Narutove sedmokrásky • 1. apríl


Takže, sľúbené prekvapko je tu!!! Je to ešte k 1. aprílu, ale dôvod, prečo to utu nebolo zverejnené poznáte... Je to trocha uletené, takže kto nechce, nech to radšej nečíta! Ešte raz pripomínam- JE TO K 1. APRÍLU!!! Dúfam, že sa bude lúbiť :)



V Konohe bol krásny slnečný deň, 31. máj. V okne stál jeden blondiačik s modrými očami menom Naruto Uzumaki.
"Aký je dnes krásny deň!" pomyslel si. "Je škoda ho takto premárniť! Pôjdem sa niekde prejsť!" zamrmlal si pre seba a išiel sa obuť. "Hmm..Ale veď som ešte neraňajkoval! A raňajky sú základom dobrého dňa!" povedal si a vyšiel von na ulicu. Zamieril si to ku svojmu oblúbenému podniku- Ichiraku Rámen. Totiž, nebol by to Naruto, keby si nedal rámen.
"Čo to bude dnes?" opýtala sa ho čašníčka. "Ako vždy alebo vyskúšate niečo nové?" usmiala sa.
"Myslím, že neporuším tradíciu!" ,povedal, "ale dnes iba 5 misiek! Chcem sa ísť prejsť, potom sa ešte určite vrátim!" Hneď ako mu doniesli jeho pochúťku, na nič nečakal a pustil sa do nej. O pár minút ostali len prázdne misky.
Tak teda, je načase ísť! Ale kam by som išiel... Už to mám! Poznám jedno krásne miesto- lúku, ktorá je plná sedmokrások! Vždy si tam oddýchnem...pomyslel si a už aj kráčal.
O 10 minút
"Ako je tu krásne! Mal by som sem chodiť častejšie!" povedal si sám pre seba a zdvihol hlavu k nebu, ktoré už ani zďaleka nebolo také, ako ráno... "Mal by som sa vrátiť, bude pršať... Zajtra možno prídem...Ale čo je zajtra za deň? Ja som baka... zajtra je 1. apríl! Ja som ešte nič nevymyslel! Niečo musím ušiť na Sasukeho! Pozrel sa posledný krát na lúku a vtom mu niečo napadlo... Jasné, to bude geniálne! Pomädlil si ruky a rozbehol sa domov .
Na 1. apríla
Ešte nebolo ani šesť hodín, keď sa Naruto zobudil. Uškrnul sa, pretože si spomenul na svoj žartík, ktrorý mal pripravený pre Sasukeho. Sasuke, budeš trpieť!!! povedal a zasmial sa. Potom sa obliekol a opäť išiel na lúku.
"Moje krásne sedmokrásky, ja si vás dám na vlásky! Zo Sasukeho si vystrelím a potom sa od smiechu rozpučím!" spieval si, pričom plietol venček zo sedmokrások. Ešte raz si premyslel svoj plán a potom si nasadil venček na hlavu. "Som Narutka a hľadám svojho princa!" vykríkol. Pomaly sa postavil, natrhal si ešte kytičku sedmokrások a pobral sa do centra Konohy.
Ako tak išiel, stretol Sasukeho.
"Sasuke, počkaj!" vykríkol zasnene.
"Naruto? Čo odo mňa..." zarazil sa v polovici vety, pretože pohľad sa mu zastavil na Narutovej hlave, ktorá bola "ovenčená".
"Sasuke, nevieš si predstaviť, ako dlho som čakal na túto chvíľu! Celé dni!"
"Naruto, upokoj sa! Si v pohode? Nechceš ísť k doktorovi?"
"Nie, ja nepotrebujem doktora, Sasii, ty si mojim liekom! Ty si liekom na moju boľavú dušu, ty si liekom na moje zlomené srdce, ty mi dávaš silu!"
"Naruto, si v poriadku, nejdeme na psychiatriu?"
"Nie, ja mám teba, a keď som s tebou, som šťastná.
