Stávka o lásku • 3. kapitola


Ahojte, takže, opäť vám pridávam pokračovanie. Táto poviedka je síce zameraná na pár Sasusaku, ale v tomto dieliku a aj v ostatných nájdete aj iné páry, napr. Naruhina... V tomto dieliku sa odohrá opäť nejaký ten trapas :DZa chyby sa ospravedlňujem, a dúfam, že sa vám kapitolka bude páčiť a že za sebou zanecháte nejaký ten komentár alebo hviezdičku. :)


"Takže, už sa to blíži! Možno sa mi to dnes podarí, možno áno a ak nie, tak niekedy inokedy. Už je to dlhší čas, takže Naruto by sa o tom mal dozvedieť... Lenže, ako mu mám povedať, že ho milujem? pýtala sa samej seba. Bola to pre ňu ťažká otázka, ktorú sa pokúšala vyriešiť už najmenej piaty rok. Áno, bola to dlhá doba, lenže láska nepozná hranice. Je jej jedno, že niekto je hanblivý, bojazlivý... Objaví sa v tej najmenej očakávanej chvíli.
Po chvíľke premýšľania vliezla Hinata do vane. Pridala si do nej penu s arómou ruží a levandúľ. Bola to jej obľúbená vôňa. Vo vani ostala asi 30 minút a potom vyliezla. Cítila sa ako znovuzrodená. Postavila sa pred zrkadlo, vyfénovala si vlasy a potom ich rozčesala. Boli hebké a voňali po ružiach a levandulách.
"Hinata! Je pol tretej, poď sa už obliekať!" zakričala Sakura. "Jasné, už idem!" odvetila a vyšla z kúpeľne. "Čo si oblečieš?" opýtala sa Sakura."Neviem, asi také bledofialové šaty... a ty?" opýtala sa modrovláska. "No, ja neviem..." povedala Sakura a ukázala rukou na posteľ. Boli na nej červené, modré, čierne, zelené, šedé, fialové a ružové šaty. Bolo si z čoho vyberať. "Tak si obleč tie, v ktorých sa cítiš najlepšie..." navrhla Hinata. "No, to je ten problém... Že ja neviem.." "Aha. Mám nápad.. Naruto nám pomôže." "Ako? Akože si ich bude skúšať?" povedala ružovláska, aj keď vedela, že to tak nebude. Na tvári sa jej objavil úškrn, to si predstavila blondiačika v tých ružových šatách.
"Hahahah, to si viem živo predstaviť! Ale nie... Myslela som to tak, že si ich budeš skúšať a Naruto rozhodne." objasnila Hinata. "Aha, to som teda zvedavá!" povedala Sakura. "Dobre, ja sa idem obliecť." odvetila Hinata a už jej nebolo.
O 15 minút
"Hinata? Môžem vojsť?" opýtala sa Saky."Jasné, poď ďalej!" pozvala ju dnu."Len som ti doniesla...." zasekla sa v strede vety. Musela uznať, že Hinata vyzerá pekne. "Čo je? Mám to zle? Mám si dať niečo iné?" opýtala sa. "Nie, máš to.. nádherné... Určite toho blondiaka zbalíš!" usmiala sa Sakura. "Sakura! Prestaň!" povedala nahnevane, ale tiež sa usmiala. "No, čo si chcela?" opýtala sa. "No, že zbadala som z okna Naruta, už ide... je tu skôr..." oznámila. "ČO? Veď je len 14:50!" zarazila sa. "No, ale zjavne tu chce byť skôr." podpichla ju. "Sakura! Ticho, idem otvoriť."
"Ponáhľaj sa, miláčik už ťa čaká!" neodpustila si Sakura a zabuchla za sebou dvere, pretože nechcela mať odtlačok Hinatinej letiacej topánky na tvári.
Vo dverách
