Priateľstvo alebo láska? • 1. kapitola


Ahoj, takže konečne sem dávam 1. dielik :) Trvalo to trocha dlhšie, pretože sme toho mali v škole veľa... Teším sa na vaše komentáre, vopred Arigato :)



Pozri, ak si myslíš, že ty získaš Sasukeho, tak si na omyle! Nie si o nič lepšia , ako ja!"
No super. Ešte som ani neprišla na zastávku a už som počula škriekať moje kamarátky... "To si teda na omyle! Mám totiž niečo, čo ty nemáš!" znela odpoveď. "Vážne?! A čo takého máš ty a ja nie?!"
"Čaute baby... Ja len tak, že aj ja som tu...!" oznámila som im. "Och, kedy si prišla? Vôbec som si to nevšimla..." povedala prekvapená Ino. "Som tu už takých dobrých 10 minút. Prečo?" povedala som, akoby sa nič významné nedialo. A práve to. Nedialo. Moje kamošky si vôbec nevšimli môj príchod a na viac, celý svoj (rozumej náš!) čas trávia tým, že rozprávajú o tom, aký je Sasuke úžasný, potom sa hádajú, ktorá z nich sa mu páči viacej a vôbec ma neberú na vedomie! Už mi to lezie na nervy, veď ako kamošky by sme sa mali spolu rozprávať o tom, čo bolo cez víkend atď..
"Oh, prepáč...", povedala vyplašená Sakura, "ja som si ťa všimla tiež až teraz." " To je v poriadku, veď som prišla práve teraz a nie pred desiatimi minútami, lenže vy dve ste boli také zažraté do hádania sa o Sasukeho a ..." nedokončila som. "Sasuke !!!" skríkla Ino. Ešte toto mi chýbalo! Áno, akurát prišiel môj kamoš a už sa za ním hnali aj moje kamarátky a ani si ma nevypočuli.
Chudák Sasuke.... pomyslela som si. Nielenže má na krku tieto dve, ale ešte aj tú hlúpučkú Karin. Má toľko obdivovateliek, že si môže vyberať. Musím sa ho spýtať, ktorá sa mu páči najviac. Dúfam, že nie Karin, to by som neprežila a moje kamarátky by z toho boli na prášky. Nechcela som, aby to bola Ino. To by som bola na prášky ja.Sakura by sa mi pre neho celkom aj pozdávala, pretože ona ho až tak neotravuje a na viac, je to jediná z báb, ktorá je normálna. Niežeby som chcela rozhodovať s kým má Sasuke chodiť, ale je to môj kamarát a ja nechcem, aby chodil s nejakou Barbie. Každopádne, nech je to ktokoľvek, teraz na tom nezáleží... Idem ho vyslobodiť od tých dievčat, čo sú také naivné, že si myslia, že keď sa na neho budú lepiť, tak sa do nich zamiluje.
"Ahoj Sasuke! Žiješ ešte?" opýtala som sa a usmiala som sa na neho. "Zatiaľ áno.." povedal a uškrnul sa. Baby okolo neho chodili a pozorovali ho. "Ehm... Dievčatá, boli by ste také dobré a nechali ma s Hinatou na chvíľu samých?" opýtal sa a usmial sa na ne. Tie musia byť v siedmom nebi. "Jasné, Sasaneček môj!" zaštekala Karin. "Ok, my ideme so Sakurou preč, ale určite sa vrátime!" dodala Ino a už ťahala Sakuru preč. Chúďa Sakura... Ešte sem ani neprišla, a už odchádza... Bolo mi jej vážne ľúto, no ona si z toho zjavne nerobila ťažkú hlavu, a tak povedala: "Ahoj, Sasuke.." Ešte mu zamávala, usmiala sa a začervenala sa. Sasuke jej zamával naspäť a usmial sa na ňu, no neodtrhol od nej zrak.
"Haló!" zamávala som mu rukou pred tvárou. "Čo? Ehm... Jasné, už ťa počúvam!" vykoktal, pričom stále hľadel na odchádzajúcu Sakuru. "Vnímaš ma už?" Nič. Žiadna odpoveď.Skúsila som ísť na neho inak. "Páči sa ti Sakura?" opýtala som sa ho a uškrnula sa. "Čože? Ehm... Nie...Neviem... O- ona nie je škaredá...ale...ale..." "Ale čo? Nebodaj sa jej hanbíš?!" opýtala som sa. "Nie! Len..." začervenal sa. Takže sa mu páči... "Počuj, stretneme sa dnes o 15:00 v parku a tam sa mi môžeš zdôveriť." povedala som mu sprisahanecky, pretože prišiel autobus a ja som ho už nemala v pláne naďalej mučiť. Nič neodpovedal, len prikývol. Bola som rada, že som prišla na to, kto sa mu páči, a to tak, že som ho ani nemusela nútiť aby mi to povedal. Sakura je síce fajn, ale viete si predstaviť, aké by to bolo, teda bude, keby vaši najlepší kamaráti začali spolu chodiť? Ja teda rozhodne nie.
U Sasukeho
Bože... Tá Sakura... Prečo na ňu stále myslím? Prečo pred sebou stále vidím tie jej smaragdy a úsmev? Prečo sa pred ňou hanbím? A vôbec... Prečo, keď je pri mne sa celý roztrasiem? Príliš veľa prečo, a to stále len kvôli Sakure...
Hinata je akási šikovná, hneď ma odhalila. Nemyslel som, že je až taká bystrá... Som rád, že sa s ňou dnes môžem stretnúť aby som jej to vysvetlil. Nechcem, aby sme sa hádali, keďže ja a Sakura sme jej najlepší kamaráti... Bolo by to divné, keby začneme spolu chodiť? Každopádne, chcem vedieť, čo si o tom Hinata myslí...