" Šťastná?! Naruto, ty si dievča? Alebo si hermafrodit? Si sa dal preoperovať?"
"Sasuke, som v poriadku! Ja som predsa princezná!"
" Naruto, ty blázon! Daj si to z tej gebule dole! Ideme na psychiatriu!"
"Nie, Sasuke, ja sa ťa musím niečo opýtať!"
" A čo také? Kedy ťa nahlásim u psychiatra?" zasmial sa čiernovlások.
"Sasuke, teraz ma dobre počúvaj!", povedal blondiak, "budeš mojim prncom?"
"Ty si sa zbláznil?! Preskočilo ti? To slnko ti nerobí dobre! Ideme!"
"S tebou pôjdem kamkoľvek, aj na kraj sveta! Ja nie som blázon, taká je pravda! Vlastne... som blázonka- do teba."
"NAAAAAAAAARUUUUUUUUUUUUUUUTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"Keď ťa vidím, moje srdce poskočí, keď vidím tvoje oči..."
"Upokoj sa!" nevydržal čiernovlások, jednu musel blondiačikovi (alebo blondíne?!) vpáliť.
"Sasuke, k ženám nesmieš byť násilný!"
"Ja si môžem robiť, čo ja chcem! Bež si za Hinatkou a mne už daj pokoj, ty blázon!"
"Hinata je žena, ja potrebujem muža! Princa! Ja potrebujem teba, Sasuke!"
"Ale ja nie som na chlapov, teraz idem za Sakurou! A nie som žiadny princ!" oponoval stále Sasuke. "A jediné, čo ty potrebuješ, Naruto, je psychiater!!!"
"Ale ja som v poriadku!"
"Jasné, ja som potom spadol z jahody...alebo z višne?!"
"Ty si mi spadol priamo z neba, Sasuke Uchiha!"
"Naruto, ak neprestaneš, tak si dáme súboj! A bude ťa to bolieť!"
"Jasné, Sasuke, jediný, kto je tu blázon, si ty! Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, a zasa si sa nachytal na môj žartík!!! A Sakurka to má aj sfilmované, všakže, Saky?!" opýtal sa ružovlásky, ktorá púráve vyliezla spoza stromu.
"Jasné, je to tu, a teraz si to musite ibidvaja pozrieť a budete sa smiať!!!"
"No pekne, vy dvaja ste to tu na mňa takto narafičili!" ,uškrnul sa čiernovlások, "ale pomsta, pomsta bude sladká!"
"Čo mi urobíš, sasuke?" opýtala sa vydesená ružovláska.
"Tebe zlatko nič... Ale Naruto, tomu sa to tak ľahko neprepečie!"
"Aký máš pre mňa trest?" vyzvedal Naruto.
"Povedzme, že týždeň bez rámenu..." uškrnul sa Sasuke.
"NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Rámen nie!"
"Ale áno, za každé opponovanie pridám týždeň!"
"Prosím nie!!! Ja budem dobrý! Vyleštím ti topánky!"
"Dva táždne!!!"
"Sasuke!!"
"Tri týždne!"
"Prosíím!!"
"Mesiac. Počuj, Sakura, nie si hladná?! Nezašli by sme si do reštaurácie.."
"Jasné, a čo si dáš?" opýtala sa a chytila Sasukeho za ruku. Pomaly sa začali vzďalovať od blondiačika, ktorý premýšľal, ako sa vyhne trestu.
"Ja by som si dal... RÁMEN!!!" vykríkol Sasuke.

"Rámen!! NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" kričal Naruto za odchádzajúcim párom. Oni ho však ignorovali, a tak neúspešne zúril. "No počkaj Sasuke! Nabudúci rok si to odskáčeš!" trucoval, no napokon sa predsa len pobral za svojou Hinatkou a strávili spolu pekný deň bláznov.

Tak ako? Páčilo?
Hin

Comments