"Ahoj, Hinata, už som priš..." zasekol sa uprostred slova. "Ahoj. Č- čo je? Si v poriadku?" vystrašila sa. "Á- áno, len že ši nádherná..." povedal a začervenal sa. "Ale nie som... Ty si krajší." odpovedala a začervenala sa tiež. "No čo je?! To tu budete stáť vo dverách a červenať sa ako papriky?" opýtala sa prichádzajúca Sakura. "Nie.. poď ďalej, Naruto." pozvala ho Hinata. "Naruto, som rada, že si prišiel skôr, pomôžeš mi..." oznámila mu Sakura, ktorá si všimla, že Hinata stráca reč. "Ako?" chcel vedieť blondiak. "No, s výberom šiat. Hinata je už oblečená aj očesaná, ako si si všimol, ale ja nie. Mám veľa šiat a neviem, ktoré budú najlepšie..""Dobre, rozumiem, bež sa obliecť!" rozkázal Naruto a uvelebil sa na gauči. Prišlo mu to ako menšia módna prehliadka. Lepšie povedané, menšia módna prehliadka s jeho budúcou láskou. "Takže, Naruto.. D- dúfam, že ti t-to nebude vadiť.." strachovala sa modrovláska.
"Nie, som rád, že tu bude s tebou... Teda s vami.." opravil sa a očervenel. Hinata neostala pozadu a jej líca tiež nabrali farbu rajčín. "Hej, vy dvaja! Dnes je medzinárodný deň červenania sa, alebo čo?! Vždy, keď vás nájdem, tak ste celý červený!" smiala sa."Nie... len je tu teplo..." odvetil Naruto. "Tak, čo poviete, ako vyzerám?" opýtala sa Sakura a zatočila sa v zelených šatách. "No, nie je to zlé, ale... No, chcelo by to niečo, čo by zvýraznilo nádhernú farbu tvojich očí... "Aha, takže nie." odpovedala si pre seba Sakura a vrátila sa do izby."Koľko ich má?" opýtal sa Naruto."Veľa!" odvetila Hinata.
"Čo poviete na tieto?" opýtala sa Sakura, ktorá schádzala po schodoch v modrých šatách."Len toľko, že by si ladila so mnou a s Hinatou!" usmial sa blondiak. "Aha, takže nie!" povedala Sakura, otočila sa na päte a upaľovala si do izby prezliecť čierne šaty."Tie sú pekné, ale asi by ti v nich bolo teplo..." povedala jej Hinata a to bol dostačujúci dôvod na to, aby sa opäť bežala prezliecť.
"A tieto?" ukázala sa v ružových. "Ladia ti s vlasmi." uzavrel Naruto. "Ukáž, ešte čo máš a potom uvidíme.""Tieto šedé sú aké?" opýtala sa unudene Sakura. Už ju to prestalo baviť, našťastie mala už iba jedny šaty. "Pekné, ale... no... uvidíme." ozval sa módny policajt Naruto. "Tieto sú posledné!" zavrtela sa v červených. "Tie! Tie ti sadli asi najlepšia a veľmi ti pristanú. Nemám pravdu, lás- Hinata?" opravil sa. "Myslím, že tie by mohli byť. Vyzerá v nich nádherne a tak rebelantsky! " usmiala s naňho. "To bude asi tým, že ona JE rebel!" zasmial sa Naruto a pozrel sa na akože rozhnevanú Sakuru. Tá začala funieť ako býk, ale jej dvaja poradcovia videli, že ich chce len vystrašiť. No Sakura mala vymyslené niečo čo vedela že ich tváre opäť naberú farbu rajčín.
"Dobre, tak ja sa obujem a môžeme ísť, hrdličky!" uškrnula sa a bežala si po svoje baleríny.
"HRDLIČKY?" vykríkli obaja naraz, začervenali sa, ale to už Sakura nezačula a ani nemohla vidieť, pretože stála pripravená pred dverami.
"Tak idete?" zakričala a strčila hlavu do dverí. "Jasné, hneď sme tam!" odpovedal jej Naruto a postavil sa. Podal Hinate ruku a pomohol jej vstať. To neušlo Sakure, ktorá to hneď komentovala slovami: "No vidíte, bude z vás krásny párik!"

Na párty
"Dobre, Sakura. Chceš tu byť pri nás, alebo si ideš hľadať kamarátov, partnera?" kričala Hinata cez hudbu.
"Idem sa najesť, a potom asi hľadať nejakých nových kamošov, tak zatiaľ!" zamávala im a odkráčala.

