Priateľstvo alebo láska? • Recenzia


Názov poviedky: Priateľstvo alebo láska?
Hl. postavy: Hinata, Sakura, Ino, Sasuke, Naruto, Sai
Recenzia:
Už mi to vážne lezie na nervy... Prečo sa im musí páčiť rovnaký chalan? Prečo musím medzi nimi robiť stále sudkyňu? Prečo ja? Áno, sme kamošky, ale hádam by si Saky a Ino už mohli uvedomiť, že som tu aj JA a že ma nebaví stále dokola počúvať ich reči a hádky ohľadom Sasukeho... Dopísala som a zaklapla denník. Vážne ma to nebaví! Kamarátime sa už od škôlky a zrazu príde jeden Sasuke a všetko je hore nohami... Ja sa sním kamarátim, sme si ako brat a sestra, baby si teda myslia, že im ho pomôžem získať, lenže oni si neuvedomujú, že ja Sasukeho na nič nahovárať nebudem. Musím zistiť, kto sa mu páči a potom to bude jednoduchšie. Ak to bude niekto iný, ako tieto dve, tak som to vyhrala, ale ak nie, tak som v peknej kaši... Ako to spravím tak, aby z nás zostali aj naďalej super kamošky a vôbec, čo má prednosť... priateľstvo alebo láska?

Comments