si si istá, že si chceš ísť hľadať tých kamarátov sama? Ja viem, že nie si malá a ani hlúpa, ale zvládneš to?" opýtala sa Hin. "Jasné, keby niečo, tak si voláme, choďte si to tu užiť, ja si dám na seba pozor, sľubujem." povedala a pomaly odišla. "Tak, snáď sa jej už nič zlého a ani trápneho nestane." povedal blondiak, chytil Hinatu za ruku a ťahal ju smerom na tanečný parket. Bol rozhodnutý, že dnes večer jej už naozaj všetko povie. Nebude sa hanbiť a jednoducho povie tie 2 slová a to, čo k nej cíti.
U Sakury (z pohľadu Sakury)
Takže... Kde by som išla? Je tu veľa skupiniek dievčat, no je ťažké uhádnuť, s ktorým by som sa mohla kamarátiť. premýšľala Sakura. Pozerala sa na dievčatá, ktoré vyzerali celkom milo. Rozhodla sa, že pôjde za nimi.
"Ahojte, som Sakura a som tu nová." predstavila som sa im "Ahoj! Ja som Tenten! Všimla som si, že si tu asi nová..." povedalo mi hnedovlasé dievča, ktoré vyzeralo celkom milo. "Ja som Temari!" predstavila sa mi blondínka. Obidve mohli mať tak toľko rokov, ako mám ja. "Takže... No... Veľa z vás tu ešte nepoznám a rada by som vás spoznala.." povedala som. Panebože, Sakura! Čo sa zakoktávaš? Veď si nikdy nemala problémy so zoznamovaním! ozval sa hlások niekde v mojej hlave. "Jasné, my ti pomôžeme!" navrhli mi. Potom ma postupne začali vodiť po celom areáli. Spoznala som veľa zaujímavých ľudí, ako napríklad Shikamara, Nejiho, Kibu atď. Všimla som si, že Tenten sa tak zvláštne pozerá na Nejiho a Temari na Shikamara, no neriešila som to. Zrazu začali hrať nejaký slaďák a Temari a Tenten povedali, že ak by mi to nevadilo, tak by si zatancovali. Chápala som to, a tak som ich nechala, aby si išli po svojich tanečníkov a ja som sa vybrala za nejakou červenovláskou. Vyzerala milo.
U Karin a Ino
"Karin, už sem ide!" zašepkala Ino. "Vidím, nie som slepá!" povedala podráždene Karin a začala sa milo usmievať. "Ahojte!" pozdravila ich Sakura. "Ahooj!" odpovedala sladko Karin. Ino ju tiež napodobnila a obidve sa začali usmievať ako bláznivé. "Ako sa voláš? Ešte som ťa tu nevidela.." opýtala sa červenovláska s predstieraným záujmom. "Sakura Haruno. A ty?" odpovedala Saky. "Volám sa Karin a toto je Ino." predstavila sa Karin a ukázala na Ino. "Si tu nová, však?" opýtala sa Ino. "Áno, som tu len druhý deň." pritakala Sakura. "Aha..." odpovedali obidve naraz. "takže, asi si hľadáš nových kamarátov, však?" opýtala sa Ino. "Áno... Vždy je ťažké začať odznova, ale keď máte dobrých kamarátov tak je to ľahšie..." povedala Sakura. "Takže, mohli by sme aj my patriť medzi tvoje kamarátky?" opýtala sa Karin. "Jasné, budem len rada!" povedala Sakura nadšene. "Ja hneď prídem, len musím ešte niečo vybaviť!" povedala a zberala sa na odchod. Jej plánom bolo ospravedlniť sa osobe, ktorú obliala. Ako daného človeka má však spoznať? Hľadaj človeka, ktorý bude mať na sebe fľak. Jedine tak ho môžeš nájsť. -poradil Sakure jej vnútorný hlas.
"Ino! Môj plán začína dobre!" "Tvoj plán? Nie náš?" opýtala sa trocha urazene blondína. "Ticho! Ja som ho vymyslela, takže je môj! Ty si len spolurealizátorka!" zasyčala na ňu Karin. "Aha.." "Takže, bod číslo 1 splnený! Vieme, že sa volá Sakura a čo som počula, má toľko rokov čo my!" zhrnula Karin. "To toho moc nevieš.." povedala Ino. "Chcela si povedať nevieme! Veď je to náš plán!" povedala Karin. Zrazu náš? Niekedy ju vôbec nechápem, mala by sa liečiť... Ale možno sa takto raz dostanem k Saiovi, vďaka nej.... Síce je otravná, ale je to moja jediná cesta.- pomyslela si Ino. "Aha... Tieto informácie ti stačia?" opýtala sa Ino. "Zatiaľ áno, teda, na uskutočnenie môjho plánu určite!" zase je to jej plán... -pomyslela si blondínka. "No... takže, čo budem robiť ja?" opýtala sa Ino. "Ty zistíš, prečo sem prišla, prečo sa presťahovala... Určite to nebude len tak..." "A ako to mám zistiť?" "No asi sa jej budeš pýtať!!!" povedala rozhorčene Karin. "Dobre, a ďalej?" "No, určite tu neprišla len tak... Niečo mi hovorí, že ju niečo hlboko ranilo... Ja viem, nemusíš mi hovoriť, aká som ja múdra..." vychvaľovala sa. "No, teda, ideme ďalej... Budeš sa jej pýtať, potom ju opiješ a privedieš ju na záchody! Tam uskutočním môj plán!" "To je:..." "Moja časť plánu ťa nemusí zaujímať, ty svoju úlohu už poznáš, do ostatného ťa nič! Pochopila si?!" "Pochopila!" povedala Ino a začala premýšľať nad tým, ako by zo Sakury vytiahla potrebné informácie.
U Sakury
Už ma to nebaví... Pozrela som sa snáď na všetkých ľudí a ani jeden nemá na sebe škvrnu od džúsu... Čo ak sa tá osoba prezliekla? -premýšľala Saky. Moment! Tam niekto stojí!- zazrela niekoho a vydala sa tým smerom.
"Ehm... Ahoj..." pozdravila. Dotyčná osoba jej stále stála chrbtom. Zrazu sa otočila. "Ahoj, kráska!" pozdravil ju neznámy chalan. "Ahoj...?" pozdravila znova. "ty tu musíš byť nová. Ja som Sai." predstavil sa jej a podal jej ruku. "Áno, som Sakura.." povedala a tiež mu podala ruku. "Čo robí také kuriatko ako ty takto sama vonku?" opýtal sa. Hmmm... Takže o takýto kus som sa ja stavil... Ešte dnes bude u mňa v posteli...-pomyslel si Sai. Kuriatko? Čo si myslí, že som ja nejaká šľapka alebo čo?!-pomyslela si Sakura rozhorčene. Veď počkaj, ja ti dám kuriatka!zasmiala sa v duchu. "Ale, kohútik, túlam sa a nudím sa... Niekoho milého hľadám, kto by sa so mnou prešiel, porozprával..." povedala a nahodila smutný pohľad. Takže ona sa chce prejsť? Pokojne a priamo ku mne do postieľky, potom sa môžeme aj porozprávať.škeril sa v duchu Sai. "Ja som tu pre teba srdiečko!" povedal a pohladkaj ju po líci. Myslel si, je ju má v hrsti, ale Sakura mala tiež svoj plán, ktorý on dozaista nečakal!

Comments