U Sakury
Čo by som si len dala? Mám to! Majú tu skvelé chlebíčky! Vybrala sa smerom k stolu, zobrala si chlebíček a pohla sa smerom ďalej, pre pomarančový džús. Keď už ho mala, rozhodla sa vybrať sa k nejakej skupinke dievčat, ktoré medzi sebou debatovali. Zrazu ju niekto potkol, ona stratila rovnováhu, do niekoho vrazila, poliala ho a aby nebolo málo, samozrejme s dotyčnou osobou skončila na zemi. Zrazu stíchla hlasná hudba a všetko okolo akoby sa zastavilo. Všetci sa pozerali na nich a z reproduktorov zaznel hlas: "Takže, vy dvaja zaľúbenci, neradi rušíme, ale boli by sme radšej keby ste si prejavovali lásku mimo verejnosti, ďakujeme môžeme sa baviť ďalej! stíchol hlas. Sakura očervenela a začala sa pomaly stavať. Ani nevedela, na koho spadla a čo sa stalo, rýchlo sa ospravedlnila a bežala preč. O ďalší trapas už nestála.

"Hmmm, to bol teda kus, Sasuke!" ozval sa Sasukemu známy hlas priamo za uchom. "Sai! Dopekla, čo to trepeš?! Veď to ona skočila po mne, nie ja po nej!" bránil sa Sasuke a pritom sa vyškieral. "Vážne?!" podpichol ho Sai."Vážne!" nasrdil sa Sasuke.
"Hmmm, nevyzeralo to tak, ale poznám ťa, máš nejakú úroveň a neskočíš po každej šľapke..." vravel Sai. "To stačí!" naštval sa Sasuke."Viem, ale táto bola vážne kus... Kto vie, aká by bola vo vzťahu a v post-" Sasuke mu skočil do reči. "Sai, ešte som kľudný, neštvi ma! Ty by si každú iba do postele bral! Ale túto zrejme nezískaš!" "Vážne? A kto mi v tom zabráni? Ty? Veď ty si ešte ani babu nemal! Keby si chcel, tak máš na každom rohu dievča, ktoré by o teba stálo! Si ešte hlúpe decko, Sasuke!" podpichol ho a strčil si do úst prst, akože ho napodobňuje. "Sai, nese* ma, lebo zle skončíš, pokojne si ju nechaj!" zahučal. "To nie, pekne si o ňu zabojujeme, Sasuke, ty môj hlupáčik!" "Ako to myslíš?" nechápal Sasuke."Predsa tak, že kto ju skôr získa! Stavíme sa o ňu!" navrhol.
"Hmm..."odpovedal Sasuke.
"Ale čo?! Niekto sa nám tu pokakal? A nenosíš ty ešte aj plienočky? Pampers sú vraj fajn.. ak chceš, môžem ti ich kúpiť, moja teta robí v Tescu..." vysmieval sa mu Sai do tváre. Sasuke si to nenechal len tak! Je predsa nejaký chlap a čo zmôže Sai? Táto ružovka bude jeho! Aj keby kamene z neba padali!
"Ale Sai, akosi sa dobre vyznáš v tých plienkach! Nebodaj ich nosíš?" vrátil mu Sasuke. "Nie, ja a plienky? Čo som ty?" oponoval Sai. "Dobre, tak teda nezdržuj! Nemám na teba celý večer!" povedal arogantne Sasuke.
"Dobre, takže stávka znie: Čo najrýchlejšie zbaviť tú ružovku. Kto ju zbalí skôr, ten nech si s ňou robí čo chce. Ten, ktorý ju nezbalí bude musieť mesiac chodiť s Karin. A aby toho nebolo málo, porazený musí tomu druhému týždeň plniť príkaz atď.. Chápeme sa?" opýtal sa s úškrnom na tvári.
"Jasné!" povedal Sasuke a v očiach mu zbĺkol plameň. Na potvrdenie stávky si podal so Saiom ruku a ešte raz sa uškrnul. Vedel, že túto stávku musí vyhrať. Bolo mu jedno, ako, ale vyhrá ju.
Späť u Sakury
Bože! Prečo ja?! Prečo musím byť také nemehlo? Kto vie, čo si ten chalan pomyslí... Ozaj... Kto to vôbec bol? A bol to vôbec chalan? Čo mám robiť? Chcela by som ísť domov, no Hinata má kľúče a ja ju nechcem teraz otravovať...
