Nakopla ma múza (konečne)

Ahojte, opäť taký informačný článok, v ktorom Vám prinášam nejaké tie informácie o tom, ako ma tá múza konečne nakopla :D Kto nechcete, tak si to ani nečítajte, pretože tento článok je skôr taký, aby som ja na niečo nezabudla. Teda, na poviedku. Lebo neviem, čím to je, občas na niekoré veci dosť zabúdam :/ Takže... Sú prázdniny, vytúžené voľno. Len tak som premýšľala nad nejakou novou poviedkou a spomenula som si, že raz som už niečo vymýšľala. Našla som si to v počítači a celkom sa mi to aj zapáčilo, takže som to trocha prerobila. Možno z toho bude nová kapitolovka na pár Sasusaku, no bude záležať na tom, ako sa vám to bude páčiť :) Ešte to musím trocha poupravovať tak, aby to dávalo viac zmysel a hor sa na novú poviedku. Teraz mám plno nápadov, takže sa ich budem snažiť aj zrealizovať :) Tá poviedka by sa asi volala Vychovaná ulicou, alebo niečo také :) V najbližšom čase sa tu budem snažiť pridať recenziu a aj kúsok z tej poviedky.


Teda, suhrniem to: V najbližšom čase sa môžete tešiť na pokračovania poviedok a aj na niečo nové. Čo sa tých pokračovaní týka, v poviedke Stávka o lásku bude trocha horúco, tak sa tešte :D Prepáčte za takéto články, lenže ja som asi vážne sklerotická, takže všetko si poznamenávam či už na blog, alebo aj na papieriky... Proste všade. :D Tak, prajem Vám pekný zvyšok prázdninového dňa a pre tých, čo chodia do práce a nie do školy, aby sa im darilo :)

Comments