Priateľstvo alebo láska? • 2. kapitola

Takže, konečne sme dávam ďalšiu časť :))) Dúfam, že sa vám bude páčiť :) Budem vďačná za vaše komentáre :) Vopred Arigato


V parku

U Sasukeho
Panebože... Kde toľko trčí tá Hinata? Čakám tu na ňu už 15 minút a jej stále nikde... Tá si teda dáva načas! Určite sa ešte len chystá, maľuje a a oblieka sa...Ach tie ženy!!! Ale moja Sakura takáto určite nie je! O čom to zas rozprávam?! Zasa blúznim? Že moja Sakura! Čo som to zas povedal? Zasa mi behá po rozume... Teda, Sakura nie je moja, ale určite netrávi toľko času maľovaním sa a podobnými somarinami...
O 5 minút
Musím Hinate riadne vyčistiť žalúdok! Takto ma tu nechať čakať! Že sa nehanbí! pomyslel som si a zahľadel sa do diaľky. Čakal som ju už 20 minút a ona stále nikde. Sedím tu, na našej lavičke a premýšľam o Sakure... Teda, o Hinate a o jej 20 minútovom meškaní!
Mal by som jej zavolať, kde toľko trčí...

U Hinaty
Kde toľko trčí ten Sasuke? On je teda pekný BAKA! Čo toľko robí? Už ho tu čakám 20 minút a on nikde. Určite sa ešte len chystá... Ale ak sa len chystá, prečo mu to tak trvá? Čo si to oblečenie štrikuje alebo čo?! Mala by som mu zavolať...
Hinata ešte ani nedržala mobil, keď zrazu začal zvoniť. Vybrala si ho z tašky... Na displeji svietilo meno Sasuke. Zdvihla ho a nervózne sa chystala povedať "Kde toľko trčíš? Už ťa tu čakám 20 minút!" , lenže jej zmýšľanie prerušil Sasukeho hlas. "Hinata, kde si?! Som tu už 20 minút a stále si neprišla!"
Hin sa ho chystala umlčať, no stále nechápala, ako je možné, že ona ho čaká a on ju tiež. Kde je teda on? "Sasuke, ja ťa tiež čakám...Ale to ty si neprišiel! Vyklop, kde si?" povedala nervózne. "Čakám ťa na našom mieste, na našej lavičke!" zavrčal Sasuke podráždene. "Tak to asi nečakáš, pretože ja tu sedím a ty tu nie si! Kde dopekla teda si?!" povedala s úškrnom na perách. "Panebože! Som tam, pod lipou, na našom mieste, v chládku! V tej časti parku, kde sú záhrady a potom je tam tá lipa!" opäť zavrčal. Hinata to už nevydržala a začala sa smiať. "Sasuke! Ty baka! My sme sa mali stretnúť pod lipou, ale nie v záhradách! Ty Baka!" smiala sa. "Ale, ako je to možné? Lipa je u, aj lavička.. Naše miesto! To ty si sa musela spliesť!" povedal ešte stále neveriacky. "Keby si nebol taký tvrdohlavý, tak by si si všimol, že na tom mieste, kde sedíš nie sú naše mená!" odporovala mu stále so smiechom.
Sasuke sa neveriacky otočil na lavičku a hľadal ich mená, ktoré sem vyryli ešte ako deti. Nič tam nebolo. Zrazu si uvedomil, že Hin má asi pravdu. .. Niekedy som taký hlúpy... Pomyslel si a zasmial sa sám na sebe.
"Prepáč Hin, ja som si to neuvedomil, už za tebou bežím, za 10 minút som tam!" povedal, zložil a rozbehol sa.

O 10 minút
"No sláva! Niekedy mám pocit, že si prefarbený blondiak!" vykríkla Hinata, ktorá sa tento krát neudržala a musela si zo Sasukeho vystreliť.
"Toto odvolaj Hinata, ináč pocítiš silu mojej ruky a nikdy sa nedozvieš skutočnosť!" povedala zatváril sa vážne, no Hin vedela, že to myslí zo srandy. Sasuke by dievča nikdy nezbil.
"Tak dobre, odvolávam!" povedala so smiechom. "Už môžeš začať hovoriť" vyzvala ho Hin.
"No, vieš.. Čo sa tej S-Sakury týka... Ja.. som si.. nie som si celkom istý, čo k nej cítim..." vykoktal.
"Aha! Ty sa jej hanbíš a nevieš, ako jej dať najavo, že sa ti páči!" spresnila Hin. "Nie.. teda.. áno.. Vieš, keď som pri nej, tak neviem, čo mám robiť... Ona je taká... milá a ja..." "Chceš tým povedať, že nevieš, ako sa máš ku nej správať?" začala chápať jeho kamoška. "Áno! Presne si to uhádla!" "A čo keby som ťa to no.. trocha naučila?" opýtala sa so záujmom. Mohla by to byť sranda...
"Dobre teda, súhlasím, ale teraz už musím ísť, dohodol som sa s bratom, že mu niečo pomôžem..." "Dobre choď... A kedy sa stretneme?" "No, mohlo by to byť zajtra o takomto čase na tomto mieste? Vyhovuje ti to Hin?" "Myslím, že je to v poriadku... Teda, pokiaľ zasa nezablúdiš!" dodala ešte s úsmevom. Potom sa rozlúčili pobrali sa domov.
Hinatina cesta domov
Nemôžem tomu uveriť! Sasuke mal už viacero dievčat, ale ako je možné, že nevie ako sa má práve ku Saky správať? Vŕtalo jej v hlave. Každopádne, ja Sakuru poznám a viem, čo má rada... Môžem mu pomôcť, lenže je v tom jeden problém... Ako to spraviť tak, aby sa Ino nenaštvala a aby som Sakuru do ničoho nenútila? Ako to spraviť tak, aby sme s babami ostali aj naďalej také super kamarátky? A vôbec, aby som ostala kamarátka so Sasukem? Nechcem si zničiť priateľstvo so Sasukem kvôli Sakure.. A ani priateľstvo Ino a Saky kvôli Sasukemu... Je to komplikované.. Na toto mi nepomôže nič, žiadna rovnica z matiky a ani nič podobné...

Comments