Dôležité !!!

Ahojte! Takže konečne som späť! Viem, že som tu dlho nič nedala, ale bola som chorá a musela som v škole všetko podobiehať. Učiteľov-ako inak- nezaujímalo, že som vyše týždňa chýbala a hneď mi dali písomky. Našťastie sa našli aj učitelia, ktorí si to uvedomili a známku mi zapísali iba ak som chcela. Skrátka, asi to poznáte... Teraz si zase vymysleli, že potrebujeme známky, a tak nás zasypávajú rôznymi úlohami, testami, projektami... Vážne, nehnevajte sa, ale nemala som vôbec čas... :( Veľmi ma mrzelo a aj ma mrzí, že ste si pri svojich článkoch a poviedkach nenašli nijaký komentár a ani hviezdičky odo mňa, ale vôbec som nemala čas. Keď som bola chorá, tak som si vaše príspevky čítala (na mobile), lenže tadiaľ sa mi to nedá komentovať... Každopádne sa chcem poďakovať všetkým, čo chodili na môj blog aj keď som tam nebola :) Vážne ma potešilo, keď som videla tú návštevnosť! Tešila som sa aj z komentárov k poviedkam :) Tento týždeň- čo príde- tu moc asi nebudem chodiť, lebo máme toho veľa, ale ten ďalší by to malo byť v pohode :) Vaše poviedky si budem aj čítať (asi zasa iba na mobile), ale určite sa budem snažiť, aby ste si potom odo mňa našli aj nejaký ten koment a hviezdičku. Teraz pre vás chystám malé prekvapko, aj keď trocha oneskorené.. :D tak zatiaľ... A ešte raz- ARIGATO

Comments