Medzitým u Hinaty a Naruta
"Hinata... Máš chvíľu?" opýtal sa Naruto. "Jasné, č-čo potrebuješ?" "No, radšej by som to prebral niekde inde.... Ak ti to nevadí.." " V poriadku." odvetila Hin a usmiala sa. Naruto si pomyslel, že krajší úsmev ešte nevidel a chcel by, aby sa na neho takto usmievala stále. Možno aj bude, ak sa potvrdí, že cíti k nemu to isté, čo aj on k nej.
"Poď sem" ukázal na lavičku, na ktorej nikto nebol. "Dobre." povedala a sadla si. "Čo si chcel? N-niečo o-o Sakure?" opýtala sa. "Nie... O Tebe... O nás..." povedal a začervenal sa. "Vieš..." ,začal pomaly, "Ide o to, že ja ...a ty..." zakoktal sa. Bolo pre neho veľmi ťažké povedať vetu, ktorú si precvičoval pred každým spaním v hlave už niekoľko rokov. "Ide o to, že... ja a ty... myslím tým... že ja ťa mám rád ako kamarátku no..." Panebože... Ja som vedela, že všetko je vždy až príliš dokonalé na to, aby to mohla byť skutočnosť! Prečo som si len namýšľala, že by som sa mu mohla páčiť? Určite sa zabuchol do Sakury! Nie, nevadí mi to, ale bude to veľká bolesť vidieť svojich naj kamošov, z ktorých jedného milujete ako sú spolu a.... premýšľala Hinata.
U Sakury
Už tu sedím najmenej polhodinu... Som sama uväznená v svojich myšlienkach... Nikomu zjavne nechýbam... Hinata si už určite všimla, že tam nie som... Možno mi bude volať.
O 5 minút
Asi si to nevšimla... No nič, za chvíľku jej zavolám.
Späť u Naruta a Hinaty
"Naruto..." zašepkala Hinata. Už len pri vyslovení toho mena sa začervenala. "Ak sa ti niekto páči, miluješ tú osobu, tak mi to povedz... Ja... Mne to nevadí..." povedala, no po líci jej stiekla slzy. "Hinata...Tak som to nemyslel... ja..." nevedel nájsť správne slová a tak sa rozhodol, že jej lásku dokáže inak. Jeho a jej pery delili len milimetre, keď v Hinatinej kabelke zazvonil telefón.
"To je Sakura!" povedala a odtiahla sa od Naruta. "Hmm..." odpovedal. Dnes to nevyšlo, ale nabudúce jej to poviem na rovinu! Veď toľko som to trénoval! a pritom sú to len 2 hlúpe slová- Milujem ťa! No dobre, tak nie sú hlúpe, ale..-premýšľal Naruto. Ty hlupák! Toto sa nedá nacvičiť! City si nemôžeš nacvičiť! Je vidno, že si blondiak! -ozval sa hlas v jeho hlave.

"Naruto?" prerušila jeho myšlienkové pochody modrovláska. "Hmmm...?" opýtal sa. "No, Saky mala menšiu nehodu, takže by sme jej mali ísť pomôcť..." vysvetlila. "Je v poriadku? Kde je? Opila sa? Nie je v nemocnici?" opýtal sa trocha vystrašene. "Nie, je v poriadku po fyzickej... teda telesnej stránke... ale... zažila niečo nečakané a myslím, že je to niečo ako "citový výbuch"." spresnila Hinata. "Aha... Tak toto bude chcieť veľa veľa jedla, vreckoviek a podpory!" začal chápať Naruto. "No, ona sa s tým vyrovná, zasa také zlé to nebude... Nič mi nepovedala, iba že niekoho obliala a..." "Tak to asi nebude na citový výbuch!" zasmial sa Naruto. Nedokázal si totiž predstaviť plačúcu Sakuru. Veď vyzerá na silnú povahu! No opak môže byť niekedy pravdou.

Comments