Oznam pre affs

Ahojte, dlhšie som sa tu neukázala, ale ani som moc času nemala, čo je dosť divné, keďže sú prázdniny :/ No nič, poďme k veci Opäť je to taký informačný článok, ale aj oznamovací. Nabudúci týždeň- teda tento, čo príde, aby sme sa chápali :D Idem na 5 dní preč, čiže nebudem mať pri sebe svoj počítač a ani by som nemala čas ho používať :/ Nebudem mať prístup k intenetu, takže nebudem môcť ani obiehať :/ Čo ma dosť mrzí a preto prosím moje Affs, aby ma keď tak vynechali z kontrôl affs a aby počítali s tým, že si odo mňa žiadny komentár ani hviezdičku nenájdu. Keď sa vrátim, tak chcem všetko podobiehať :) Nejaké tie pokračovania a aj niečo nové vám chcem prednastaviť. Môžete sa tešíť na tú sľúbenú recenziu, na ktorú so opäť zabudla :D A... no, nehcajte sa prekvapiť :)


Takže, kto by nechápal, tak súhrn:
1.) Nabudúci táždeň nebudem obiehať, pretože idem na 5 dní preč a nebudem mať prístup k internetu a ani počítaču, ale potom chcem všetko dohnať
2.) Prednastavujem aj nejaké pokračovania poviedok
3.) Mám pre vás aj také menšie prekvapenia, tak potom by som bola rada, keby ste sa vyjadrili v komentároch


Snáď je to všetko. Ospravedňujem sa za samé informačné a oznamovacie články, no inak to nejde :/ Dúfam, že si prázdniny užívate a že dobre relaxujete :)

Comments