"Tak, Sasuke, aký je výsledok?" opýtal sa učiteľ. Panebože, teraz sa ešte dostanem do problémov kvôli mojej milovanej Sakure! Ehm... Totiž... Kvôli Sakure. Nevedel som si dať rady. Všetci sa na mne už zabávali. Čo je také vtipné? pomyslel som si. Panebože! Nerozprával som si toto všetko nahlas? Viete, občas trpím samovravou...
Otáčal som sa po triede, či nenájdem nejakú dobrú dušu, ktorá mi povie výsledok. Zablúdil som pohľadom k Sakure, no tá mi bola otočená chrbtom, čiže ma nevidela. Karin s Ino si išli hlasivky vykričať (lepšie povedané vyšeptať), tak usilovne mi našepkávali výsledok. Nepočúval som ich. Pozrel som sa na Hinatu, ktorá zagúlala očami, no aj napriek tomu mi perami naznačila výsledok.
"Je to 246,79 Pascalov!" vykríkol som. "Správne, Uchiha, dajte si žiacku!" "Čože? Ja mám jednotku?" opýtal som sa neveriacky. "Áno, ale ak mi tú žiacku okamžite nedáte tak si to ešte rozmyslím!" "Jasné, nech sa páči!" bežal som so žiackou cez celú triedu a keď sa učiteľ nepozeral, tak som vyskočil o pol metra. "A to mám jednotku iba za tento príklad?" opýtal som sa neveriacky. "Nie, už minule si bol aktívny na hodine, tak som sa chcel o tom ešte presvedčiť..." oboznámil ma so situáciou učiteľ. Poskočil som si ešte raz a spravil som grimasu. Všetci sa zasmiali a to dokonca aj Sakura. Bol som šťastím celý bez seba. Dostal som jednotku a k tomu sa na mňa usmialo moje vysnené dievča. Mám to ja dnes ale šťastie!
U Sakury
Dneska bol zvláštny deň. Celý čas som myslela na Sasukeho a na úsmev, ktorý mi ráno venoval. Ešte stále vidím pred sebou tie jeho havranie vlasy a oči čierne ako noc... Veľmi sa mi páči... Bolo by to divné, keby začneme spolu chodiť? (zatiaľ ,bohužiaľ, nereálna predstava) Čo by si o tom pomyslela Hinata? Nechcem ju stratiť, je to moja naj kamoška... Panebože! A čo by si o tom pomyslela Ino? Tá by ma zastrelila!!! Musím sa dozvedieť, čo si o tom myslí Hinata... Teda, ak by k takej situácii niekedy došlo...

Comments